نوید‌کیا: پرسپولیس از سپاهان بهتر بود

نوید‌کیا: پرسپولیس از سپاهان بهتر بود

5821
19:47
18 آذر 1397
کاپیتان سابق تیم فوتبال سپاهان، گفت: اگر بخواهیم منطقی صحبت کنیم پرسپولیس ‌ از سپاهان بهتر بازی کرد.

به گزارش وبسایت نود، محرم نویدکیا در مورد تساوی یک بر یک سپاهان و پرسپولیس، گفت: بازی خوبی را مشاهده کردیم‌. اگر بخواهیم منطقی صحبت کنیم پرسپولیس ‌ از سپاهان بهتر بازی کرد. نتیجه تساوی در این مسابقه برای سایر حریفان و مدعیان ایده‌آل بود. بازی در نیمه اول چندان جذاب نبود اما در نیمه دوم شرایط بهبود پیدا کرد.

وی در مورد درگیری‌هایی که در حاشیه بازی به وجود آمد، اظهار داشت: این مسائل در مسابقاتی به این حساسی مثل دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان طبیعی است ‌. در مسابقات بزرگ این اتفاقات می‌افتد و نباید این مسائل را خیلی بزرگ کرد. بازیکنان تحت فشار هستند و مشکلات جزئی به وجود می‌آید.

کاپیتان سابق سپاهان در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند قهرمان، شود، اظهار داشت: سپاهان امسال شرایط خوبی دارد و با این صحبت‌هایی مطرخ شده و قرار است 3-4 بازیکن در نیم فصل جا به جا کنند تیم بهتر هم می‌شو‌د. 4-5 تیم اول جدول همه شانس قهرمانی دارند. برای تیم پدیده احترام قائل هستم و هر 5 تیم بالای جدول شانس کسب مقام قهرمانی  را دارند.

