نگاهی به پایان تلخ سرخابی‌ها در آسیا/ سکته در گروه مرگ

نگاهی به پایان تلخ سرخابی‌ها در آسیا/ سکته در گروه مرگ

6718
17:43
17 اردیبهشت 1398
پرسپولیس و استقلال یک هفته قبل از پایان مرحله گروهی از گردونه رقابتها خارج شدند عملکردی که به هیچ وجه قابل انتظار نبود.

به گزارش وب سایت نود، قرعه کشی نامتوازن این فصل لیگ قهرمانان آسیا باعث عدم توزیع مناسب قدرتهای غرب‌آسیا در گروه‌های 4 گانه این منطقه شد و در گروه‌های C و D که استقلال و پرسپولیس در آن حضور داشتند تیم‌های قدرتمندتری به چشم می‌خورند.پیش‌بینی می‌شد که این دو تیم کار سختی برای صعود از مرحله گروهی داشته باشند ولی انتظار حذف زودهنگام و در پایان هفته پنجم نمی‌رفت.
پرسپولیس که پس از 2 دوره حضور پیاپی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به عنوان فینالیست دوره قبل در این بازیها حضور داشت امیدواری زیادی به تکرار موفقیت دوره‌های اخیر داشت ولی این تیم که از اشتباهات داوری لطمات زیادی دید با 3 شکست تا پایان هفته پنجم، شانس صعودش به صفر رسید.پرسپولیس در 7 بازی گذشته آسیایی خود تنها یک پیروزی داشته است.
‌پرسپولیس از زمانیکه لیگ قهرمانان با فرمت جدید برگزار می‌شود تنها یک بار موفق به صعود از مرحله گروهی نشده بود.پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا 2011 با 5 امتیاز در گروه خود آخر شد.سرخپوشان در صورت شکست در آخرین دیدار خود مقابل السد، ضعیف‌ترین عملکرد خود را در تاریخ لیگ قهرمانان ثبت خواهند کرد.بدترین عملکرد تیمهای ایرانی در تاریخ لیگ قهرمانان به تراکتورسازی در سال 2015 باز می‌گردد که این تیم با 4 امتیاز و تفاضل گل 4- به کار خود خاتمه داد.پرسپولیس در صورت شکست با اختلاف بیش از 3 گل برابر السد ضعیفترین نتیجه تیمهای ایرانی را به نام خود ثبت خواهد کرد.
استقلال نیز پس از آنکه در 2 دوره گذشته موفق به راهیابی به مرحله حذفی شده بود این بار شانسی برای صعود از مرحله حذفی پیدا نکرد.این چهارمین باری است که استقلال در فرمت جدید لیگ قهرمانان در مرحله گروهی حذف می‌شود.

نظرات کاربران
امیرخان
چه خوشمون بیاد چه نه بازیکنهای ایرانی توانایی قدرتمند تو سه جام اونهم ۳ - ۴ روز یه بار را ندارند من که خودم قبلا هم گفتم پرسپولیس باید یه جام را فدای دو تای دیگه کنه تا موفق بشه
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۷:۵۲
پاسخ
8
50
ساسان
سایه کی‌روش در ایران باعث انگیزه و رشد بود. جوانانی که میدونستند خوب باشد میان تیم ملی و اسامی بزرگ و پیر کنار میزند و همین بزرگترین انگیزه بود. برانکویی که تمام تلاشش را میکرد تا جلوی همکارش کی‌روش کم نیاره و خودش را ثابت کنه و...
