نعمتی: می خواستند امروز بازنده باشیم

نعمتی: می خواستند امروز بازنده باشیم

2988
19:05
21 بهمن 1397
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتفاقات امروز ورزشگاه غدیر اهواز غیرطبیعی بود و می‌خواستند که هر کاری انجام دهند تا ما ببازیم.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، سیامک نعمتی در خصوص شکست تیم پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان گفت: ما امروز روی اتفاقات فوتبالی نباختیم بلکه از همان زمانی که وارد ورزشگاه غدیر شدیم اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد که مشخص بود نمی‌خواهند ما برنده شویم. زمانی که ما به ورزشگاه رسیدیم در اقدامی عجیب ما را در اتوبوس حبس کردند و اجازه پیاده شدن ندادند و این در حالی است که جو خیلی متشنجی آنجا حاکم بود به طوری که تمرکز کلیه بازیکنان به هم ریخت. 

وی ادامه داد: بعد از اینکه اجازه پیاده شدن از اتوبوس را به ما دادند ما روی نیمکت بردند و مجبور شدیم روی نیمکت بنشینیم واین در حالی است که مثل همه تیم‌ها در همه جای دنیا قبل از آغاز بازی باید به رختکن می‌رفتیم تا خودمان را آماده بازی کنیم اما این اجازه به ما داده نشد. بعد از دقایقی به ما گفتند که به رختکن بروید اما این در حالی بود که برق ورزشگاه قطع شده بود و ما در رختکن کاملاً در تاریکی قرار داشتیم و هیچ چیزی نمی‌دیدیم. 

بازیکن تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما باید در رختکن کار پزشکی می‌کردیم اما این اتفاق رخ نداد و فقط توانستیم لباس بپوشیم و به زمین بیاییم. چند دقیقه قبل از بازی برق ورزشگاه وصل شد و همه چیز غیرطبیعی بود. مشخص بود که امروز می‌خواستند ما بازنده باشیم و هر کاری کردند تا این اتفاق رخ بدهد اما بدخواهان پرسپولیس بدانند که ما با قدرت کارمان را ادامه می‌دهیم و این طور نیست که با این نتیجه عقب‌نشینی کنیم. 

نعمتی افزود: برخی‌ها می‌خواهند با این کارها ما را از قهرمانی دور کنند اما هوادارانمان بدانند که ما در روزهای سخت‌تر از این هم موفق بودیم و این نتیجه را قطعاً جبران خواهیم کرد. شک نکنید از بازی بعدی این نتیجه را جبران خواهیم کرد و باز هم به روند خوبمان ادامه خواهیم داد. امروز هم اجازه ندادند ما برنده شویم و مطمئن باشید اگر بازی روال طبیعی خودش را داشت ما بازنده نبودیم اما اتفاقات غیرطبیعی مانع از برد ما در این بازی شد. 

