هجومی‌ترین سرمربیان تاریخ لیگ برتر‌/ وینفرد در یکقدمی مصطفی

هجومی‌ترین سرمربیان تاریخ لیگ برتر‌/ وینفرد در یکقدمی مصطفی

47277
12:10
21 مرداد 1397
شفر در آستانه ثبت یک رکورد قابل توجه است؛ هجومی‌ترین سرمربی تاریخ لیگ برتر.

وبسایت رسمی برنامه نود - سه غیرایرانی در جمع برترین سرمربیان تاریخ لیگ برتر از نظر گلزنی تیم‌ها قرار دارند.

به گزارش وب‌سایت نود، لیگ برتر هفته‌ی سوم خودش را پشت سر گذاشت. با 3 گلی که استقلال تهران در بازی مقابل تراکتورسازی تبریز زد، حالا سرمربی این تیم وینفرد شفر در یکقدمی رسیدن به مصطفی دنیزلی ترک قرار گرفته است. در تاریخ رقابت‌ها لیگ برتر از نظر میانگین گلزنی تیم‌های یک سرمربی، مصطفی دنیزلی اول است. این سرمربی ترک که در در فوتبال ایران در تیم‌های پاس تهران و پرسپولیس سرمربیگری کرده است، در 92 بازی که حضور در لیگ برتر را روی نیمکت این دو تیم پشت سر گذاشته، تیم‌های او 162 گل زده‌اند که با میانگین 1.7608 گل زده در هر بازی بهترین عملکرد را در تاریخ لیگ برتر داشته است.

بعد از دنیزلی، وینفرد شفر آلمانی که کمتر از یک فصل از حضور او در فوتبال ایران می‌گذرد، قرار دارد. شاگردان او در تیم استقلال تهران، در 25 بازی که شفر روی نیمکت این تیم نشسته، 44 گل زده‌اند که به طور میانگین 1.76 گل زده در هر بازی می‌شود.

اولین ایرانی‌ای که در لیست برترین سرمربیان تاریخ لیگ برتر از نظر میانگین گلزنی تیم‌هایشان قرار دارد، افشین قطبی است. شاگردان افشین قطبی در تیم پرسپولیس در 48 بازی‌ای که او روی نیمکت این تیم نشست، 81 گل زده‌اند که به طور میانگین 1.69 گل زده در هر بازی می‌شود.

بعد از قطبی، برانکو ایوانکوویچ سرمربی موفق این سال‌ها پرسپولیس قرار دارد. برانکو که در فوتبال ایران دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی با پرسپولیس بدست آورده است، در 99 بازی که در لیگ برتر روی نیمکت پرسپولیس نشسته است، شاگردان او 155 گل زده‌اند که به طور میانگین 1.57 گل زده در هر بازی می‌شود.

بعد از برانکو ایوانکوویچ در رده‌ی پنجم، امیر قلعه‌نویی قرار دارد. او در 436 بازی‌ای که در لیگ برتر روی نیمکت تیم‌های مختلف نشسته است، تیم‌های او 665 گل زده‌اند که به طور میانگین 1.53 گل زده در هر بازی می‌شود.

وینفرد شفر البته از یک لحاظ پیشتاز است؛ تیم او در بازی‌های خانگی بیشتر از هر تیم دیگری گل زده است.

