نکونام: بالاخره یکسری اتفاقات باید بیفتد که همه خوشحال باشند!

نکونام: بالاخره یکسری اتفاقات باید بیفتد که همه خوشحال باشند!

30784
23:07
21 شهریور 1397
جواد نکونام مدعی شد داور دیدار تیمش مقابل پرسپولیس روی تأکید داور چهارم این بازی بازیکن نساجی را از زمین اخراج کرده است.

وبسایت رسمی برنامه نود - جواد نکونام مدعی شد داور دیدار تیمش مقابل پرسپولیس روی تأکید داور چهارم این بازی بازیکن نساجی را از زمین اخراج کرده است.

به گزارش وبسایت نود، جواد نکونام پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به نظرم تیم من در مجموع خوب بازی کرد. می‌دانستیم پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی و ارسال خطرناک است و اتفاقاً روی همین موضوع هم گل خوردیم. این مشکلی بود که می‌دانستیم پرسپولیس برای ما ایجاد می‌کند. در کل تیم ما عملکرد خوبی داشت و یکسری اتفاقات هم افتاد که دست به دست هم داد تا تیم ما در نهایت ببازد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در مورد اعتراضاتش به داوری این دیدار و اینکه به نظر می‌رسید او اعتقاد دارد داوری علیه تیمش بوده است، گفت:من هیچ وقت احساس نمی‌کردم داوری علیه تیمم است. من هیچ وقت چنین حسی نداشتم، اما در صحنه اخراج شجاعی، بازیکن پرسپولیس روی زمین افتاده بود و از زیر نگاه می‌کرد که آیا به بازیکن ما کارت می‌دهد یا نه! جالب اینجاست داور نمی‌گوید اخراج و داور چهارم می‌گوید کارت زرد دارد. برای من جالب است روی حرف داور چهارم به بازیکن من کارت داده شد. از آن طرف هم در محوطه حریف پنالتی می‌شود اما کارتی داده نمی‌شود. داور چهارم، داور وسط را صدا کرد تا مربی حریف را اخراج کند، اما داور وسط اصلاً به حرفش گوش نداد.

وی افزود: ما اشتباه کردیم به داوری اعتراض نکردیم، چون آقای کرمانشاهی در دیدار با تراکتورسازی هم یک اشتباه تأثیرگذار علیه ما انجام داده بود و اخراج و پنالتی برای‌مان نگرفته بود. امروز هم همین بلا سرمان آمد. امروز هم داوری او خوب بود، اما در صحنه اخراج کاملاً اشتباه کرد و این صحنه خطای خیلی معمولی وسط زمین بود. در محوطه پرسپولیس هم اگر پنالتی بود باید به بازیکن حریف کارت زرد نشان می‌داد. داور مربی حریف را اخراج نمی‌کند، اما می‌دود و کمک مربی ما را راحت اخراج می‌کند. من پای خودم را روی خط محدوده مربیان گذاشتم، دقیقاً روی خط گذاشتم که داور چهارم آمد و گفت برو داخل محدوده مربیان. من می‌گویم پایم روی خط است،‌ می‌گوید نه باید بیایی عقب‌تر،‌ این چه وضع حرف زدن است! بالاخره یکسری اتفاقات باید بیفتد که همه خوشحال باشند.

