نکونام به نساجی بازگشت!/ انتخاب مدیرعامل در روزهای آینده

نکونام به نساجی بازگشت!/ انتخاب مدیرعامل در روزهای آینده

6309
15:23
15 دی 1397
جواد نکونام در نیم فصل دوم لیگ برتر هم به عنوان سرمربی تیم نساجی مازندران به فعالیت ادامه خواهد داد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی، فرهاد صنیعی‌فر، مالک و رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران، در این باره گفت: طی 10 روز گذشته جلسات بسیار زیادی برای انتخاب سرمربی تیم نساجی مازندران داشتیم و روی گزینه های زیادی به بحث و تبادل نظر پرداختیم.
وی افزود: با توجه به اینکه برخی از گزینه‌های مدنظر ما در تیم‌های دیگر مشغول فعالیت بودند و به‌لحاظ عرفی و قانونی نمی‌خواستیم عمل خلافی مرتکب شده و با آنها به مذاکره بپردازیم به سراغ برخی گزینه‌های بدون تیم رفتیم اما با کمال احترام به همه این عزیزان متوجه شدیم نمی‌توانند خواسته‌های ما را برآورده سازند.
صنیعی‌فر ادامه داد: طی روزهای آخر هفته گذشته و با توجه به جمیع جهات جلساتی با جواد نکونام، سرمربی نیم فصل اول تیم، برگزار شد و هم مالکان و اعضای هیات مدیره و هم ایشان نقطه نظرات خود را بیان کردند و پس از چند جلسه به نکات مشترکی دست یافتیم و طرفین تعهدات لازم برای ادامه همکاری را به یکدیگر دادند و قرار شد از فردا آقای نکونام یک بار دیگر به عنوان سرمربی تیم نساجی مازندران فعالیت خود را از سر بگیرد.
مالک باشگاه نساجی مازندران درخصوص مدیرعامل باشگاه گفت: ان‌شاءالله تا چند روز آینده هیات مدیره باشگاه درخصوص انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه هم تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد.

2051

نظرات کاربران
ابوالفضل
منطقی بود که دوباره بیارنش سر کار.چون فقط خودشه که تیمو میشناسه.
۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۴:۳۷
پاسخ
41
13
ریش قرمز
آزموده را دوباره آزمودن خطاست
۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۱:۳۶
پاسخ
14
56
مهدی
همینجوری که خییلی حرفه ای گذاشت رفت یه روزی دوباره میزاره میره ..ببین کی گفتم
۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۷:۲۳
پاسخ
15
82
عشقم پرسپولیس
نکونام کار خوبی نکرده بود نباید برمیگردوندنش
۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۱:۰۳
پاسخ
23
123
Matin
تو پرسپولیسی هستی پس لطفاً درباره بقیه تیم ها نظر نده. شما فقط چون نکونام تو استقلال بوده باهاش دشمن هستید و قصد تخریبش رو دارید و الکی یه قضیه رو آنقدر بزرگش کردید ولی ما هواداران نساجی خودمون جواد لالیگایی رو دوست داریم و از بازگشتش خوشحالیم. شما هم درباره تیم خودت حرف بزن
۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۷:۵۰
89
34
نساجی‌چی
هوادارای آبی و‌ قرمز نظرات رنگی ندند لطفا. خیلی‌هاشون اصلا نمیدونند داستان چی بود و‌نکونام چرا رفت و چرا برگشت. ولی حالا اکثریت هواداران نساجی از برگشتن دوباره نکونام خوشحالند چون میدونند ماجرا چی بود.
۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۴:۵۵
پاسخ
86
60
علیرضا 1990
خدا هیچکی رو اینطوری ضایع نکنه...!
۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۹:۰۴
پاسخ
30
109
mj
به چه قیمتی؟ به قیمت کوچیک کردن تیم و شهرتون؟
۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۸:۱۷
پاسخ
34
136
علی
برای ما هیچ اسمی بالاتر از نساجی نیست.. بخاطر نساجی سکوت میکنیم تا تیم به آرامش برسد..... هیچ وقت با تیم و شهرم کوچک نمیشوند اتفاقا هر کس که میخواهد بزرگ شود از نساجی شروع میکند.. نادر دست نشان و یحیی گل محمدی و محمود فکری و جواد نکونام مربی گری را از نساجی شروع کردند.. .. به نظرتان الان نساجی کوچک شد یا نکونام که دوباره برگشت؟ کمی واقع بین باشید
۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۳:۲۸
21
74
نساجی‌چی
آفرین به مدیریت که به اشتباهش پی برد و نکونام رو برگردوند. نکونام به خاطر شونه خالی کردن مالکیت از هزینه کردن و رفتم مدیرعامل از تیم مجبور شد بره. اما حالا مسئولین استانی یه قول‌هایی به مالکین دادند و از طرف دیگه باشگاه دید مربی خوب و بدون تیم وجود نداره، رفت سمت نکونام.
۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۴:۳۷
پاسخ
77
41
هادی
سالی ک نکوست از بهارش پیداست..آقا جواد چن وقته مربی گری رو شروع کردید همزمان باهاش حاشیه هارو هم استارت زدید..غیر حرفه ایه این حرکات..ینی ک چی!
۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۲:۱۸
پاسخ
28
82
من بی پرسپولیس زیستن نتوانم
شوربختانه نسل جدید مربیان ایرانی خیلی خوب از آب درنیومدن ، اگر گل محمدی رو کنار بذاریم ، سایرین خیلی بدرد این حرفه نمیخورن ! حتی روی کسانی همانند دایی و کریمی که نامهای بزرگی در فوتبال بودن هم خیلی نمیشه حساب باز کرد ،،،،، متاسفانه بازیکنانی که مربی شدن حتی با اینکه نسبت به دوران بازیگری شون خیلی با تجربه تر شدن هنوز هم توانایی کنترل خودشون روی نیمکت رو ندارن و رفتارهای احساسی و با جنجال و هیاهو و بدور از منطق از خودشون نشون میدن ! من موندم اینها که توانایی کنترل کردن خودشون رو ندارن ، چجوری میخوان بازیکنان جوان رو‌ کنترل و تربیت کنند ! آرزو بدلم موند یه مصاحبه از یکی از مربیان جوان ببینم که به داور و زمین و زمان گیر ندن و حرفه ای برخورد بکنن ! البته همانطور که گفتم آقای گل محمدی تا حدودی شان مربیان ایرانی رو حفظ کردن ولی با یک گل بهار نمیشه
۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۶:۰۱
پاسخ
17
82
طرفدار
بالاخره باپای خود بازگشتی نکوجون!!خیلی تند رفتی داداش هنوغوره نشده مویز نمیشی !!!!!
۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲:۵۱
پاسخ
19
69
پویا
واقعا متاسفم برای هیئت مدیره این باشگاه قدیمی، شخصیت باشگاه بزرگ نساجی رو بردن زیر سوال.
۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۵:۳۶
پاسخ
22
66
احمد
از کار نکونام بدم اومد ولی بهترین کار برگردوندنش بود چون کسی که بخواد بیاد بالا سره تیم تا می خواست تیم و لیگ رو بشناسه خطرناک میشد و الان هم سال اول هست و هر چی تیم بی حاشیه تر باشه بهتره.
۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۲:۴۱
8
9
Aliiii
اینجاست که میگن شما هر چقدر بازیکن بزرگی بوده باشید دنیای مربیگری متفاوته، نکونام تمام مراحل یک بازیکن بزرگ بودن طی کرده، ولی تو مربیگری بی تجربست، مثل علی کریمی.
۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۲:۴۳
پاسخ