نکته روز/ رحمتی، خشن‌ترین دروازه‌بان لیگ !

نکته روز/ رحمتی، خشن‌ترین دروازه‌بان لیگ !

11274
10:45
01 اسفند 1394
سایت رسمی برنامه نود- سید مهدی رحمتی با دریافت چهارمین کار زردش در این فصل حالا تبدیل به خشن‌ترین دروازه‌بان لیگ و دومین بازیکن پرکارت استقلال تبدیل شد.

سایت رسمی برنامه نود- سید مهدی رحمتی با دریافت چهارمین کار زردش در این فصل حالا تبدیل به خشن‌ترین دروازه‌بان لیگ و دومین بازیکن پرکارت استقلال تبدیل شد.

به گزارش سایت نود و به نقل از آی اسپورت، در یک بازی کمتر پیش می‌آید دروازه‌بان هر تیم کارت دریافت کند. در لیگ پانزدهم تاکنون در میان 16 تیم، دروازه‌بان‌های اصلی 6 تیم هنوز کارتی دریافت نکرده‌اند. اما این قاعده در استقلال کمی فرق دارد. مهدی رحمتی که دروازه‌بان استقلال است تا کنون در 4 بازی کارت دریافت کرده‌است و اگر یک کارت زرد دیگر هم در هفته‌های بعدی از داور مسابقه بگیرد، طبق قانون سازمان لیگ برای دومین بار محروم خواهدشد! اتفاق کم‌نظیری که خیلی کم ممکن‌است برای یک دروازه‌بان پیش بیاید. با این‌حال امروز هفته بیست و یکم مسابقات به پایان رسید و در نه هفته باقی‌مانده احتمال اینکه رحمتی دوباره کارت بگیرد و محروم شود، وجود دارد. نکته‌ی جالب‌تر اینجاست که در استقلال فقط امید ابراهیمی با 5 کارت زرد بیشتر از رحمتی کارت دریافت کرده و رحمتی بعد از هافبک دفاعی تیمش، خشن‌ترین بازیکن استقلال هم است! فقط حنیف عمران‌زاده و روزبه چشمی به اندازه رحمتی کارت دریافت کرده‌اند و سایر بازیکنان و حتی مدافعان استقلال هم از رحمتی کمتر کارت زرد گرفته‌اند.
در مقایسه کارت‌های زیاد رحمتی در میان سایر همکارانش در لیگ هم فقط رشید مظاهری در ذوب‌آهن عملکردی نزذیک به او دارد. مظاهری دو هفته قبل سومین کارتش را دریافت کرده‌بود و از یک بازی ذوب‌آهن محروم شده‌بود. لوییز فرناندو در استقلال اهواز، حامد فلاح‌زاده در سایپا، علیرضا سلیمی در فولاد و حامد لک در صبا، دروازه‌بانانی هستند که دو بار کارت زرد دریافت کرده‌اند و چند گلر هم فقط یک کارت از داورها گرفته‌اند و مابقی هم کارتی نگرفته‌اند.