نکونام درباره درگیری‌های پایان بازی بین بازیکنان نساجی و ایگور پانادیچ هم خاطر نشان کرد: بازیکنان ما بحث می‌کردند و من هم برای اینکه خدای ناکرده مشکلی پیش بیاید به مربیان پرسپولیس گفتم که بازیکنان را به رختکن ببرند که مشکلی پیش نیاید.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در پاسخ به این سؤال که تیم نساجی با این پتانسیل ظرفیت ماندن در لیگ برتر را دارد یا اینکه در نیم‌فصل باید تغییراتی داشته باشد، گفت: همان‌طور که خودتان گفتید ما هنوز لیست‌مان کامل نیست و جای خالی داریم. یکسری شرایط هست که ما نمی‌توانیم مثل خیلی از تیم‌ها بازیکن خارجی بگیریم. چند بازیکن را از زمانی که در اوساسونا بازی می‌کردم، می‌شناسم که با این وضعیت دلار حداقل 300، 400 هزار دلار می‌خواهند که به ایران بیایند. ما با همین پتانسیل ادامه می‌دهیم. تیم‌مان الان شکل خوبی پیدا کرده و هماهنگ بازی می‌کنیم. شما دیدید که امروز هم مقابل پرسپولیس خوب بازی کردیم، پرسپولیسی که در قطر الدحیل را تحت فشار قرار داده بود. به بچه‌های‌مان خسته‌نباشید می‌گویم. امروز مردانه بازی کردند. ما حتی بعد از 10 نفره شدن هم دفاع نکردیم و حمله کردیم و اگر دقت می‌کردیم شاید دو گل می‌زدیم. به‌هرحال فوتبال است و من از عملکرد تیمم راضی هستم.

 

