نفت مسجد سلیمان 0 - 0 پرسپولیس/ تساوی در بازی بی‌کیفیت

نفت مسجد سلیمان 0 - 0 پرسپولیس/ تساوی در بازی بی‌کیفیت

12741
17:41
04 اسفند 1397
بازی دو تیم نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس در چارچوب دیدارهای هفته نوزدهم لیگ با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش وبسایت نود، پرسپولیس در شرایطی پا به این دیدار گذاشت که دو مدافع اصلی خود (سید جلال حسینی و شجاع خلیل زاده) را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

این بازی که در زمین ناهموار شهید بهنام محمدی برگزار شد از کیفیت لازم برخوردار نبود و دو تیم تن به تساوی بدون گل دادند تا روند تساویهای این دو تیم ادامه یابد.پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان 4 بار در لیگ با یکدیگر روبه رو شده اند که هیچ وقت تقابل این دو تیم برنده نداشته و به تساوی رسیده است.

پرسپولیس با این نتیجه با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان و هم امتیاز با این تیم به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم جای دارد.سرخپوشان پایتخت در 4 حضور در خوزستان در لیگ هجدهم تنها موفق به کسب 3 امتیاز شدند و طعم پیروزی را نچشیدند.

ترکیب نفت مسجدسلیمان: مهرداد طهماسبی، سید هیثم هاشمی‌زاده (دقیقه 64-اسماعیل شریفات) ، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، میلاد خدایی اصل، حکیم نصاری، عباس عسکری (دقیقه 34-اکبر آفاقی)، یوسف وکیا، علیرضا علیزاده، محمد شادکام (دقیقه 83-میلاد میداوودی) و محمد پاپی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، محمد نادری، شایان مصلح، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، سروش رفیعی(71-مهدی شریفی) ، مهدی ترابی(دقیقه 63-محمد امین اسدی)، امید عالیشاه (دقیقه 84-امید عالیشاه) و علی علیپور

اخطار:

شایان مصلح (پرسپولیس)

میثم هاشمی زاده، حکیم نصاری (نفت مسجدسلیمان)

دقایق حساس:

دقیقه 4: ضربه کاشته عباس عسگری پس از برخورد به دیرک دروازه  پرسپولیس، راهی اوت شد.

دقیقه 13:شلیک از راه دور حکیم نصاری از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 16:هیثم هاشمی‌زاده با یک فرار عالی در موقعیت تک به تک با بیرانوند قرار گرفت که مهدی شیری با پوشش عالی موقعیت را از حریف گرفت.

دقیقه 27:ضربه سرضرب علی علیپور از داخل محوطه جریمه جایی در چارچوب نداشت.

دقیقه 55: ارسال سروش رفیعی به کمال کامیابی نیا رسید که ضربه این بازیکن جایی در چارچوب نداشت.

دقیقه 77: یوسف وکیا با حرکت خوب خود صاحب موقعیت شد که شلیک این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه 83: شلیک اسماعیل شریفات جایی در چارچوب نداشت.

حاشیه:

با ورد جیمی جامپ در اواخر بازی به زمین چمن برای دقایقی برگزاری بازی مختل شد

2051

نظرات کاربران
ایرانم
واقعا این داوریهای به سود پرسپولیس تا چه موقعی ادامه خواهد داشت؟؟،،ادمین جان بچاپ
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲:۵۹
پاسخ
73
110
عجب
پرسپولیس امروز انقدر جذاب و تاکتیکی بازی کرد،چند بار نزدیک بود اشک شوق بریزم
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱:۵۲
پاسخ
66
96
استقلال مظلوم
باز هم پرسپولیس،،باز هم داوریهای ناعادلانه،،باز هم حق خوری از حریفان پرسپولیس
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰:۴۸
پاسخ
69
116
علیرضا م.
پرسپولیس بعد از صعود با اشتباهات داوری جلوی سپیدرود، ۳ بازی داوری به ضررش بود که ۱ امتیاز کلا از دست داد! اما باز با یه اشتباه داوری، اون ۱ امتیاز هم امروز جبران شد!
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۰:۰۰
پاسخ
123
41
Mohammad.b
هوادارای عزیز پرسپولیس اصلا غمتون نباشه.مطمئن باشید مثل ۲ فصل قبلی،اینبارم جام ماله پرسپولیسه. همه تیم های بزرگ دنیا هم مثل پرسپولیس، گهگایی طعم باخت و تساوی رو می چشن. نمیشه که همش ببریم!، جای طرفدارای استقلال-سپاهان و استقلال خوزستان باشید،چیکار میکنید؟!! که تو آخر هر فصل چیزی جزء ناکامی" و سوم" چهرمی" نصیبشون نمیشه و مجبورن با پرچم ژاپن واسه خودشون افتخار آفرینی کنن.
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۶:۲۱
پاسخ
61
163
ایران
اوضاع ما چند سال خراب البته که برای ما همین چند سال هم سخته شما بگو ۸ سال چی کشیدین
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۲:۵۸
24
30
خطاب به بالایی
حتما البته با کلیه عوامل امسال باید فیفا و یوفا هم بهتون کمک کنن تا قهرمان بشین
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۰:۰۲
23
25
بهروز
امشب سویا میزبان بارسا ست کیفیت بازی و زمین و امکانات رو مقایسه کنید با بازی امروز نفت و پرسپولیس ! همچنیناعتراض به داور !
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۸:۲۴
پاسخ
32
108
بهروز
خوب چرا یکی نیست ؟ همه انسانیم و روی یک زمین زندگی می کنیم . جدای این قضیه اونجا بازی کسل کننده کمتره .
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۶:۴۴
2
10
فقط زرد طلایی
کشور ما از نظر خدمات اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و علمی قابل قیاس با اسپانیا هست که شما فوتبال و زمینش را با ما مقایسه میکنی ؟!
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۱:۳۲
26
25
ایداسادات25بهمن1380
زمین خاکی بود
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۸:۱۳
13
78
محمدی
زمین بی کیفیت و بازی ضعیف مخصوصا از طرف پرسپولیس فقط اعصاب خورد کنی بود بازی منشا رو نباید از دست می داد تو این چند تا بازی ضعیف کار کرده تیم بعید هست مقابل تیم های قوی و آسیایی نتیجه بگیره
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۵:۲۸
پاسخ
137
27
علی
بزرگترین اشتباه برانکو از دست دادن منشا و گرفتن سروش بود.حیف هزار تومن که بدن به سروش
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۴:۴۶
38
90
هوادار
واقعا بازی بی کیفیتی بود میشه گفت بدترین بازی چند ساله اخیرمون بود که شاید نبود خط دفاعیمون باعث شده بود تیم خیلی ترسو و سردرگم بازی کنه ولی در هرحال هرتیمی چندتا بازی بد تو فصل داره که اینم برای ما بود به امید بازیای بعدیمون قهرمانی حقمونه
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۰:۴۵
پاسخ
7
130
علیرضا م.
والا من هرکدوم بازی‌های بعد از نیم‌فصلتون رو که می‌بینم، میگین بدترین بازی چند سال اخیرتونه! قبل از نیم‌فصل هم همینطور بودین، ولی تک گل‌هایی که می‌زدین نمی‌ذاشت متوجه بشین، دائم می‌گفتین به خاطر پنجره بسته است! مشکل، کیفیت مربیه!
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵:۴۴
81
56
ملیحه