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۸:۴۴
پاسخ
44
25
King
دوتاشونم هم ضعیف بازی کردن هم شانس نیاوردن
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱:۴۰
پاسخ
7
87
عشقممم نیمار
گروه عشق_تقلال کجا ک گروهه فوق مرگه..گروه شیش_پولیس کجا ک 4 تیم توش..اندازه فقط عشق_تقلال..افتخار ندارذن..الهلال و العین ..پیشکش :-P اگ شیش_پولیس در گروه عشق_تقلال بود..بدون حتی یه امتیاز ..در قعر جدول حذف میشد و عشق_تقلال اگ در گروهه شیش_پولیس بود..با صدرنشینی ..ب مرحله بعد میرفت :-P در ضمن ..این 2 بار رفتن شیش_پولیس ب نیمه نهایی و یه بار فینال..یه اتفاق بود ..مث یونان ک در جام ملت های 2004 ..اومد فینال و قهرمان شد ..ولی عایا الان دوباره اومده فینال اروپا؟؟؟:-) تیمایی ک 100سال یه بار میرن فینال ..بدونین ک اتفاق بوده و دیگ تکرار نمیشه :-)
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۴:۳۲
پاسخ
123
69
استقلال
من میخواستم همین نظر رو بنویسم حالا که نوشتی فقط لایک میکنم
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱:۱۰
86
52
شیش در چارتقلال
حالا خوبه پرسپولیس و سپاهان و ذوب یبار فینال رفتن شیشتقلال هروقت فینال اسیارو دید بعد تو بیا کری بخون درضمن الدحیلی که بهش باختید ما تو قویترین فرمش 3تا بش زدیم
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰:۰۰
46
95
سیروس
ماشالله ذوب آهن تیم بی ادعا ولی قدرتمند ایران از نام ایران دفاع کن
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۲:۳۸
پاسخ
43
84
پرویز
تو مرحله بعد اگر به الدوحیل یا الهلال یا السد خورد اون موقع مشخص میشه که استقلال و پرسپولیس چقدر بد شانس بودند
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۰:۵۷
4
39
شازده آبی
یه چیز میگم آروم بخندین . . . . سه‌گانه‌ می‌خواستن :/
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۶:۰۵
پاسخ
131
79
ebi perspolks
دوتاشو در اختیار داریم شما چی؟عجب رویی...
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۳:۰۸
20
44
مهیاس دختر همیشه سرخ
حالا یه چیزی می گم بلند بخند کارت از گریه گذشته لیگ پر حذفی پر آسیا پر کلا پر پر ادمین لطفا
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۰:۲۹
16
45
شیش تایی ها شیش ساله جام ندیدن!
شیش تایی اولا که ما هنوز توی دوتا جام هستیم و شما کاری کردید که دیگه باید نام کاربریمو تبدیل کنم به ( شیش تایی ها هفت ساله جام ندیدن!) دوما شما هم شک نکن بازی آخر جلوی العین باعث میشه توی 4تا تیم شما هم چهارم بشید و برای چهارمین بار توی همون دور گروهی حذف بشید!
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۹:۰۵
28
64
محسن پرسپولیسی ۶ آتیشه
یه چیز میگم ولی آروم گریه کن هنوز شانس اول دوگانه هستیم،خخخخخ با شنیدن این جمله پتو را روی سرش کشید و زار زار گریست
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۷:۰۴
34
68
mojtaba
شما چی میخواستین؟؟؟ یه موز برداشتین رفتین!!!
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۲:۲۴
21
47
مهدی
یه چیز میگم گریه کنید.قرار بود با شفر سه گانه بگیرید الان هیچ گانه گرفتید.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۰:۰۲
30
58
ebi perspolis
فدای سرمون من بخاطر حذف پرسپولیس از اسیا زیاد ناراحت نشدم چون قبلا خودشونو ثابت کردن حالا از قهرمانی پرسپولیس در لیگ مطمئنم چون میتونیم با ترکیب ذخیره به دیدار السد بریم و بازیکنای اصلی استراحت کنن.جام حذفی هم با تمرکز بیشتر میریم
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵:۱۵
پاسخ
44
68
محمد
پس بیزحمت به سازمان لیگ و فدراسیونتون بگین بازی رو بندازن همون تاریخ قبلی!!
