نصیرزاده: رسانه‌های تهران پرسپولیسی هستند/ برکناری فتاحی به خاطر اختلاف سلیقه کاری بود

نصیرزاده: رسانه‌های تهران پرسپولیسی هستند/ برکناری فتاحی به خاطر اختلاف سلیقه کاری بود

8832
14:29
22 آبان 1398
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز می‌گوید: برخی رسانه‌های تهرانی پرسپولیسی هستند و به همین دلیل ماجرای دیدار پرسپولیس و ماشین‌سازی را به سود این تیم پوشش دادند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از ایسنا، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز درباره حکم کمیته انضباطی برای دیدار پرسپولیس و ماشین سازی تبریز اظهار کرد: رایی که صادر شده با واقعیت موضوع سازگار نیست چون بعد از اینکه داور اعلام پنالتی می‌کند سرمربی ما به سمت داور چهارم می‌رود و اعتراض می‌کند و این اعتراض باعث می‌شود تعدادی از هواداران به سرمربی تیم ما فحاشی کنند. آقای خطیبی هم با دست زدن به توهین‌های هواداران پاسخ داد. این مساله نمی‌تواند تحریک کننده باشد. فحاشی‌هایی که انجام شد کاری کرد که جو ورزشگاه متشنج شود. کمیته انضباطی در صحنه حضور نداشت و ناظر مسابقه باید انشای خود را درباره گزارش مسابقه طوری تنظیم کند که تلقی خوبی در ذهن کمیته انضباطی بگذارد تا آنها بتوانند به خوبی تصمیم گیری کنند. من فکر می‌کنم برای این بازی گزارش خوبی تهیه نشده بود و به همین دلیل آرایی که صادر شده است مورد اعتراض ماست. ما بعد از صدور رای اعتراض کردیم و منتظر پاسخ هستیم. به عقیده ما بررسی حواشی این بازی باید یک بار دیگر بازنگری شود. هواداران پرسپولیس به رسول خطیبی فحاشی کردند و 30 میلیون جریمه شدند اما خطیبی فقط دست زد و 10 میلیون تومان جریمه شد.

وی افزود: با توجه به اینکه جو حاکم بر رسانه‌های تهران پرسپولیسی است به همین دلیل با نوشتن مطالبی تحت عنوانی که خطیبی هواداران را تحریک کرده است باعث شدند ذهن کمیته انضباطی به آن طرف کشیده شود.

او ادامه داد: امسال کمیته انضباطی آرای بسیار خوبی را صادر کرده است و در بسیاری از آرایی که کمیته انضباطی صادر کرده شجاعت هم دیده می‌شود. یعنی تغییر رویه‌ای که کمیته انضباطی برای برخورد با ناهنجاری‌ها داشته مورد قبول است.

نصیرزاده درباره اینکه با جدایی حسن زاده آیا جلسات کمیته انضباطی با معاون این کمیته رسمیت دارد یا خیر؟ گفت: کمیته انضباطی طبق اساسنامه تشکیل می‌شود و حضور رئیس در آن الزامی نیست. می‌توانند به راحتی رای صادر کنند و رئیس هم یکی از اعضاست. اگر سه نفر یک رای را امضا کنند در واقع رای قابل اجرا خواهد بود. نمی‌توانیم ایراد بگیریم که آقای حسن زاده نیستند و کمیته انضباطی تشکیل جلسه می‌دهد. کسانی که هستند می‌توانند جلسه تشکیل بدهند و رای بدهند.

وی در ادامه گفت: من به رسانه‌های تهرانی درباره پرسپولیسی بودن اتهام نزدم. مگر پرسپولیسی بودن بد است؟ مگر فلان خبرنگار استقلالی است، بد است؟ این موضوع اصلا اهمیت ندارد. این اتهام نیست بلکه یک کری خوانی جذاب در دنیای فوتبال است.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در پاسخ به این سوال که آیا در جریان برکناری سعید فتاحی قرار داشته است یا خیر؟ گفت:‌ تغییر و تحول در ساختار سازمان لیگ بر اساس اساسنامه این سازمان بدون مشورت هیات رئیسه انجام می‌شود. یعنی کارمندان آنجا زیر مجموعه رئیس سازمان لیگ هستند اما هر آنچه در فضای مجازی درباره برکناری سعید فتاحی وجود دارد مطلقا صحت ندارد. سعید فتاحی فقط به خاطر اختلاف سلیقه کاری جای خودش را به نفر دیگری داده اما در فضای مجازی موارد و مسائلی درباره او مطرح شد که اصلا صحت ندارد.