1004

نظرات کاربران
آرسن لوپن
اوه بازم سوگولی باخت حالا از دربون ورزشگاه غذیر مقصرن تا تماشاچی ها و اون تخمه فروشه و مأمورین امنیت جایگاه ها همه مقصرن تو باخت بجز پرفسور بالتازار و بچه هاش!
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۹:۴۶
پاسخ
13
30
Ali
اولا خیلی بد است که از شکست همدیگر خوشحال بشیم. ورزش است نه جنگ. ثانیا اگر مسیله امنیتی یا هر مورد دیگری است نباید با امنیت افراد بازی بشود. نبود برق میتونست حادثه بار باشد. متاسفانه یادمون رفت که در ورزشگاه ازادی چند سال پیش یک ورودی بسته شد و چند نفر زیر دست و پا کشته شدند. چرا فدارسیون و سازمان لیگ استانداردها را جدی نمیگیرند؟ حالا بماند که در تصویر تلویزیونی بوضوح داشتند سنگ و چوب پرتاب میکردند بسمت بازیکنان.
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۳:۴۱
پاسخ
17
11
rezaa
متاسفانه تو ایران کسی تحمل اینو نداره که یه تیم سه چهار سال پشت هم قهرمان بشه.کلا مسخره بازیه ،نتیجه ها هر جور دلشون بخواد رقم می خوره ،پس تو ایتالیا چون یوونتوس هرسال قهرمانه دیگه حق نداره قهرمان بشه،ما اول باید حرفه ای بودنو تو فوتبالمون درست کنیم که اونم یه سی ساله دیگه زمان میخواد
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۷:۳۰
پاسخ
121
37
شازده آبی
متوهم ها :::::::: تصورکنین بقیه تیم ها سه ساله چی می کشن ::::::: عادت کردین به حمایت داورها :::::: اگ بازی حذفی با سپیدرود، پنالتی ب ا سپیدرود گرفته شده بود، الان این قد متوقع نبودین ::::: متوهم پولیس ها
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۶:۳۸
پاسخ
62
126
دبل.۶::::::۶+۶
متوهمی ها شما هستین ..که تو اسیا حق ذوب را خوردین ..اابته خدا جواب شماها را با ۳ گل السد داد...شماها با ناداوری ص ن ابادان را قربانی کردین ..باز هم جوابش را گرفتین ....الهه سوزش ها ...
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹:۱۸
26
9
فقط زرد طلایی
فرانکو در هوچی بازی هماهنگی خوبی بینتون ایجاد کرده ، میبازید مرد باشید بهونه نیارید . یه بازی وزارت ورزش دستتون را نگرفت ، به بزرگی خودتون ببخشید !
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۳:۱۱
پاسخ
49
101
امیر آبی دل
با این حساب برد های قبلی تون برای این بود که میخواستن پرسپولیس برنده بشه
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۸:۳۷
پاسخ
40
83
امیر
بازی با سپید رود توی جام حذفی را با داوری بردید از این حرفا نبود.
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۲:۵۹
پاسخ
35
72
زرد سپاهانی
بدون پنالتی در حد قهرمانی نیستید. یادتونه جلوی سپیدرود چطوری برنده شدید؟ برید بازی امروز سپاهان با همون سپیدرود رو ببینید تا تفاوت رو درک کنید. گردن این و اون هم نندازید.
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۹:۵۶
پاسخ
37
70
آیهان
هوچی گری بازم شروع شد... اتفاقاً همه چیز در کمال آرامش از طرف فولاد شروع شد و این شما بودین که به هر طریقی میخواستید داور را بترسونید اما‌ خدا رو شکر که اینطور نشد. من میتوونم درکتون کنم که وقتی آدم نمیتوونه موقع امتحان درس بخوونه یه جورایی معلم و‌‌ کتاب را مقصر میدونه.
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۶:۲۱
پاسخ
28
72
آبی تر از آبی
امروز متوجه شدم یه مشت بچه بی جنبه آوردن پرسپولیس... آقا قبول کنید فولاد بهتر بوده، چرا این حرفارو میزنین؟ چطور سپیدرود رو با کمک داوری حذف کردین این حرفارو نزدین؟
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۹:۳۱
پاسخ
31
74
ایمان۰۴
همچین میگه حبس کردن انگار بردنشون زندان! پنج دقیقه هم نشد که تو اتوبوس موندید... خسته نمیشید اینقدر نق میزنید
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۸:۱۰
پاسخ
20
70
دبل.۶::::::۶+۶
اونا از شروع لیگ تا الان .کاری میکنن پرسپولیس ببازه ...که تا حالا با همت بچه ها و برانکو .موفق نشدن ..ولی امروز اگر بارسلونا هم بازی میکرد ..جلوی این داور .کم می اورد ...ادمین بچاپ..
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۵:۳۸
پاسخ
70
20
✔✰✰سجاد✰✰✔✔✰S47✰✔
همین خوبه. بزار ضعفاتون رو نبینین و هوچیگری کتین.... ولی دستتون رو شده. نمیزاریم بهتون امتیاز بدن
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۴:۳۴
پاسخ
15
58
عشقممم نیمار
ینی بد بازی کردنتونم ..بقیه میخاست بد بازی کنین ؟؟:-P در ضمن ..اگ امروز میخاست بازنده باشید ..‌پ با توجه ب داوری بازیتون در جام حذفی مقابل نود ارومیه و‌سپیدرود ...‌فک کنم بعضیا میخاستن در اون‌۲ بازی بازنده نباشین :-)
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۷:۲۶