راستش دوست ندارم به هواداران خوب پرسپولیس بعضی چیزا رو یاد اوری کنم ولی وقتی میبینم تو اکثر کامنت ها بی انصافی هست مجبورم بگم نکنه دلمون واسه اون موقعی که ته جدول بودیم و برانکو اومد با وجود شک بزرگ مرگ کاپیتان و ناداوری های عجیب نوروزی تیم آورد صدر جدول تنگ شده ؟؟...اگر اون موقع از برانکو حمایت نمی کردیم میرفتیم فینال آسیا که پزش بدیم ؟؟؟دو دوره قهرمان میشدیم پشت سر هم که الان منتظر سومی باشیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تیم صدر جدول نه ته جدول: )این کامنت ها واسه تیم ته جدولی میزارن .. اغلب به دلواپسان مجازی میگم که این مواقع میان انتقاد و تو ورزشگاه پیداشون نیست :)من اگر پسر بودم هر هفته می رفتم ورزشگاه: )آنقدر برانکو توقعات برده بالا اینجوری شدیم: )صبور باشیم انتقاد لازم منم کسی نیستم که بخوام به بقیه ایراد بگیرم..هواراران پرسپولیس بهترین ان ولی دوراندیش باشید ...حمایت بهترین کار ...نه بازیکنی بزرگ کنید نه اینجوری دلواپس باشید...معلوم بود بعد پنجره بسته اینجوری افت میکنیم هر کی فوتبالی باشه این می دونست ...
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۲:۱۹
پاسخ
21
176
پارسه
احسنت به شعورت ،،،، تفاوت طرفدار واقعی با اونایی که فقط برا تیم قهرمان هورا می‌کشن تو این روزها مشخص میشه.
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۷:۰۶
19
78
سرخ جامه
بهتر بود علیپور و سروش رو نیمکت میبودن و از نیمه دوم میومدن تو بازی ... انگار انگیزه بازی ندارن ! بشار کنار ترابی باشه خیلی میتونه بهتر باشه .بنظرم سیستم تیم باید تغییر کنه چون الان یک فصل و نیم با یک روش بازی میکنیم و مربی های دیگه دست برانکو رو خوندن .... متاسفانه با باز شدن پنجره تیم هیچ تغییری تو تاکتیک ندیدیم که هیچ با آنالیز حریفا از بازیای تیم و بالا بردن تراکم بازیکنا وسط زمین عملا اجازه بازیسازی و کارای ترکیبی رو نمیدن ! سروش هم که بازیکن خلاق تیمه خیلی افت کرده و چاره ساز نیس !
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۸:۰۲
پاسخ
18
55
فرزاد تبریزی
هر آنچه که در آینه میبینید تراکتور به شما نزدیک تر است
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷:۲۹
پاسخ
140
14
....
استقلال تیم مورد علاقه من جلوی تیم‌های بزرگ نتیجه نمیگیره، پرسپولیس هم دیگه قشنگ بازی نمیکنه ،تراکتور از بقیه تیم‌ها قشنگتر بازی می‌کنه. اشکان خیلی فوتبالیست خوبیه ، ای کاش استقلال بود
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۲:۱۹
18
9
ایرانم
اگه قرار به کری خوندن باشه،طرفداران تیم های رقیب مثل استقلال و سپاهان باید حصور پیدا کنند که یه سابقه ای دارن،،
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۶:۴۰
9
41
هدایت
من استقلالیم ولی پرسپولیس قهرمان میشه یا سپاهان تیم قهرمان باید شخصیت قهرمانی داشته باشه شک نکن
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۲:۳۳
73
36
پارسه
زرشک
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸:۰۰
11
47
کاوه استقلالی
نفت چقدر چغر بود رو ضد حمله هام خطرناکه تیمش . حقشون رده نهم به بالاست
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۶:۴۳
پاسخ
12
79
علی
بازی بی کیفیتی بود برانکو بازیکنانش را آورده بود که فقط تساوی بگیره برانکو تیمش تو تهران بهتر بازی میکنه تا شهرستانها تو تهران چون هوادارانش هستن هجومی تر بازی میکنه
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۲:۵۲
پاسخ
18
57
ایران من
پس این بودیمیر کجاس, که بابت هر متر! کلی پول براش دادن, گویا همراه اون گلره رفته ایرانو میگرده....
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۰:۱۷
پاسخ
102
19
حسام
گفتم نیم فصل دوم تیمها امتیازات زیادی از دست خواهند داد.حالا بازیهای تراکتور-پرسپولیس..تراکتور-سپاهان..سپاهان-فولاد..فولاد-تراکتور..دوب اهن-تراکتور..پدیده -تراکتور اینها همه تلفات خواهد داشت.اینکه بگیم قهرمان مشخص شده اصلا حرف درستی نیست.پیش بینی می کنم تا هفته اخر رقابت داغ باشه.واین خیلی خوبه.
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۹:۳۲