هازارد: الان بهترین بازیکن دنیا هستم؛ در ژانویه به رئال مادرید نمی‌روم

هازارد: الان بهترین بازیکن دنیا هستم؛ در ژانویه به رئال مادرید نمی‌روم

8434
18:05
19 مهر 1397
ستاره بلژیکی چلسی احتمال پیوستن به رئال مادرید در ژانویه را رد کرد.

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره بلژیکی چلسی احتمال پیوستن به رئال مادرید در ژانویه را رد کرد. 

به گزارش وبسایت نود، ادن هازارد در نشست خبری امروز تیم ملی بلژیک عنوان کرد خودش را در حال حاضر بهترین بازیکن دنیا می داند اما برای بردن جایزه توپ طلا باید به اسپانیا برود. 

هازارد ۲۷ ساله که در این فصل ۸ گل بثمر رسانده به نقل از اسکای اسپورت به خبرنگاران گفته:

یکی از دلایل تمایلم برای رفتن به اسپانیا این است که اینجوری شانسم برای بردن توپ طلا بیشتر می شود. شاید آنجا بتوانم برنده این جایزه شوم. بنظرم الان بهترین بازیکن دنیا هستم اما فکر می کنم هنوز جای پیشرفت دارم. می توانم گل های بیشتری بثمر برسانم. رفتن به رئال مادرید در ژانویه؟ این اتفاق ممکن نیست. 

۲۰۳۱

نظرات کاربران
عشقممم نیمار
اعتماد ب سقفت ...تو‌حلقم!!! :-) عاقای هازارت...تو‌ یه فصل درخشیدی ...جو گیرشدی ؟؟؟ تو‌اگ بهترین بازیکن دنیا بودی ...زمان بحران چلسی در زمان مورینیو ...تیم چلسی با بازیات از بحران درمی اوردی یا فصل پیش ..سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ..حداقل برا چلسی بدست میاوردی :-P بازیت مقابل بارسلونا در فصل پیش..اونم رفت برگشت... مشخص میکنه ک حدت ..در چ سطحیه... رفت برگشت ..حتی یه شوت درچارچوبم مقابل بارسا نداشتی ..بعد میگی بهترینم؟؟؟!! :-) بازی تو ..بگیر نگیره.... یه بار خوبی..یه بار بد :-)
۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵:۳۶
پاسخ
43
42
کینگ
بخدا چرتو پرت هم حدی داره!!
۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۵:۱۸
پاسخ
24
49
Hhh
دقیقا کدوم فاکتوره خودشو از مسی بهتر دونسته ؟ :/
۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۵:۵۱
پاسخ
32
72
Erfan
از نظر تکنیک که بالاتر از مسیه تعصب بیجا نداشته باشید لطفاااا...،کافیع بازی های جام جهانی رو به یاد بیارین که هیچکی رو دستش نبود از نظر تکنیک ،گلزنیزش مثه رونالدو مسی قوی نیست اما در مجموع ازشون بهتر نباشه بدتر نیست
۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۶:۰۰
51
27
مهران
خب الان این اقا حس میکنه که بهترین بازیکن دنیاست هیچ مشکلی ام نیست نظرش محترم ولی از نظر بعضی بی منطقا کسی که پنج تا توپ طلا و دوتا دبست و چندین بار مرد سال فوتبال اروپا و امپراطور چمپیونزلیگ نباید بگه من بهترینم کریستیانو رونالدو بهترین و کامل ترین بازیکن تاریخ امپراطور چمپیونزلیگ با تشکر از ادمین بابت زحمات سایت
۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸:۵۸
پاسخ
73
69
محمد جواد
خوشم میاد حتی نمیتونی بنویسی بهترین بازیکن دنیا . میدونی فرق مسی با رونالدو چیه ؟ مسی رو با پله و مارادونا مقایسه میکنن ، رونالدو رو با هری کین و کاوانی .
۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۶:۲۸
29
27
حسین
بنظرم الان بهترین بازیکن دنیا هستم ... وات دا فاز ؟؟؟!!!!
۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸:۴۵
پاسخ
39
90
دخی عشقپولیسی
خودشم میدونه واسه افتخارات شخصیش باس بره ب تیم تبلیغااااتی رئال :| خخخخخخخ بیچاره چلسی فنا اینه اسطورتون ؟؟؟ هههههه دم ب دیقه میگه رئال رئال غیرتش نسبت ب تیمش کجا رفته ؟؟ اونم چلسی ک حالش خوبه و رئالی ک بدجور افت کرده !!! باس بندازنش بیرون :/ اونوقتی ک کاکا توپ طلا رو برد و میلان حرف اولو تو اروپا میزد رفت تو رئالی ک هیچی واسه گفتن نداشت اونم شد سرنوشتش :) بینیم ب کجا میرسی ! GGMU#
۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۱:۱۶
پاسخ
39
102
مسی اسطوره پنالدو
خخخ.فقط میشه خندید بهش
۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۶:۲۸
پاسخ
80
88
کاکو شیرازی
لیاقتشو نداری لباس رئال رو بپوشی ....
۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۵:۴۷
پاسخ
110
28
Taleb
باز این مثل رونالدو شد از خودش تعریف کرد!!
۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۰:۵۳