1004

نظرات کاربران
هادی
ایشالا یه زمانی برسه که امثال شما آقای نکونام که سالها در لالیگا حضور داشتین فرهنگ مصاحبه کردنتون هم مطابق مربیان لالیگا بشه، نه اینکه مثل بعضی مربی های بهانه جو وقتی میبرین نتیجه‌ی هدایت شما بوده و زمانی که شکست میخورین مربی حریف و جاسوس و داور چهارم و داور وسط و بازیکن حریف و کج بودن زمین عامل بودن. خداییش همین مصاحبه تون رو مجدد بخونین جناب نکونام. انصافا کدوم یکی از مربی هایی که خارج ایران باهاشون کار کردین از این عبارات استفاده میکنند؟؟؟
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۸:۳۴
پاسخ
0
10
بابک
تا قبل از گل اول پرسپولیس همه یازده بازیکن نساجی در زمین خودشان به دفاع اتوبوسی و بزن زیرش مشغول بودن، خداوکیلی بعضی از تیمها مقابل پرسپولیس و استقلال آنچنان با ترس بازی میکنند که آدم حالش از دیدن فوتبال به هم میخورد.
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۵۷:۱۱
پاسخ
5
25
خبر درست
انصافا قبل از گل اول پرسپولیس همه یازده بازیکن نساجی در زمین خودشان به دفاع اتوبوسی و بزن زیرش مشغول بودن؟و آیا انتظار داری امروز نساجی در ورزشگاه آزادی کاملا ۹۰ دقیقه فقط حمله می کرد؟دقیقا از نساجی امروز چه انتظاری داشتی؟خب اگر همون بازیکنان مازندرانی که فقط در تیم پرسپولیس هستن به تیم نساجی اضافه میشدن و پرسپولیس هم به جای اون افراد از تعدادی از بازیکنانی دیگری که در تیم پرسپولیس هستند استفاده می کرد به نظرت روند بازی این دو تیم امروز به چه نحوی بود؟
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۵۲:۲۶
5
2
سعید.م
آقا جواد عریز در تایید همه حرفات فقط این سوال پیش میاد که شما همونطور که فکر میکردین از روی ضربات ایستگاهی خوردین؟!!! اون گل رو کدوم شبکه پخش کرد ما ندیدیم؟!!
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۴۹:۲۸
پاسخ
4
25
یازده قهرمانی دلیل سوزش ...
من قضاوت کرمانشاهیو اصلا قبول ندارم چون اشلا واسه همچین بازی اماده نبود اول ک اون توپ تو نبمه اول ب دست بازیکن نساجی ب نظرم پنالتی بود کارت زرد کامیابی نیا ک اصلا بی مورد بود و فقط مثلا خواست بازیو اروم کنه و بهش زیاد اعتراض نکنن بعدشم بعد اخراج بازیکن نساجی خودکشی کرد ک برای اونا سوت بزنه و حواشی بازی کامل روش تاثیر گذاشته بود اون افسایدی هم ک باعث شد علیپور دوگله نشه هم که کمکش اشتباه کرد وقتی منصفانه نگاه کنی داوری ضعیف بود اما ب ضرر پرسپولیس ادمین ممنون
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۵۱:۱۰
پاسخ
3
27
حسن
سلام راحت بگم پرسپولیس سه مساوی داشت مجبور بود ببره به خاطر همین هر کاری کردند ببره داور علیه نساجی بود چطور اون کارت زرد حق بازیکن نساحی بود ولی پنالتی که کرد بازیکن پرسپولیس کارت نداشت بعد همون صحنه همین خطا که بازیکن نساجی کارت زرد داد اخراج شد بازیکن پرسپولیس کرد کارت نگرفت واقعیت اینه داورها فقط طرفدار پرسپولیس هستن به امام حسین قسم هچ دنیا اینجوری قضاوت نمکن
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۵۰:۲۳
پاسخ
34
3
Armin
داور در این بازی قصد داشت که جبران اشتباهات داوری علیه نساجی را یک جا جبران کند! حرکت خطای شجاعی کارت قرمز مستقیم داشت. هر چند که بازیکن نساجی اخراج شد؛ ولی اگر این کارت زرد دوم نبود! داور مرتکب اشتباهی بد به نفع نساجی شده بود! پس از این اخراج نکونام ناجوانمردانه با اعتراض های پی در پی و بی دلیل قصد داشت داور را تحت فشار قرار بدهد! که البته موفق شد! و داور ضعیف در طی سی دقیقه پایانی بازی مدام بی دلیل به نفع نساجی سوت زد!! و بالاخره نکونام موفق شد از داور ضعیف و ترسو یک پنالتی صد در صد اشتباه بگیرد! تمام بازی هم که نساجی مشغول دفاع بود و اگر بازی بسیار بد منشا نبود یک نتیجه تاریخی رقم می خورد! انگار مد شده که مربیان پس از هر باخت پشت داور پنهان شده و با فرافکنی ضعف ها و ناکارآمدی های خودشان را گردن دیگران بیاندازند!! تازه نکونام یک گل مفت هم از داور گرفت! پس دیگر به چه چیز معترض است!!!!!
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۳۷:۳۲
پاسخ
6
42
خبر درست
من در مورد داوری این بازی ،در این قسمت نمیخوام نظر بدم ولی انصافا بر چه اساسی در این قسمت نوشتی "تمام بازی هم که نساجی مشغول دفاع بود"؟
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۳۶:۲۸
2
1
Sadegh
جواد نکونام خیلی عالی هستی. امیدوارم انقدر پیشرفت کنی که یه روزی رو نیمکت تیم ملی ببینمت.
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۱۶:۳۸
پاسخ
40
7
حامد تاجی
آقا جواد پرسپولیسی ها باید هر بازی همه چی بر وفق مرادشان باشد..! مثل بازی با پدیده مشهد با کمک مسولان و رسانه هاشون پرسپولیسی ها کل ورزشگاه رو اش پر کنن و داور خطای علیپور واخراجش رو نگیره و با فشارر به تیم حریف وداوران هر جوری شده بازی رو با گرفتن حتی یک پنالتی ببرن...!!! این هم از بلزی امروز که با اخراج بازیکن و ۱۰ نفره کردن حریف و کمک داور بلزی رو ببرن..
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۱۴:۱۳
پاسخ
57
13
پرسپوليس٦*٤
داور چهارم گفت كارت زرد دوم بده و داور گوش كرد داور چهارم داور وسط را صدازد تا مربي حريف رااحراج كند ولي ب حرفش گوش نداد --- بالاخره بايد داور وسط به داور چهارم گوش ميداد يانه؟!؟ آقاي نكونام مسير خوبي براي سرمربي شدن در تيم مورد نظرت انتخاب نكردي
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۱۳:۱۲
پاسخ
10
59
￵ارش
بعله اگه هم خوش شانس نبودین سه چهارتا میخوردین
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۱۲:۲۵
پاسخ
11
57
محمد پرسپولیسی
می‌دانستیم پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی و ارسال خطرناک است و اتفاقاً روی همین موضوع هم گل خوردیم.... شما بازی رو دیدید اصلا پرسپولیس با این تاکتیک گل نزد.
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۰۷:۵۷