نظرسنجی بزرگ سایت نود؛ انتخاب تیم منتخب تاریخ سرخابی/ بهترین هافبک دفاعی استقلال را انتخاب کنید

نظرسنجی بزرگ سایت نود؛ انتخاب تیم منتخب تاریخ سرخابی/ بهترین هافبک دفاعی استقلال را انتخاب کنید

10331
17:53
11 تیر 1398
در نظرسنجی سایت نود در انتخاب تیم منتخب تاریخ استقلال و پرسپولیس شرکت کنید

به گزارش وب سایت نود، پرسپولیس و استقلال دو قدرت سنتی و قدیمی فوتبال ایران محسوب می‌شوند و از بیشترین هوادار در سطح جامعه برخوردار هستند. سایت نود، اقدام به انتخاب تیم منتخب تاریخ این دو باشگاه نموده است. البته این کار با توجه به رای مردم خواهد بود. از همین رو بهترین های هر پست با توجه به عملکردشان در  دوران حضور در یکی از این دو تیم  با توجه به نظر کارشناسان سایت نود معرفی شده اند. انتخاب نهایی بازیکنان حاضر در تیم منتخب با توجه به رای کاربران سایت نود انجام خواهد شد. این نظرسنجی در صفحه اصلی سایت موجود است .
در دهمین بخش از این نظرسنجی، بهترین هافبک دفاعی تاریخ استقلال معرفی خواهد شد.
امید ابراهیمی
امید ابراهیمی هافبک دفاعی استقلال از لیگ چهاردهم تا هفدهم بود و با جنگندگی مثال زدنی خود فرمانده میانه زمین استقلال بود. ابراهیمی با استقلال یک بار قهرمان جام حذفی شد. این بازیکن دو سال پیاپی در سال‌های 95 و 96 عنوان بهترین هافبک ایران را به دست آورد.


آندرانیک تیموریان
آندرانیک تیموریان از جمله بازیکنانی است که در سنین پایه در استقلال حضور داشته است. این بازیکن پس از ترانسفر به اروپا در بازگشت به ایران حدود 3 فصل در استقلال بازی کرد و در این 3 فصل بازیهای زیبایی از خود نشان داد و قهرمانی جام حذفی را بدست آورد و تا نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز پیش رفت. گل این بازیکن به بوریرام تایلند به عنوان زیباترین گل تاریخ لیگ قهرمانان آسیا معرفی شد.


مهدی فنونی‌زاده
مهدی فنونی‌زاده، هافبک دفاعی تنومند استقلال در اواخر دهه 60 بود که با فیزیک بدنی استثنایی، سد بلندی برای حملات حریفان استقلال بود. فنونی زاده با استقلال قهرمان و نایب قهرمان آسیا شد و قهرمانی جام باشگاه‌های تهران را بدست آورد.
محمود فکری
محمود فکری یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ استقلال است. این بازیکن از سال 73 به استقلال پیوست و تا سال 85 در این تیم حضور داشت که البته در مقطعی برای خدمت سربازی به فجرسپاسی رفت. این بازیکن با استقلال به 2 قهرمانی لیگ، 3 قهرمانی جام حذفی و نایب قهرمانی جام باشگاههای آسیا دست یافت. هرچند که این بازیکن آمار گلزنی قابل توجهی نداشت ولی گلهای حساس و زیبایی برای استقلال به ثمر رساند که از جمله می‌توان به 2 گل در دربی و یک گل در دیدار نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا برابر دالیان اشاره کرد.


حسین کاظمی
حسین کاظمی در 2 مقطع و مجموعاً به مدت 6 فصل در استقلال حضور داشت و در موفقیت استقلال در دهه 80 نقش انکارناپذیری داشت. این بازیکن با استقلال به 2 قهرمانی لیگ رسید.


علیرضا منصوریان
در آغاز لیگ آزادگان در سال 74 ، فوتبال ایران تحت تاثیر درخشش جوانی قرار گرفته بود که از پارس خودرو به استقلال پیوست. علیرضا منصوریان با ارائه نمایش درخشان همه نگاه‌ها را به خود معطوف کرد  و پدیده فوتبال ایران شد. منصوریان در چند مقطع لژیونر شد ولی در نهایت به پیراهن شماره 10 و بازوبند کاپیتانی آبی‌پوشان رسید و با این تیم به 2 دوره قهرمانی لیگ و 2 دوره جام حذفی رسید. منصوریان در فینال جام حذفی فصل ۸۶-۸۷ مقابل پگاه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

