نقشه بازیکنان پرسپولیس برای مهرداد اولادی

نقشه بازیکنان پرسپولیس برای مهرداد اولادی

39975
10:15
03 اردیبهشت 1395
وبسایت رسمی برنامه نود - مرگ مهرداد اولادی باعث ناراحتی همه و به ویژه پرسپولیسی ها شد.

وبسایت رسمی برنامه نود -  مرگ مهرداد اولادی باعث ناراحتی همه و به ویژه پرسپولیسی ها شد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از خبرآنلاین ، مرگ نابهنگام مهرداد اولادی، باعث ناراحتی اهالی فوتبال از جمله پرسپولیسی ها شد. او چند سال در این تیم توپ زد و با وجود حضور در استقلال، همه می دانستند یک پرسپولیسی است. اولادی حتی بابت رفتن به استقلال از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد. حالا از اردوی قرمزها خبر می رسد که آنها برای بازی با استقلال اهواز نقشه هایی در سر دارند و هر کدام شان در صورت گلزنی قصد دارند عکسی از مهرداد اولادی یا شماره 10 را مقابل دوربین نشان دهند. 

 

 

2020

نظرات کاربران
یونس دانیال کوردستان
به یاد هادی و مهرداد عزیز (روحشان همیشه شاد) وتمامی کسانی که خالصانه وباتعصب جاودانه زحمت کشیدند ومردانه جنگیدند... برام خیلی جالبه... استقلال تهران استقلال خوزستان استقلال اهواز و ... سه تا استقلال تو لیگ برتره ولی بازم این پرسپولیسه که بالاتر از هرچی استقلاله... با تمام وجوم افتخار میکنم که پرسپولیسی ام... پرسپولیسی که همیشه شخصیت یک قهرمان رو داره به امید قهرمانی نزدیک... وشادی همه پرسپولیسی های متعصب...
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۴۹:۲۱
پاسخ
0
0
قرمز با تعصب
دوستان استقلالی جریان چیه ؟ اخبار سرورتون را پیگیری میکنین؟
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۳:۱۳
پاسخ
0
2
saeed.a
""او چند سال در این تیم توپ زد و با وجود حضور در استقلال، همه می دانستند یک پرسپولیسی است. اولادی حتی بابت رفتن به استقلال از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد."" (نمیدونم چرا وقتی کسی فوت میکنه همه جوگیر میشن..کسی که از پرسپولیس میره استقلال، بعدش باید بگیم پرسپولیسیه؟ چجوری حساب میکنین؟ اگه امسال اولادی و انصاریان، پرسپولیسی هستن پس محرمی ومهدوی کیا و کریمی کی ان؟) "روحش شاد و یادش گرامی"
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۸:۳۰
پاسخ
4
1
حسین
اولادی عزیزروحت شاد.مطمئنم که بچه امروزخوشحالت میکنن مثل بازی قبل که هادی روخوشحال کردن
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۴:۲۶
پاسخ
3
8
خسام
خدا رحمتش کنه روحش شاد دو نکته بارز در مورد این فوتبالیست خوب وجود داره یکی این که با رفتن به الشباب 700هزار دلار مستقیم برای پرسپولیس درامدزایی داشت و ما هوادارا باید بدونیم خیلی از بازیکنای خوبمون با رفتن به تیمهای عربی به تیم باشگاهیشون از نظر مالی کمک بزرگی کردند. نکته دیگر اینکه با رعایت اخلاق حرفه ای به کشور بر می گرده و میره خدمت مقدس سربازی را انجام می ده اونم در شرایط اوج امادگی و بازیهای بسیار خوب.یادمون نمیره اون فصل خیلی برای ملوان زحمت کشید و بازگشتش به پرسپولیس.اگر هم رفت استقلال برای تیم ملی بود و اینکه بتونه تیم ملی را در جام جهانی کمک کنه و اینا چیزی از ارزشهای فنی و اخلاقی وی کم که نمی کنه هیچ بلکه بر اونها می افزاید. روحش شاد.ما هوادارای هر دو سه تیم بزرگ ایران همواره به نیکی از او یاد خواهیم کرد. و برای خانواده اش صبر از درگاه خداوند منان می طلبیم. امیدواریم در ارامش کامل باشه که همین طور هست.
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۰:۰۸
پاسخ
2
10
یکی
هوادارای پرسپولیس باید شرمنده باشند. کافیه به پیج اینستاگرام مهرداد اولادی سر بزنید و برید اولین کامنتای هر پستی رو بخونید. اون وقت میفهمید که شاید همین هوادارا باعث مرگش بودند! وقتی یه هوادار پرسپولیس میاد به مهرداد میگه کاش تو به جای هادی مرده بودی... خدا از سر تقصیرات من و مردم مرده پرست کشورم بگذره. ادمین بچاپ.
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۲:۲۵
پاسخ
5
21
به عشق مهرداد و هادی
من به نطر شما احترام میذارم ولی همه رو نباید به یه دید ببینی.اونایی که این کارارو میکنن یه سری هوادار نما هستند.
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۲:۰۸
2
9
محمد777
میگم پرسپولیسی ها حالا دقایق 10 و 77 هم داد بزنین اولادی روحت شاد مثل کاری ک برای کاپیتان پر افتخارتون می کنید
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۷:۴۳
پاسخ
3
38
جواد
