نورافکن برای توافق با سپاهان به اصفهان می‌رود

نورافکن برای توافق با سپاهان به اصفهان می‌رود

9417
11:07
27 مرداد 1398
بازیکن تیم فوتبال شارلووا بلژیک در آستانه پیوستن به سپاهان اصفهان قرار دارد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از ایسنا، امید نورافکن، بازیکن تیم فوتبال شارلوا بلژیک که مدنظر باشگاه سپاهان است برای امضای قرارداد راهی اصفهان می‌شود.

باشگاه سپاهان برای او بلیت بازگشت به ایران تهیه کرده است و او روز چهارشنبه در اصفهان با مدیران این باشگاه جلسه‌ای برگزار می‌کند تا در صورت توافق به این تیم بپیوندد. به احتمال بسیار زیاد این انتقال قرضی خواهد بود.

همچنین باشگاه سپاهان این روزها درحال مذاکره با امید ابراهیمی است که از الاهلی قطر جدا شده، است. البته سپاهان رقیب سرسختی به نام شهر خودرو در راه جذب ابراهیمی دارد.

1870

نظرات کاربران
perspolisi
قلعه هر چی هافبک دفاعی هست خرید چه اتوبوسی بچینه امسال جلوی همه تیما
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۹:۳۷
پاسخ
37
77
آبی آسمان
فقط کیانی رو داره با محمد کریمی خدایی نمیدونین فوتبال چییه ها
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۱:۴۹
7
7
علیرضا م.
فقط مهدی کیانی رو سپاهان توی این پست داره فعلا!
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۵:۰۲
23
30
فقط زرد طلایی
سوزش بعضی هارو دوست دارم ، سپاهان دو فصل جوانترین تیم لیگ بود با بازیکنانی گمنام ، کسی نمی اومد سپاهان را تشویق کنه ... ولی وقتی سپاهان دو تا بازیکن میگیره یه عده خوب حرص میخورن . سپاهان هر چقدر هم بازیکن بگیره مثل یه تیم سوگولی ملی پوش برای نیمکت ذخیرش نخریده . حساب و کتاب سپاهان همیشه درست بوده چون این باشگاه حساب و کتاب داره نه مثل بعضی ها پول بیت المال بیاد بی زحمت و حیف و میلش کنند . ادمین خسته نباشی ، بی طرفی منتشر کن
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۴:۱۸
پاسخ
56
91
طوفان زرد آســیا
یحیی گل محمدی! دایم می ناله که پول پرداخت نشده، زمین برای تمرین نداریم و ... امــا یکی از گرانترین تیم هــا رو هم بسته!
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۸:۴۰
پاسخ
51
78
ارتش سرخ
سوزش شما نسبت به گل محمدی برای بازی پارساله چنان کرده بودتون تو قوطی که تا عمر دارین یادتون نمیره
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۸:۱۴
51
36
محسن
ابراهیمی دروغ رسانه ای بود از همون اولم میخاستن نورافکن رو بیارن!
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۵:۱۸
پاسخ
16
39
سپاهانی
نه هم قلعه نویی هم تابش مذاکرات با هردو تایید کردن
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۱:۰۵
8
18
مافیای سرخ
خلایق هر چه لایق ... اون سالی که به خاطر لژیونر شدن استقلال رو با هواداراش تنها گذاشتی باید فکر این روزها رو هم می کردی... فکر کردی خارج چی میدن؟؟ امیدوارم تو و ابراهیمی رو هرگز با لباس آبی نبینم
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۸:۳۳
پاسخ
52
35
همه درمقابل قانون برابرند(البته پرسپولیس کمی برابرتره)
نورافکن جوون بودوبلژیک هم جایی بودکه میتونست به پیشرفتش منجربشه درضمن قبلش معلوم کردکه میخوادبره ولی ابراهیمی....
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۵:۵۱
3
6
طوفان زرد
نور افکن بیاد ابراهیمی هم بیاد تیم‌ کامله ما نیازی به آدبایور و بازیکن تیم ملی پرو نداریم دوتا بازیساز خوب مثل دوتا امیدها بخریم دیگه.. عجب خط هافبکی بشیم ما مهدی کیانی امید نورافکن محمد کریمی امید ابراهیمی احتمالا محمد رضا حسینی هم در نقش هافبک به کار گرفته خواهد شد بخاطر ارسال های دقیقش
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۶:۵۱
پاسخ
60
78
ققنوس سرخ
وای وای!برادر زرد به برادر آبی خیانت کرد!