سعید فتاحی یکی از نیروهای کاری و خوب سازمان لیگ بود که مسابقات را به نحو احسن اداره می‌کرد و این تغییر و تحولات امری طبیعی است که می‌تواند با تصمیم سازمان لیگ انجام شود.

1870

نظرات کاربران
اشتهارد
میخوای رسانه‌های تهران تراکتوری باشن‌. من موندم این آقایون به زور پول میخوان برای خودشون طرفدار و تیتر مطبوعات درست کنن
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۴:۰۶
پاسخ
90
175
سهراب
به زودی زود بازیه تراکتور و ماشین سازی رو هم خواهیم دید.بماند که قبلا هم دیدیم ولی الان که تراکتور به مشکل خورده.خیلی راحت6 امتیاز.بای بای مشکلات
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۲:۰۴
پاسخ
41
167
مافیای سرخ
یادش به خیر....ناهارهای پروفسور محاله یادم بره هههه
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۸:۲۱
پاسخ
144
86
مهدی
من خودم تو استادیوم بودم بعد از پنالتی آقای خطیبی شروع کرد دست زدن فحاشی هم بعد از حرکت آقای خطیبی بود که البته خیلی کار اشتباهی بود ولی شروعش با آقای خطیبی بود
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۴:۳۲
پاسخ
57
150
امیرخان تاج آبی
معلومه!مااز۴سال پیش هی میگفتیم پرسپولیسیها بدون حمایت وزیر ورزش،وفدراسیون فوتبال،وداورها،ومطبوعات،ودولت،هیچی نیست،این چند سال کاپهای که بردند:عبارتنداز،،،اسنپ کاپ،وزیرکاپ،داورکاپ،کاپ دولتی،وکاپ روزنامه ائی،ودرآخرهم،عابرکاپ یاهمان هدایتی کاپ(اختلاس کاپ)
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۲:۳۹
پاسخ
180
147
kamran
اختلاف سلیقه یعنی از بالا یه چیزایی میگفتن و این اجرا نمیکرده! حالا چی بوده خدا داند!
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۹:۰۲
پاسخ
8
69
میر
قطعا حرف ایشان درست است.جالبه کمیته انضباطی طرفداران استقلال را که علیه مدیرعامل ناکارامدخودشون شعاری کاملا محترمانه دادن۵۰میلیون جریمه کرده بعد طرفداران سوگلی را که نود دقیقه به قلعه‌نوعی و خطیبی فحش ناموس دادند ۳۰میلیون!!!!
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱:۲۸
پاسخ
167
200
دانیال
شما که به همچین متن درستی دیس لایک میدین میشه علتش رو بگین ؟ آدم باید با عینک منطق همه چی رو ببینه
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۹:۳۲
81
58
۶
تا الان استقلال سه چهار بار بخاطر فحاشی ب داور و حریفو ... جریمه نقدی شده تاجایی ک علاوه برجریمه بخاطر سو رفتارم جریمه شده، پ خودتونو پاکو مبرا ندون دوست عزیز(۲۰مرداد،۲۴شهریور، ۱۳ابان و... تاریخ جریمه باشگاهتون بخاطر فحاشیاتونِ)
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۸:۰۳
48
56
Majid
معلومه دیگه تیم پرسپولیس به تیم خبرنهاران معروفه
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۶:۰۳
پاسخ
84
216
زانیار
الان تابش و نصیرزاده و قلعه نویی و ... درباره پرسپولیس صحبت میکنن چرا کمیته انضباطی محرومشون نمیکنه ؟ چرا کالدرون رو محروم کردید اقایون کمیته انضباطی ؟
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۷:۳۲
پاسخ
189
129
نه به مافیای آبی