روحش شاد . این مطلبو نمیگم که همه بگن چون الان فوت کرده اینو میگن . من بعنوان پرسپولیس دو آتیشه هیچ وقت وقتی مهرداد به استقلال رفت از اون نرنجیدم . اولش آره ناراحت بودم ولی بعد از اینکه چندمدت از پرسپولیس دور بود من ندیدم هیچ وقت از پرسپولیس بد بگه و همیشه خودشو پرسپولیسی و عاشق پرسپولیس میدونست خیلی با شخصیتش حال کردم حتی در این بازی آخر پرسپولیس به سمت نیکمت آمد و سلفی گرفت . مهرداد هیچ وقت مثل مازیاره و پژمام نوری ها نبو که در مورد تیم محبوبش پرسپولیس حرفهای بیهوده بزند و علیه این تیم باشد چون واقعا ثابت کرده بود که عاشق پرسپولیس بوده و هست و در آن دنیا هم خواهد بود . درود بر مهرداد عزیز و روحش شاد.
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۲:۳۵
پاسخ
1
41
saeed.a
آقا جواد نازنین.. تعجب میکنم از شما و همه قرمزهایی که این حرف و میزنن.. یعنی رفتن یک بازیکن پرسپولیسی به استقلال، در مکتب هواداری شما جرم محسوب نمیشه؟ یعنی الان امثال طارمی و عالیشاه و انصاری و رضاییان مجازن آبی پوش بشن؟؟؟؟؟؟
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۴:۱۷
7
5
مهران
ارتش سرخ پیش به سوی قهرمانی.الان دیگه محکوم به قهرمانی.به چیزی که استحقاقشو داریم.به امید یه برد شیرین تو بازی امروز.....درود پرسپولیس
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۶:۴۴
پاسخ
6
30
پارسا پرسپولیسی
ایول ارتش سرررررخ طوفان اسياااا
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۲:۱۴
پاسخ
15
104
دختری ساکن کره ی قرمز
دمتون گرم .به امید خدا میبریم. حالا وظیفتون نسبت به قبل سنگین ترشده. در 4 فینال اینده موفق باشید.
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۱:۱۲
پاسخ
11
112
قرمز با تعصب
از پرسپولیس توقعی بیش از این نیست درود به غیرتتون
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۰:۴۷
پاسخ
18
142
اس اس
شما مرده پرستید همین هادی رو چقدر هو میکردید تو ورزشگاه؟؟ همین اولادی رو چه چیزها بهش گفتید الان شد مهرداد با تعصب
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۷:۳۶
6
2
کیا
ما ایرانیا وقتی کسی میمیره تازه یادمون میاد در مورد طرف حرف خوب بزنیم ..4پولیسیا یادشون رفت چه ناسزاها به ... میگفتن. حالا میان دم از تعصب میزنن
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۳:۱۶
72
14
وحید نجفی
مهرداد فقط متعلق به پرسپولیسه هرجا رفته هرجا بوده مهم نیست.مهراد همیشه جاودانه تو قلب پرسپولیسیاس شک نکنید.
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۹:۵۳
پاسخ
24
311
4تقلال دسته 3
امین خان تاریخ دروغ از خودت نساز میدونم اعصابت خیلی 4 خورده ادمین اگه بی طرفی چاپ کن
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰:۱۶
0
4
اقلیت آبی
آقا امین همین الان داریم میبینیم چجوری با سرمربیتون رفتار میکنین!
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۹:۴۴
0
14
عرفان
ای کاش تو زمان زنده بودنش میگفتیم تو پسر پرسپولیسی هستی یعنی اینقدر فحش شنید افسرده شدو قلبش ب درد اومد آدم فولاد نیست که پوستو گوشته حیف ک یزره هم تقصیر ما هواداراست ک بازیکنان زیر فشار میزاریم اگه ی بازیکن حمایت بشه با یکی ک همش فحش بشنوه فرق نمیکنه مطمعنا اونی ک حمایت پشتشه ب جاهای بالاتری میرسه ولی مهرداد نه حمایت داشت نه شانس حیف حیف ک الان فقط باید تاسف خورد ادمین توروخدا ثبت کن
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۶:۴۱
3
18
امین
چقدر الان پرسپولیسی ها تاسف میخورند که چرا اونهمه بهش بی احترامی کردند! آخه همیشه وقتی که تو ملوان بود و به پرسپولیس گل میزد به شدت شادی میکرد و این حرکتش هم با فحش ها و بی احترامی های هواداران پرسپولیس مواجه میشد! همین حدود 2 هفته پیش بود که گفته بود اگه تو ترکیب ملوان قرار بگیره حتما به پرسپولیس گل میزنه اما نشد که نشد!
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۶:۱۳
32
8
پریا رضاییان
دمتون گرم.خداکنه رامین گل بزنه..
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۵:۰۳
4
36
امیر سرخه
مطمئنی علی انصاریان همین حسو داره؟ بهش نمیخوره ها....
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۶:۴۵
9
54
Kurosh6
این ۴تاییا ک از مرامو معرفت چیزی سر در نمیارن دم پرسپولیس گرم
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۰:۱۹
18
104
حسينp
اي كاش اي كاش موقع زنده بودنش و وقتي كه عذرخواهي ميكرد بهش ميگفتيم كه هنوز ازمايي تا قدري فشار از روش كم بشه الان هم علي انصاريان همين احساس رو داره وما وظيفه داريم حمايتش كنيم
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۶:۲۴
13
131
ستار 6 ملی - 4 فعلی
دمتون گرم
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۴:۵۲
8
116
۴ ۶ ۱۰ فقط قرمز
درست گفتن خدا گل چینه.گلتر از پرسپولیسیا داریم مگه.
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰:۲۱
19
155