نعمتی: به امید خدا در این فصل دَبل می‌کنیم/ این قهرمانی خیلی به بازیکنان و هواداران چسبید

نعمتی: به امید خدا در این فصل دَبل می‌کنیم/ این قهرمانی خیلی به بازیکنان و هواداران چسبید

3677
01:52
27 اردیبهشت 1398
سیامک نعمتی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس از انگیزه بالای سرخپوشان برای دستیابی به دومین قهرمانی در فصل جاری فوتبال ایران گفت.

به گزارش وب‌سایت نود، سیامک نعمتی پس از پیروزی مقابل پارس جنوبی جم و هت‌تریک قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: مسابقات امسال خیلی سخت بود و تیم‌ها نزدیک به هم بودند. ما هم شرایط بسیار سختی داشتیم. خداراشکر توانستیم بازی آخر را هم ببریم و قهرمانی را تقدیم مردم کنیم.

وی درباره این موضوع که چند هفته آخر کار برای پرسپولیس سخت شده بود، تصریح کرد: بله، قرعه بازی‌های ما طوری بود که با تیم‌های قوی لیگ در اواخر فصل بازی کردیم، آن چند مساوی هم به قهرمانی ما کمک کرد. خدا را شکر که مردم در جم هم ما را تنها نگذاشتند. قهرمانی نوش جان‌شان باشد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره خوشحالی بازیکنان پس از قهرمانی گفت: فکر نمی‌کنم در تاریخ باشگاه پرسپولیس سه بار قهرمانی پیاپی بوده باشد. این قهرمانی و موفقیت به بازیکنان و هواداران خیلی چسبید.

نعمتی درباره جام حذفی و حضورش در تیم فصل بعد پرسپولیس گفت: به امید خدا در این فصل بتوانیم دَبل کنیم. من با باشگاه قرارداد دارم، ولی نظر کادرفنی مهم است.

4416

نظرات کاربران
2 ستاره آبی درخشان افتخار لیگ برتر ایران
خدائیش زیاد هم به ذوق هواداران نچسبید چون میدونستن که چی به چیه!
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۵:۱۳
پاسخ
11
3
قلب اردبیل به عشق پرسپولیس میتپد
تبریک به پرسپولیسیای عزیز
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۹:۵۶
پاسخ
2
12
زانیار
تشکر از سیامک عزیز که تو فصلی که محروم بودیم تو هر پستی بازی میکردی عالی بودی و امیدوارم همینطوری بهتر و بهتر بشی
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۶:۰۸
پاسخ
1
12
سعید سعیدی
جام حذفی هم مال خودمونه.شک نکنید ما رو ترک نکنید.
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۳۷:۲۶
پاسخ
3
10
حمید از مشهد
تبریییک به همه سرخ دلان .. فقط میتونم خدارو شکر کنم بابت این چندسال که حسابی شادمون کرده .. دست همه بازیکنان و هواداران و کادر فنی درد نکنه.. فقط اینجور که توی تصاویر دیده میشد عالیشاه انگار ازینکه فصل اینجوری براش تموم شد هنوز غمگینه و در شادی اعضای تیم کاملا چهره درهمش نمایان بود..ایشالا در بازی جام حذفی از ابتدا بازی کنه و بدرخشه تا اونم شاد بشه و ایشالا برای فصل بعد بمونه که مهره خوبیه
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۴۸:۴۴
پاسخ
2
8
MRS
اگه به اشتباه داوری باشه خوب بازی مساوی میشد بازم قهرمان بودیم اگه به ادعای ششتقلالیا این فصل فوتبال ناپاک بود یه نگاه به بازیای خودشون کنن و داوریایی که به نفعشون گرفته شده رو ببینن الان ششتقلال با داداششون استقلال خوزستان باید میرفتن دسته یک
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۴۱:۲۲
پاسخ
10
142
RedOnly
نعمتی عزیز تو هم زیاد به پرسپولیس کمک کردی و اسمت را در تاریخ ارتش سرخ ایران ثبت کردی برایت بهترین ها را آرزو دارم..... درود بر همه پرسپولیس های حال .. قبل .. آینده .
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۳۶:۵۲
پاسخ
8
129
علی
انصافا از2قصل قبلی خیلی بیشتر چسبید...نیم فصل محروم بودیم و بازیکن نداشتیم...همه تیمها باهم متحد شده بودن..این قهرمانی واقعا چسبید
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۹:۱۸
پاسخ
4
141
ali.mashhadi
دوستان استقلالی گلم.من کامنت های شما رو زیر تمام پست‌های پرسپولیس خواندم.همتون نوشتید پرسپولیس با گل آفساید قهرمان شد . حقش نبود.داورا قهرمان کردنش و هزار تا بهانه در مورد گل.خب قبل کامنت گذاشتن یکم فکر کنید خب .گل آفساید باشه و داورم نگرفته بود بازم صفر صفر پرسپولیس قهرمانه ها این درکش فکر کنم سخت نباشد التماس تفکر و دست برداشتن از توهم.
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۴:۱۶
پاسخ
8
130
فردین
عزیزم دقیقا درسته البته کارشناس ها گفتن سالم بود گل و آفساید نیست. بازی با ماشین سازی هم کارشناسا نظر دادن تازه دو پنالتی برای پرسپولیس باید گرفته میشد تو همون بازی باید قهرمان میشدیم .
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۲:۳۶
0
8
یلدا
امیدوارم. با دو سه روز استراحت میریم واسه ی شکست سپاهان تو اصفهان...
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۱:۴۰
پاسخ
4
114
عشقممم نیمار
من اگ شیش_پولیسی بودم ..از روی تعصب ..خوشحالی ظاهری میکردم ولی اصا بهم نمیچسبید ..چرا ؟؟ چون در مدرسه اموختم ک با حقایق و واقعیت کنار بیام و این حقیته ک شیش_پولیسبا تلاش خودش قهرمان نشد رو باید بپذیریم :-P در ضمن چقد اشتهاتون زیاده ..اصا بیاین قهرمان اسیا شین البته تو خواب :-)
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۱:۳۲
پاسخ
165
8
فردین
چون در مدرسه اموختم ک با حقایق و واقعیت کنار بیام!!! تو عشقم نیمار(نیمار: فریبکار و خدای تمارض)!!!! تو خودتی که این حرف رو میزنی؟ تو رکورد دیسلاک خوردنت رو باید تو کتاب گینس ثبت کنن! فرقی نمیکنه هم کجا حتی تو کامنت های که در پست های فوتبال اروپا هم میزاری دیسلایک می خوری و حای میان هوادارهای تیم محبوبت!!!
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۷:۵۵
0
5
وحید سرخ دل
کوچولووو اگه از باتجربه هاتون سوال کنی بهت میگن اینجور موقع ها فقط پماد جواب میده.....