31980

نظرات کاربران
رهگذر
رحتمی به سمت نصرتی حمله کرد اگر نصرتی با دست جلوش رو نمی گرفت حتما با سر میزد تو دماغ نصرتی. به نظرم رحمتی باید اخراج می شد + نصرتی بعد هم رحمتی فیلم بازی کرد و خودش رو به موش مردگی زد .
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۲:۱۲
پاسخ
23
14
حسام
نصرتی خطا کرد رو هوا ادامه هم داد..واکنش رحمتی هم طبیعی بود حد اقل دوهزار صحنه شبیه این تو فوتبال دنیا هست که دروازه بانی که روش خطای محرز میشه بلند میشه واکنش نصفه نیمه نشون میده خطا کرد باید بر می گشت عقب والسلام همه دروازه بانای بزرگ دنیا شبیه این صحنه بارها و بارها داشتند می خواید از پنج تا دروازه بان اسمی داخلی مثل عابدزاده غلامپور طباطبایی و...بپرسید
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۱:۲۸
پاسخ
14
24
BBP
بابا این یارو گرگ تو لباس میش.........
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۰:۵۱
پاسخ
33
32
ژيان هم ژيان قرمز بهاري
١٢٥
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۸:۴۰
13
17
علی
حالا میشه فهمید هرکسی لیاقت لقب عقاب نداره ازوقتی احمدرضا رفته به هرکلاغی میگن عقاب
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۰:۰۲
پاسخ
46
47
fryman
خشن ترین مهاجم لیگ همیشه اخراج میشه یا محروم! عجیب نیست که خشن ترین گلر لیگ هیچی به هیچی! اهان همون تیم خاص
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۸:۱۱
پاسخ
34
32
شاهین تا ابد اس اس
سه تا کارت زرد دیگه شو بخاطر وقت تلف کردن گرفته فقط یکیش درگیری با نصرتی بود.. حالا هرکی هرچقدر دوس داره بگه خشن... خشن خوبه تا مشکل اخلاقی داشته باشی ادمین جون یبارم نظر مارو بچاپ
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۰:۰۷
10
27
س
محسن بنگر : با رحمتی ارتباط نزدیکی دارم ، واقعآ الگوی اخلاق هست و مردانگیش ستودنی هست _ وقتی یک پرسپولیسی که رحمتی رو بهترین دروازه بان ایران میدونه من دیگه حرفی ندارم ...بقیه حرفها هم باد هوا
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۵:۲۱
پاسخ
92
97
بی منطق های آبی
این شیش تایی ها هرچی به نفعشون باشه رو قبول میکنن :)
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۲:۰۱
24
19
ستار666666
این که دلیل نشد اگه داور داور بود کار به این بچه بازیا نمیکشید
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۱:۳۹
22
19
میکاییل
یکی باید بنگر رو نگه داره ! ههههههههه! افتاب دلیل افتاب !
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۵:۱۱
26
22
زانیار
کنایه بوده خخخخخ
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۹:۲۳
29
30
sdsdsd
از کی تا حالا گرفتن کارت زرد اونم ازحیث فنی شده خشن _ یعنی الان از حیث اخلاقی سوشا بهتر از رحمتی است چون کارت زرد کمتری گرفته ___ خخخخخ
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۲:۰۸
پاسخ
84
105
مهدی
از کی تا حالا حمله به بازیکن حریف فنی حساب شده.
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۴:۵۸
24
24
ستار666666
این اداها کجاش فنیه ؟؟؟؟؟؟؟
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰:۰۸
29
31
سرخ ترین دختر مشرقی
علاوه بر خشن بودن ایشون خیلی متظاهر و ریاکار تشریف دارن ... نصرتی دستش برخورد کرد به صورتش رحمتی عجب شیرجه ای زد .. اصن شیشتقلالیا خودشون استاد دایو هستن !!!!!!!!!!!
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۰:۴۴
پاسخ
100
133
مریم
لابد تنه مون به تنه استاد طارمی خورده!
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۹:۱۷
32
40
مهدی.م.ر
بیا اینم از سید بااخلاقتون!!!
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۹:۰۱
پاسخ
102
144
سعید
چندتا از کارت زردهاش بخاطر اینه که داور احساس کرده وقت تلف میکنه اینو در نظر بگیرید اخلاق به کارت زرد نیست. بیرون زمین خیلی ها گفتن رحمتی چقدر با اخلاقه.
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۰:۱۴
26
41
بی منطق های شیش تایی
اگه داوری ها به نفعشون نبود الان دهم یازدهم بودن و اگه رحمتی نبود الان کنار اس اهواز بودن :)
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۷:۳۳
56
55
2حنجره
ما نمیخوایم عکس هادی رو بازو بند اون باشه
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۱:۱۲
76
42
سید باغیرت
نصرتی:گردن رحمتی داشت دستمو خفه میکرد (یه نمونه بی منطقی از 8تاییا)
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۸:۲۷
پاسخ
166
173
میکاییل
رحمتی تو دورانی عقاب شد که همه یوز ها بچه گربه بودن ! رو ی گل های خورده شو خروج های الکی که چهار دست و پا میزنه دونبال توپ دقت کنید تا فرق یه دروازه بان شش دانگ رو با این اقای ریا کار رو بفهمید !
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۹:۱۰
26
23
ارش
یه کارت زرد دیگه قبل از بازی دربی بگیره بازی دربی رو محروم میشه اون موقعس که استقلال لوله میشه
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۰:۱۶
39
26
خالی بندهای آبی
آره بابا!شماها بامنطق هستین که اگه داور به نفعتون سوت نزنه طلبکار میشین
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۵:۰۹
49
42
مریم
اینم میذاریم پای تعصبش به استقلال ولی داور نباید به سید کارت میداد اول نصرتی خشونت به خرج داد!
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۱:۵۷
57
70
ععقابب444444441
سسسید دسسسست طللایی.....کییروووششش ددقتت ککنن 1