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۵:۰۴
پاسخ
84
72
علی تراکتوری
اصلا چه ربطی داره آخه ؟ چرا سعی میکنید همه چیز به هم ربط بدین ؟
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۴:۲۷
34
42
ناصر سپاهانی
انشاالله که هم ابرهیمی هم نورافکن جذب بشن خیلی عالی میشه
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۶:۰۷
پاسخ
71
35
اس اس فقط
بخدا همین ایران خیلی بهتره تا کشور های درجه چندمی اروپا تازه اونجا هم سکو نشین هستن باید کسی که میبره دیگه اجازه برگشت بش ندیم
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۱:۳۱
پاسخ
13
52
افتخار خریدنی نیست
آقای قلعه نویی مدعی بود سپاهان به اندازه نصف استقلال و پرسپولیس خرج نکرده اما با اومدن نورافکن که استقلال توان خریدش رو نداشت و از بی پولی مجبور به فروشش شد معلوم میشه که سپاهان بعد از تراکتور و پدیده پر هزینه ترین باشگاه لیگ بوده و هست . منابع مالی سپاهان اینقدر زیاده که این تیم هیچ بدهی به بازیکنان قبلیش نداره .
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۷:۳۲
پاسخ
28
99
Arf
سپاهان مگه شفر وژوزه و بودیمیروگولچ وپروپئیچ و... گرفته بود که حالابدهکار باشه.ماپولمون وقتی نرسه بازیکنو نمیگیریم(حاج صفی،اسدی،بشاررسن...) نه مث شما که بدون توجه به بودجتون بازیکن میخواین(همین حسینیم چون خانومش اصفهانیه اصفهان موند.استقلال وپرسپولیس مسی ورونالدوروهم بتونن بیارن،امادستمزدشون...)
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۷:۵۶
32
41
امین
وحید امیری و فرشاد احمد زاده که از چنگ ما در اوردید حتما صلواتی بازی میکنن.کنعانی هم که یه چیزی میده تا بازی کنه حتما.مربی رو نگوووو مفففففتتتتتتت ادمین جان خواهش میکنم بچاپ
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۸:۲۱
33
43
عشقممم نیمار
بمب افکن جون ..اگ‌رفتی سپاهان ..ب عشق_تقلال خیانت کردی ..:-P این همه میدونن ..همه !! :-P
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۳:۴۱
پاسخ
66
61
کامران
داداشی بودین که؟ حالا که استقلال نمیخوادش که نمیخواد سکونشین باشه اگه بره تیم قلعه نوعی که هرجی افتخار لیگ برتری دارید از اونه میشه خیانت؟؟؟
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۲:۱۸
5
53
کامران
پرسپولیسی هستم ولی از نورافکن خوشم میاد و ناراحت میشم بازیکن ها به عشق اروپا بازیچه دست ایجنت ها میشن؛ امثال نادری و نورافکن با پنجاه تا صد هزار دلار دستمزد میرن اروپا سکونشینی برای اینکه فوتبالشون نابود نشه با سالی 2د و پنجاه هزار دلار باشگاه قرضشون میده به ایرانی ها دوباره، سود دوباره برای ایجنت!!! آقایون بخدا لیگ های بلژیک و لهستان و اسلوونی و کرواسی و یونان اونم تیمهای متوسط این لیگ ها هیچ ثمری نداره، حتی تو این سنی که طارمی و مهرداد محمدی هم رفتن پرتغال باز خبری نیست، میلاد هم انتخاب خوبی نکرد رفت خنت. یعنی تیم بیست بوندس لیگا یا سری آ بهتره تا بگین رفتیم تیم هفت پرتغال یا سوم بلژیک
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۷:۰۱
پاسخ
3
73
ستارگان سرخ ایران
بی پولن مثلا سپاهانی ها!!!!!!!!!!!
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۶:۵۱
پاسخ
33
75
عشق سپاهان و منچستر
خدا را شکر اینقدر پول داریم که تو اسیا ابرو ایران را نبریم وقتی یه بازیکن مثل کنعانی و بشار پول زیادی درخواست میکنن برن باهاش به توافق برسن یا برن مربی خارجی با کلی هزینه بیارن
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱:۰۷
22
13
شـاهـیـن بـزرگــ..
خدا رو شکر وضع مالیمون خوبه و به جا هم خرج می کنیم..
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۴:۲۴
29
28
AMIR TAJI
خداروشکر بره با این فقط سوتی میده و کشتی میگیره ...اس اس عاشق میخواد نه کاسب .
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۵:۵۸