1004

نظرات کاربران
ابراهیمی
آقا هیچ ربطی نداره مثلا شما برید آمار سپاهانو تو سال های قبل ببینید من یادمه پارسال فکرکنم تا قبل نیم فصل بیشترین موقع را ایجاد کرده بود ولی ازشون استفاده نکرده بود سطح ایران با خارج قابل مقایسه نیست فقط برای مثال میگم ک مثلا دیدیم بارسا هفتاد درصد مالک توپ ولی دو هیچ میبازه پس مهم نتیجس نمیگم خوب بازی کردن بد میگم ک نتیجه مهم تر و اینک یه تیم مثل اتلتیکو فقط دفاع میکنه و با صد حمله و ضرب آزاد به گل میرسه بیشتر بازی دست تیم حریف ولی آخر اتلتیکو میبره پس خوب بازی کردن زیاد مهم نیست مهم نتیجس چون نتیجه تو ذهن همه در آخر فصل میمونه ن خوب بازی کردن بارسا پارسال عالی همه بازیاش تو لیگ قهرمانان ولی تو بازی برگشت با رم بد بود حذف شد
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۰:۰۷
پاسخ
63
7
عشقممم نیمار
تاکتیک شیش_پولیس فقط پرس کردن بود ..و‌فقط یه موقعیت گل خطرناک‌ایجاد شد ..این کجاش شیش_پولیس بهتر از سپاهان بود؟؟:-P البته تاکتیک‌هردو‌تیم فقط بکش زیرش بود .و بازی در تعادل بود:-P پرس شیش_پولیس ..منو یاده مدرسم مینداخت ک‌معلم‌ورزش توپه مینداخت وسط و‌همه میرفتن بهش حمله میکردن تا توپه بدست بیارن:-)
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۲:۱۶
پاسخ
100
9
سینا
نویدکیا پرسپولیسی نیست ولی از همون زمان بازی با قلعه نویی مشکل داشت. از طرفی اگه حرفش درست هم باشه دلیلی ندارد که تیم بهتر ببره. تو این بازی داور مانع برد سپاهان شد
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۵:۰۳
پاسخ
123
17
پدرام
نوید‌کیا: پرسپولیس از سپاهان بهتر بود کاش اینو به سرمربی سپاهان میگفتی!! ایشون دقیقا" خلاف این عقیده رو دارن!!!
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۶:۴۳
پاسخ
7
121
زلزله 6 ریشتری سرخ
بازم میگم سپاهانی‌ها اگه کری میخونن بالاخره چندین قهرمانی لیگ برتر و حضور تو فینال آسیا دارن این تراکتوریا که بیشتر تاریخشون تو دسته یک بودن چی میگن واقعا فازشون چیه به خدا در حد ما نیستید برید با ملوان کری بخونید
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۵:۴۲
پاسخ
10
126
رضاSh
به اون دستیار قلعه نویی بگید بیاد این متنو بخونه.واقعیت چقد تلخه.نمیخوادقبول کنه تیمش هیچی واسه گفتن نداشت ولی نویدکیا اومد حرف درست رو زد
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۹:۲۵
پاسخ
4
98
دبل.۶::::::۶+۶
نوید کیا سپاهانی ((پرسپولیس))نمی خواهیم ... انقدر پرسپولیس خوبه .که نمیشه تعریف و تمجید نکرد از این تیم .... هر چن برای شیشتقلالی ها ....نرود میخ اهنی بر سنگ..
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۷:۱۸
پاسخ
4
101
جواد خرم آباد
آدم منطقی وبدون تعصب کور
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۱:۳۴
پاسخ
3
98
یلدا
نظر شیشتاییا؟ همش شانسیه. محرم هم پرسپولیسیه. فقط ما خوبیم که پنجاه سال پیش قهرمان شدیم و توی ای سی ال هم رنگ فینال رو ندیدیم. مونده تا بیاید توی جمع بزرگان...
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۲:۲۲
پاسخ
15
241
666 666
حتما نویدکیا هم پرسپولیسیه که میگه پرسپولیس بهتر بود ؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۰:۰۴
پاسخ
15
263
mori titan
دیگه حرفی نمیمونه.
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۸:۳۳
پاسخ
8
209
رقیب
بنده بعنوان یه سپاهانی کاملا با حرف محرم موافقم!! کاری با تیم پرسپولیس ندارم و در مورد سپاهان میخوام صحبت بکنم!سپاهان قلعه نوعی بسیار نامنظم و بی برنامه بازی میکنه!! فکر کنم تعداد پاسهای سالم سپاهان به 100 عدد هم نرسه!! کارهای ترکیبیم که تعطیل!! حتی سانتر از جناحینم تعطیل!! تنها و تنها اوت دستی و دلخوش کردن به سرزنی کیروش استنلی!! من بعد از بازی پدیده هم گفتم این سپاهان با این سبک بازی سهمیه هم نمیگیره!! دقیقا مثل بازی پدیده با یه گل اتفاقی به عقب نشست و 10 نفره دفاع کرد!! نه دفاع منسجم و نه طرحی برای حفظ توپ و نه حتی حمله!! من نمیدونم قلعه نوعی دقیقا چه برنامه ای در تمریناتش پیاده میکنه که تیم اینطور سردرگمه!! تعجبم از اینه که با این شرایط از کیروش و بازی دفاعی اون ایراد میگیره!!!
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۳:۲۸
3
78
صادق
دمت گرم آقای نویدکیا که مثل مرد واقعیت رو میگی و مثل بقیه کورکورانه نظر نمیدی. دردو بر تو
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۹:۲۴
پاسخ
4
228
ققنوس سرخ
نوید‌کیا: پرسپولیس از سپاهان بهتر بود. من دیگه حرفی ندارم!!!
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۵:۲۵
پاسخ
7
230
پرسپولیسیم تا ابد
الان استقلالیا میان فحشت میدن. نه بابا هیچ وقت پرسپولیس بهتر نیست و فقط الکی چند ساله سرور فوتبال ایرانه و با محرومیت مسخره مدیران وزارتی رفته فینال، الکی دو سال جز چهارتیم برتر آسیا میشه. تنها شباهت لیگ ایران به آسیا برای پرسپولیس اینه که هردوجا داوری برعلیهشه.
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۱:۴۴