اتفاقا شما دست پیش را میگیرد که پس نیفتید تماشاگران استقلال در بازی با فجر فحاشی کردند در حالی که هیچ حرکتی تحریک آمیزی از تیم مقابل سر نزده بود اما جریمه نقدی شامل حالشان شد تماشاگران تراکتور بیش از 90 دقیقه در بازی با ماشین و تراکتور به بیرانوند و عالیشاه فحاشی کردند اما حتی همان جریمه نقدی هم شامل حالشان نشد در بازی پرسپولیس و ماشین عامل تحریک تماشاگران همان رسول خطیبی بود که متاسفانه رسانه ها بدلیل دستورات بالادستی که الان دستشان برای همه رو شده است با بزرگنمایی قضیه میخواستن قضیه را بنفع تیم تبریزی تمام کنند و حوادث بازی استقلال و تراکتور را لاپوشانی که به خواسته خود هم رسیدن در ضمن ما بعنوان پرهوادارترین تیم آسیا و ایران با بیش از 60 درصد جمعیت هوادارای حتما حق داریم که 60 درصد رسانه ها را در اختیار داشته باشیم اما متاسفانه حتی 10 درصد هم سهم ما نیست این هم بدلیل دستهای پشت پرده است که اجازه نمیدهد صدای هوادار پرسپولیس شنیده شوددر پایان اگر فوتبال ایران قانون داشت اجازه نمیداد یک فرد دو تیم را مدیریت کند و به شما پول دهد تا علیه این و ان مصاحبه کنید انهم پولی که منبع ان نامشخص است
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۳:۱۲
پاسخ
99
179
دانش
باسلام جناب نصیرزاده رفتار سرمربی شما مسبوق به سابقه بوده است آیا در تبریز هم تماشاگران فهیم پرسپولیس مقصر بودند ؟! ایشان یا هر مربی دیگری باید اولا خود مراقب رفتارشان باشند چون مردم به آنها نگاه می کنند ... در مورد گزارش ، ناظر بازی نظر می دهد وگرنه می گفتند شما بنویسید ... آقای قلعه نوعی بیشترین توهین را به جامعه داوری و سازمان فوتبال ایران نموده و واژه مهندسی را مطرح نموده اند این درحالی است که هزاران مورد در پرونده خود ایشان وجود دارد و انتظار دارد از گل نازک‌تر نشنوند و اگر تیمی تیم جنابشان را مغلوب کند زمین را به زمان می‌دوزد به نظر شما مردم چه حسی به ایشان دارند ؟
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۵:۵۲
پاسخ
68
145
امیر
سلام آقای مسبوق به سابقه. من خودم ورزشگاه بودم در تبریز و تبریزی هم نیستم ولی دیدم داور پنالتی مفت گرفت برای پرسپولیس و همه ناراحت شدند و این حق آقای خطیبی است که اعتراض کند. ببخشید که نمی توانم حرفتان را قبول کنم صحنه خطای پنالتی مفت ترین پنالتی جهان بود.
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۸:۳۶
75
67
مهریار
آقای نصیرزاده مگه مردم کورندکه رسانه ها بخواهند فرافکنی کنند.تا جایی که همه در تلویزیون دیدند خطیبی بعد از پنالتی به طرف طرفداران پرسپولیس برگشت و دست زدو از آن به بعد بود که فحاشی ها(که در هر صورت کار زشتیه) شروع شد.البته دست زدن به خودیه خود کار بدی نیست ولی وقتی برای تحریک باشه بدمیشه.اگر کمیته انظباطی ایشان را بخاطر رفتارش در جام حذفی تنبیه میکرد(کاری که در برخوردبا پرسپولیس تبحر دارد)شما امروز با پررویی نمی فرمدی که اول فحاشی شد و بعد ایشان فقط دست زدند
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۶:۰۶
پاسخ
59
142
مسعود گل باشی
وقتی وزیر پرسپولیسی باشه وتاج وشکوری هم پرسپولیسی همینه فعلا باید تحمل کرد
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۷:۳۱
پاسخ
159
77
کوهمره.جروق
تاج و ساکت طرفدار سرسخت سپاهان هست
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۴:۵۲
25
74
پرهام
پرسپولیسی شمردن تاج همون قدر خنده داره که من بگم فتح الله زاده پرسپولیسی ! یا عابدینی استقلالی !!! اگه منطق نداری (که اگه هم نداره ) لا اقل با خودت رو راست باش .
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۰:۳۴
52
70
شازده کاجی
تنها چیزی که مهندسی شده هست مصاحبه های بدون سند و تهمت زدن به پرسپولیسه که البته از بالا اجازه دارند بقول انصاریفرد
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۳:۱۶
پاسخ
70
143
کوهمره.جروق
به قول علی دایی ،نصیرزاد هم استقلالی هست.
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۵:۱۲