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۶:۲۸
8
14
ویترین ایران ینی سرخ ابی
همیشه گذشته رو تفسیر میکنیم ولی اندک هستن کسایی که به فکر تفسیر اینده باشند..... پرسپولیس نیاز داره جوون گرایی کنه در هر خط 1 نفر از بهترین ها رو جذب کنه چون طی این 4 فصل بازیکنا به شدت فرسوده شدن استقلال نیاز به برنامه بلند مدت داره مثل کاری که طاهری و برانکو واسه پرسپولیس انجام دادن و البته فیلتر کردن بازیکنای بی مسئولیت و همچنین بی اخلاق و هر دو بایستی امکانات ریکاوری رو تقویت کنن تا در صورت از دست دادن فصل بعد کمتر ضرر کنند....
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۴:۵۸
پاسخ
9
52
ببرهای آبی
یاشاسین تیراختور:)
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۴:۵۰
پاسخ
72
18
سیروان استقلالی
ادمین جان.گروه استقلال گروه مرگ بود.یه بازنگری انجام بدی بهتره
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۰:۵۲
پاسخ
51
47
برانکو
سیروان جان داداش به اسم که نمیشه گروه مرگ! خوب توجه کن؛ الاهلی تو زنین الهلال ۳تا بهش زد و همین چندروز پیش الهلال با ۵ گل از التعاون شکست خورد ! السد ۳ تا زد به الدوحیل و قهرمان قطر شد، العین که اصلا حال و روز خوبی تو امارات نداره در حالی که پاختاکور با اختلاف صدر جدوله! ما هم که از شما بالاتریم دربی رو هم بردیم!!!! حالا خودت قضاوت کن.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۳:۱۵
21
46
محسن6
انصافا سید بندی گروه ها واقعا بد بود گروه پرسپولیس و استقلال بسیار سخت بود و گروه ذوب اهن و سایپا حذف شده در مقدماتی خیلی راحت بود. نمونه این سیدبندی و گروه بندی رو در هیچ قاره ای نمیتونید پیدا کنید. دو گروه بهترین تیم ها و دو گروه ضعیف ترین تیم ها. حالا این بماند که تقویم اسیا بر پایه تیم های شرق اسیا هست و یک تیم باید دو فصل متفاوت بازی انجام بده. کلا اسیا با این شیوه برنامه ریزی و داوری و زمان بندی به هیچ جایی نمیرسه.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۸:۲۲
پاسخ
7
66
حمید
فوتبال اسیا حرفه ای نیست و مصلحتی اداره میشه همین که یک دوره مسابقات تو ۲فصل برگزار میشه گویای وضعیته
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۳:۲۱
0
23
شازده آبی
ب‌خاطر شرط‌بندی کشورهای آسیای‌جنوب‌شرقی‌ه
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۱:۴۰
10
23
تراکتور بی افتخار پر ادعا
بدترین عملکرد مال تراکتور هست ولی برا سال 2018 ک فقط از 6 بازی 2 امتیاز گرفتن 2 گل زده و 10 گل خورده
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲:۵۰
پاسخ
9
58
سعید
تراکتورو که طارمی حذف کرد به تنهایی خخخ
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۴:۲۰
2
20
کوپا امجدیه ۵۰ سال پیش
".این چهارمین باری است که استقلال در فرمت جدید لیگ قهرمانان در مرحله گروهی حذف می‌شود." شیشتقلال کلا با ۴ خاطره داره.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۴:۵۷
پاسخ
35
52
هادی
عزیزم دلیش واس اینه ک استقلال دایما توی اسیا شرکت کرده مثل پرسپولیس نیس ک بعد اومدن این دولت فک کردن ک ی چیزی هستن
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۹:۳۲
32
21
پرسپولیسی ام تا ابد
واقعا جای تقدیر وتشکرداره از سازمان لیگ با برنامه ریزی فشرده ای که انجام داد وتونست کاری بکنه که بازیکنای پرسپولیس واستقلال خسته وبدون تمرکز بازیهای سنگین توگروههای مرگ رو با موفقیت از لیگ قهرمانان اسیا حذف بشند.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۱:۴۲