هافبک استقلال امروز جراحی می‌شود

هافبک استقلال امروز جراحی می‌شود

1659
10:58
31 فروردین 1398
بازیکن مصدوم استقلال تهران امروز زیر تیغ جراحان قرار می‌گیرد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال تهران، فرشید اسماعیلی امروز زیر تیغ جراحان خواهد رفت و به مدت 2 ماه از میادین دور خواهد بود. او در بازی‌های باقی مانده فصل جاری غایب است و به نظر می‌رسد از ابتدای فصل آینده بتواند برای آبی پوشان به میدان برود.

اسماعیلی در فصل 98-97 برای استقلال در 27 مسابقه در تمامی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و لیگ برتر حضور داشته و نزدیک به دو هزار دقیقه در ترکیب به میدان رفته است.

1870

سایت باشگاه استقلال
نظرات کاربران
سریع محکم به چپ
ای بابا .. دلمون تنگ میشه واسه چیپ زدن هات!!!!
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۹:۵۸
پاسخ
2
6
حسام
ان شالله با سلامتی کامل برگردی.
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۵:۰۱
پاسخ
2
7
عشقممم نیمار
ایشالا زود خوب شی فرشید جوون :-) هنوز گل پشت ۱۸ در دربی ..اونم‌از نوع‌ مانکیتو ..یادم‌نرفته :-) ب عمین علته ک‌ شیش_پولیسیا ..ضربه چیپتو‌ مسخره میکنن ..:-) اخه‌منم‌تیمم از تو‌.. از پشت ۱۸ گل خوشکل میخورد .. منم مسخره میکردم ضربه چیپتو‌:-)
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۳:۵۴
پاسخ
9
5
هوادار واقعی
چیپ ...چیپ خوب میزنه . اونا یادت میاد یا هنوز میسوزی ؟؟ تو این پست هم کوری میخونی ؟؟؟ آخه هنوز یاد نگرفتی هر سخن جای و هر نکته مکانی دارد؟؟؟
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۸:۲۰
2
3
ایداسادات25بهمن1380
فرشچیپ
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۳:۴۴
پاسخ
4
7
FaRaN shirazi
دوماه وقت داری فیلم چیپ های موفق رو ببینی ....
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۵:۴۲
پاسخ
11
17
پرسپولیسیم
بچه چیپ زد رباط روی زانوش کشیده شده، آخه تو رو چه اومده به چیپ زدن... متشکرم
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۹:۲۲
پاسخ
14
24
عشقممم نیمار
اخه از طارمی یاد گرفته :-)
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱:۳۰
6
6
4444
مرسی فرشید بابت بازیهات امیدوارم زود خوب شی وبرگردی
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۸:۴۵
پاسخ
8
11
محمود بهمرام
انشاءالله با قدرت تمام برمیگرده قهرمانی لیگ برتر رو با فرشید اسماعیلی جشن میگیریم.
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۳:۳۷
پاسخ
11
12
ببرهای آبی
فرشید اسماعیلی جام قهرمانی رو به رقیب سنتی تعارف، شایدم تقدیم کرد از فصل بعد قرار نیست پیراهن مقدس استقلالو به تن کنه، آرزوی سلامتیشو دارم ولی بره برا خودش دنبال تیم جدید بگرده، از چشممون بدجوری افتاده
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۱:۲۵
پاسخ
12
9
هوادار واقعی
پرسپولیسی هستم ..برای فرشید اسماعیلی آرزوی سلامتی میکنم امیدوارم هر چه زودتر خوب بشه برگرده . فوتبال با کوری خونیهاش یکطرفه داستانه اما در طرف دیگه انسانیت و آرزوی سلامتی برای مردم سرزمینم آرزوی منه . نیستم اون کسی که این مسائل را با فوتبال قاطی کنه .
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۷:۵۵