نکونام از سرمربیگری نساجی رسما استعفا کرد/ نزدیک شدن جواد به پیکان

نکونام از سرمربیگری نساجی رسما استعفا کرد/ نزدیک شدن جواد به پیکان

7890
13:40
05 دی 1397
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، جواد نکونام سرانجام پس از چند روز کش و قوس از سمت خود به عنوان سرمربی در تیم نساجی مازندران استعفا کرد. او چند روز قبل در مصاحبه ای از شرایط باشگاه گلایه کرده بود. متن استعفای او به شرح زیر است: 

" به نام خدا"
مالکین محترم باشگاه نساجی مازندران؛
جناب آقای فرهاد صنیعی فر و جناب آقای رضا حدادیان
سلام علیکم؛
با احترام به استحضار می رساند، اینجانب جواد نکونام سرمربی نساجی مازندران ضمن تشکر و قدردانی از حسن اعتماد و زحمات شما دو بزرگوار و آقای علی امیری مدیر عامل باشگاه، به دلیل برخی مشکلات قادر به همکاری در این پست نمی باشم و درخواست استعفا دارم.
خواهشمند است با تقاضای بنده موافقت فرموده و دستورات لازم را در این خصوص مبذول فرمایید.
پیشاپیش از لطف و عنایت شما و حمایت و محبت هواداران پرشور و عاشق نساجی مازندران سپاسگزار بوده و در ادامه راه لیگ برتر برای این تیم دوست داشتنی آرزوی موفقیت دارم.
با تشکر و احترام- جواد نکونام

ظاهرا صنیعی فر مالک باشگاه نساجی با این استعفا موافقت کرده است. 

گفنه می‌شود نکونام به زودی هدایت پیکان را برعهده می‌گیرد.

2051

نظرات کاربران
علی
برای نساجی فرقی نمیکند که امثال نکونام باشند یا بروند. ما راه و رسم جنگیدن را خوب میدانیم و ان شاءالله هیچ مشکلی نخواهیم داشت. برای نکونام هم آرزوی موفقیت را داریم
۰۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۲:۴۸
پاسخ
8
61
غزاله تیزپا
ایشون دو بازی تو تیم ملی کمک مربی بود بعد بدون کلاس و مدرک شدن مربی یه تیم لیگ برتری ، علی کریمی هم همچنین
۰۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۷:۱۵
پاسخ
72
45
رضا
البته خودش آوردش لیگ برتر
۰۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۷:۰۷
13
55
وحید
جواد نکونام کار خوبی با نساجیچی ها نکرد. یه جورایی اون تیم رو پله خودش کرد تا بیاد تهران و تو پیکان مربی گری کنه. پارسال هم این مدلی میخاست با تراکتور رفتار کنه. کلا ادم قدرت طلبیه و به هرقیمتی میخاد بیاد بالا
۰۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۴:۰۲
پاسخ
42
87
تراختورچی
مگه تراختور بی در و پیکره ؟
۰۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۴:۱۹
65
34
Miladfarzad
اتفاقا اشتباه کرد تو نساجی با فاکتور تماشاگر خیلی بهتر میتونست نتیجه بگیره اما تیمهایی مثل پیکان و سایپا کار کردن باهاشون سخت‌تر هستش
۰۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۸:۱۴
5
59
مازنی
آخه چرا ؟؟؟؟
۰۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۲:۵۹
پاسخ
5
46
کیومرث
نکونام جزء آینده دار ترین مربی های ایران خواهد بود . بیشترین ضرر رو تو داوری نساجی کرد و اگر این اتفاق نمی افتاد جزء ۴ تیم اول بود .
۰۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۲:۱۴
پاسخ
50
49
ققنوس سرخ
مثل اینکه شیشتقلالی ها عادت دارن وسط فصل تیمشونو ول کنن!
۰۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۰:۴۹
پاسخ
49
79
خطاب به ققنوس
درخشان را آوردین سر تمرین پرسپولیس و دایی را بیرون کردید ....شماها تخصص دارید تو اینکار
۰۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۴:۰۶
49
29
یک قدم جلو
جواد جون شما که گفتی فعلا داری به جام ملت ها فکر میکنی،کلا حال نمیکنم از این قایم موشک بازیا، ناسلامتی اروپام بودی،
۰۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۹:۱۹
پاسخ
18
59
تاج
نکونام کاملا حرفه ای هستش...تیم نساجی برخلاف تماشاگرانش که بی حاشیه هستند خود مدیرانش زیاد اهل حاشیه اند و تیم زیاد به حاشیه میبرند و با اینا کار کردند سخت هستش.
۰۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۷:۲۰
پاسخ