نقطه ضعف پرسپولیس، نقطه قوت شد؛ 85 درصد موفقیت!

نقطه ضعف پرسپولیس، نقطه قوت شد؛ 85 درصد موفقیت!

41617
17:41
04 آبان 1396
بحران پرسپولیسی‌ها در زدن پنالتی، این فصل تبدیل به نقطه قوت این تیم شده است.

وبسایت رسمی برنامه نود - بحران پرسپولیسی‌ها در زدن پنالتی، این فصل تبدیل به نقطه قوت این تیم شده است.

به گزارش وبسایت نود، پرسپولیس باز هم در زدن گل اول بازی، موفق بود و علی علیپور توانست این تیم را جلو بیندازد. علیپور پشت سر چشمی فرار کرد، پنالتی گرفت و خودش توانست پنالتی را وارد دروازه حسینی کند. پنالتی گرفتن و گلزنی با این روش، این فصل به نقطه قوت پرسپولیس تبدیل شده است.

پرسپولیسی‌ها در فصول گذشته، مشکل جدی در گل کردن پنالتی‌هایشان داشتند. تا حدی که در بسیاری از بازی‌ها، پنالتی گرفتن برای آن‌ها دردسر می‌شد و بخاطر از دست دادن روحیه ناشی از پنالتی خراب کردن، بازی‌شان افت می‌کرد و از حریف گل می‌خوردند. این فصل پنالتی گرفتن، به نقطه قوت این تیم تبدیل شده و آن‌ها بیش از 85 درصد پنالتی‌هایشان را گل کرده‌اند.

پرسپولیس این فصل هم با گرفتن 7 پنالتی، پنالتی‌گیرترین تیم ایران محسوب می‌شود. آن‌ها 3 پنالتی در لیگ برتر، 2 پنالتی در لیگ قهرمانان و یک پنالتی در سوپرجام و جام حذفی بدست آورده‌اند تا در تمام تورنمنت‌ها، موفق به گرفتن پنالتی شده باشند. علی علیپور و مهدی طارمی هر کدام دو بار و گادوین منشا و فرشاد احمدزاده یک بار از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس گل زده‌اند. تنها پنالتی خراب شده پرسپولیس هم بازی با استقلال خوزستان بود که گادوین منشا پنالتی خراب کرد و البته، تاثیری روی نتیجه نهایی مسابقه نداشت.

 

22330

نظرات کاربران
A.Gh
ارتش سرخ ایران پرسپولیس قهرمان
۰۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۷:۱۶
پاسخ
1
153
ربیع خواه
اگه ربیع خواه نبود و نعمتی جاش بازی میکرد با اختلاف میبردیم
۰۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۲:۴۹
پاسخ
70
76
با افتخار پرسپولیسی ام
خدایا شکرت #با_افتخار_پرسپولیسی_ام ادمین لطفا
۰۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۴:۲۱
پاسخ
1
191
Ali
تبریک ب پرسپولیسیا بشار بهترین بود من نمیدونم برانکو از ربیع خواه چی دیده همش بهش بازی میده سیامک دو دقیقه امد بازی فوق العاده بود خدا کنه این ربیع خواه مصدوم شه از دسش راحت شیم
۰۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۴:۰۸
پاسخ
147
126
شایان پرسپولیسی
همین محسن ربیع بنده خدا یه گل بزنه به استقلال، همه قربون صدقه اش میرن تمرین تیمو تحریم کنه همه قربون صدقه اش میرن!!!! یه سال تو پست غیر تخصصیش بازی کرد بهترین عملکرد رو داشت، تو بازی های الریان و سایر بازی ها که کمال محروم ومصدوم بود بهترین عملکرد رو داشت، محسن فقط کاری رو میکنه که برانکو ازش خواسته، به عنوان یه هوادار تا وقتی تو پرسپولیس هست پشتشم
۰۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۲۵:۰۵
2
33
با افتخار پرسپولیسی ام
آخرش اگه شما و امثال شما با این حرفا تیم رو نبردید تو حاشیه…ربیع خواه خیلی هم بازیکن خوب و در خدمت تیمی هست…بنده خدا از بس ازش انتقاد میکنید تحت فشار خب اشتباه میکنه…لطفا صبور باشید
۰۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۴۶:۲۷
3
31
M.bap
ربیع خواه بیچاره فقط رسانه نداره وگرنه نصف کمالم اشتباه نمیکنه!
۰۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۱:۵۱
2
30
Faeze
ادم واسه دشمنش هم این دعا رو نمیکنه چه برسه به این بنده خدا بدون حاشیه بدون ادعا در خدمت تیم بازی میکنه...ربیع خواه مرسی که هستی
۰۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۵:۲۱
14
184
masoud
بابا جان کوتاه بیاید دیگه وقتی با این بازیکن قهرمان شدیم با این بازیکن رفتیم جزء چهارتیم آسیا ودربی روهم میبریم یعنی حق با برانکوئه دیگه چرا انتقاد بی مورد میکنی شاید یه کاری میکنه که از درک من و تو بالاتره
۰۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۲:۳۰
10
197
بابک
آقای کیروش خواهش میکنم بازی امروز رو خوب ببین ببینم بازم چشمی رو دعوت میکنی؟! یه بازیکن بسیار کند و خشن که فقط بلده خطا کنه!!!! علیپور امروز خوب بود ولی ستاره های بازی رسن و سید جلال بودن ،فراموش نکنید اگه سید جلال دقایق ابتدایی اون توپارو دفع نمیکرد شاید روند بازی عوض میشد!!!! سید جلال 36 سالشه و چشمی 25 سال،ولی هنوزم دود از کنده بلند میشه!! ادمین
۰۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱:۵۴
پاسخ
5
292
میزنیم سه تا سه تا میخوریم شیش تا شیش تا
خدا نکنه کیروش نخواد کسی رو دعوت کنه: کیانی مسلمان و... خدا کنه به علیپور رحم کنه!
۰۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۵۰:۳۴
0
27
پرسپولیس کبیر
تبریک به تموم پرسپولیسای عزیز .
۰۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۴:۵۴
پاسخ
1
277
لندن شهر آرزوها
بیچاره غفوری آخر بازی با خودش میگفت کاش محروم شده بودم .....
۰۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۰:۲۹
پاسخ
8
304
رده ۱۳ بودند نه اول
البته تیم قدرتمند پرسپولیس نباید توی باد این بازی بخوابه چون برد در مقابل تیم رده سیزدهمی خیلی هم جالب نیست.
۰۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۹:۵۶
پاسخ
9
377
رائول
باز هم چشمی پشت سر علیپور آی بدو می کرد : ))
۰۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۶:۰۴