606610

نظرات کاربران
اسماعیل
بااختلاف سلطان محمود فکری و بعد اون داش علی منصوریان
۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۱:۱۵
پاسخ
18
28
شالکه 04
همشون عالی بودن محمود فکری و مهدی فنونی زاده بهترین بودن
۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۴:۵۳
پاسخ
13
32
محمد
هافک دفاعی رو دست حسین کاظمی تو ایران نیومده یه تنه همه کاره ی تیم بود
۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۱:۵۱
پاسخ
11
38
majid
واقعا نمیفهمم مشکل شما استقلالیا رو من پرسپولیسیم ولی هیچ وقت بازیکنی مثل منصوریان نداشتین تنها استقلالی بود که میتونست بهترین بازیکن آسیا هم بشه که انتخاب های خوبی نکرد اون موقع هیچ وقت به حقش نرسید اون وقت شماها به امید ابراهیمی رای میدین؟ بعد از منصوریان نهایتا محمود فکری . باقیشون اصلا در حد این حرفها نبودن ونیستن مثل حسین کاظمی؟!؟!؟!؟!؟!؟؟!
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵:۵۲
پاسخ
31
28
محمد
همه عالی و امپراطور میانه میدان بودن با احترام ب همه امپراطورها فنونی زاده چون قهرمانی آسیا و نایب قهرمانی کسب کرده ک این باعث شده استقلال همیشه زبانزد لیگ آسیا باشه و ب غول آسیا شناخته بشه
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۷:۳۷
پاسخ
17
57
Farhad777
صدرصد داش علی منطوریان البته یکی از یکی بهترن
۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۲:۲۹
9
32
امیرحسین فرشادی پور
امید ابراهیمی
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۲:۰۴
پاسخ
40
17
اشکان
یکی از یکی ضعیفتر ! خوبشون تیموریان و البته جواد نکونام که تو لیست نیس، اینا هم برای اینکه اسمشون از یاد نره اواخر دوران بازیگری بهتر دیدن به یکی از دو تیم سرخابی برن پرسپولیس که دیدن ترافیک ستاره هست و نرن سنگینتره خودشون رو چسبوندن به استقلال! و حالا آقا جواد و آندو اسطوره های استقلالن!!!! یادش بخیر محمود فکری هم اعتماد بنفس خوبی داشت شوت که میزد به خط دروازه نرسیده توپ خودش وایساده بود خخخخخ
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۴:۴۳
پاسخ
84
43
قرمز بی افتخار
اره دقیقأ شوت میزد به خط نمیرسید مخصوصأ هونی که ساشا ایلیچ رو معروفترین گلر دنیا کرد.
۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۵۳:۵۹
10
42
Ali73ss
آندو جباری خسرو محصول اکادمی اس اس تو یه رده سنی بودن.جواد لالیگا هم همیشه به صراحت اعلام کرده چه رنگیه.
۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۰:۲۰
12
26
The Nostalgia
آقا پسر!!! حتی متعصبترین هوادارن رقیبمون (پرسپولیس) هم یکم اعتقادی به این اسطوره ها دارند و در ضمن بابت محمود فکری هم بهتره یه زنگی به ساشا ایلیچ بزنی تا از خاطرات دربی رفت سال 1382 برات تعریف کنه!
۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۷:۴۷
5
33
آیدین میراقایی
محمود فکری بخاطر تعصبش به تیم
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۸:۵۵
پاسخ
8
44
شاهین
به نظر من محمود فکری واقعا یه هافبک کامل بود
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۸:۰۲
پاسخ
8
38
کیروش کبیر
تنها کسی که بی منت و تمام و کمال (نه با شعار) در اختیار استقلال بود محمود فکری بود. یه چیزی مثل جلال حسینی تو پرسپولیس. البته بازی فنونی زاده یادم نمیاد. منصوریان هم تو دوران بازیش متعصب بود ولی تو دوران مربیگری بیشتر دنبال ارتقای برند رستورانش بود تا استقلال.
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۹:۱۶
پاسخ
13
39
امیر تاجی
امید ابراهیمی ولی جواد نکونام هم میتونست باشه اگه بودش به جواد نکونام رای میدادم.
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۷:۲۸
پاسخ
18
24
جعفر.ل
سلطان محمود فکری
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۷:۰۴
پاسخ
8
31
ahoora
همه رو یادمه..همه خوبن..نظر شخصی من بدون شک محمود فکری...با اختلاف تو این پست بهترین بود.هم دفاع و هم حمله
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۳:۰۵
پاسخ
8
31
سعید خان
بی شک علیرضا منصوریان. حتی یکی از 5 بازیکن برتر تاریخ استقلاله. آندو تیموریان علیرغم کیفیت فنی خوب اما مدت خیلی زیادی در استقلال نبود و کلا 61 بازی برای استقلال انجام داده درحالیکه منصوریان بیش از 130 بازی با پیراهن استقلال انجام داد. امید ابراهیمی هم به هیچ وجه شایسته راهیابی به تیم منتخب نیست چون بعد از جام جهانی مسحور دلارهای عربی شده بود و با وجود اینکه مدیران استقلال پیشنهاد دوبرابر کردن دستمزدشو بهش داده بودن حاضر به تمدید قرارداد نبود و تا دو هفته حتی تلفنشم جواب نمیداد. فرق هست بین بازیکنی متعصبی چون علی منصوریان و بازیکنی مثل امید ابراهیمی که با تنها گذاشتن تیم تو حساسترین مقطع قهرمانی آسیا رو از استقلال گرفت.
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱:۵۴