1870

نظرات کاربران
محمد امین
شما که انقدر خوبی، چرا سوپر جام رو پیجوندی؟
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۳۶:۰۷
پاسخ
3
8
Majid تاجی
شفر عالیه.. مربیان المانی اغلب خوبن.
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۷:۳۱
پاسخ
4
6
4444
اولین جمله یه ۴پولیسی بعد باخت سنگین تو دربی :حالا وزیر پرسپولیسیه یا نه
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۷:۰۲
پاسخ
7
11
عالیجناب شفر
اونهایی که خیال می کردن با رفتن چندتا از بازیکنای کلیدی، استقلال زمین میخوره و کمرش میشکنه، از کلیدی ترین نفر تیممون غافل شدن : "وینفرد شفر" به قول کاپتان رحمتی هر کس دیگه ای بجای شفر بود، بعد از رفتن اون همه مهره اصلی و تاثیرگذار و تغییرات در مدیریت و حواشی گوناگون و ...، بدون شک تمام تقصیرات رو مینداخت گردن مشکلات و حواشی. اما شفر نه تنها کم نیاورد و هرگز تسلیم نشد بلکه تیمش رو دوباره از نو ساخت و این بار برخلاف فصل قبل، خیلی زود داره به نتیجه می رسه. به احترامت تمام قد می ایستیم و کلاه از سر برمیداریم ... عالیجناب شفر .
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۸:۵۰
پاسخ
6
33
لیورپول خوزستان
خداییش شفر خیلی مربی خوبیه پارسال استقلال تمام ستاره های لیگ رو جمع کرد اما تعداد بازی هاش از تعداد امتیازاش بیشتر بود اما از زمانی که شفر وارد تیمشون شد تو ظرف دو هفته در تیم زلزله به پا کرد و تونست تیم رو از لحاظ بدنی و ذهنی آماده کنه مربی خیلی تاثیر داره چیزی که فولاد داره ازش رنج میبره به امید ورود یه مربی خوب خارجی به فولادی که همه چیز داره الا مربی
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵:۴۴
پاسخ
4
24
محمدان بنگلادش
آمار خوبی داره آقای شفر. ما خیلی بهش اعتقاد داریم و مطمینم که جواب میگیره همونطور که تا الان عالی بوده. بزرگترین خوبیش بنظر من اینکه بازیکن شناس هست.
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۷:۳۵
پاسخ
18
71
پرسپولیس کبیر
دو بار دیگه جلو تیمایی بازی کنن که فروزان دروازه بانشه قطعا هجومی ترین سرمربی جهان میشه
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۲:۰۶
پاسخ
82
31
ابی پر رنگ
اره اتفاقا فروزان بنده خدا مثل بیرانوند همرو درست رفت بازیکنای اس اس اشتباه زدن که گل شد
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۱۵:۴۱
2
3
قاقالی لی
حالا اشکاتو پاک کن 9 پولیسی بی افتخار حسرت به دل سوت فینال اسیا نشنیده ...
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵:۴۱
6
10
مسعود گل باشی
گریه نکن عمویی
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۸:۴۵
9
24
ایرانی
بافولادبازی کردین باپیکان وسایپاهم بازی دارید بنگرم رفته پارس جنوبی دوبازی هم بااونادارید بااین اوضاع رکوردمال خودتونه
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۱:۳۰
8
23
Amo myti
حتی سروش رفیعی هافبکشون:)
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۲:۵۵
10
27
علیرضا
چه ربطی به فروزان داره ؟ وقتی استقلال انقدر سرعت بازیش زیاده که مدافعان حریف به اشتباه میوفتن فروزان چیکار کنه ؟
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۷:۳۳
10
29
امیرحسین پرسپولیسی
عالی گفتی :))
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۳:۴۴
22
12
مستاجر کی بودی تو؟
بهترین مربیای تاریخ ایران: شفر و کی‌روش کبیر
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۰:۲۹
پاسخ
27
74
عادل
کیروش؟!!! خخخخخخخ
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵:۳۵
21
13
محسن شیراز تاج
شفر نه!!کینگ شفر...
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۸:۱۶
پاسخ
17
74
saman ebrahimi
چقدر هم گل خورده؟
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۷:۰۶
پاسخ
60
20
کیروش کبیر
قطع به یقین تو آمار دفاعی لیگ هم اول نباشه دوم هست و اگه لیگ و آسیا رو با هم در نظر بگیریم از برانکو هم آمار بهتری داره حتی شاید تو لیگ هم بهتر باشه چون سال اول تیم برانکو خط دفاع خیلی ضعیفی داشت.
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵:۲۵
9
23
علیرضا
هشتصد و خورده ای دقیقه گل نخوردن توسط سید حسین حسینی نشون میده که اتفاقا خیلی هم کم گل خورده .... یادت نرفته رکورد زنی حسینی رو که ؟
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۴:۳۸
8
30
غول بزرگ‌ ایران تاج کبیر اسیا
انشالله تمام رکوردها توسط شفر شکسته میشن.
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۵:۵۴
پاسخ
17
74
علی ۳۰ ثانیه
شیر آلمانی که میگن یعنی جناب شفر، یکسال نشده همه چیز رو جابه جا کرده،، پولفوسول که هجومی بود پس چرا پایینه!!!!!؟؟؟
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۴:۱۰
پاسخ
29
83
امیرحسین پرسپولیسی
تو از اون پولفوسول تری چون نمیدونی میانگین تو هر بازی تغییر میکنه
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰:۰۷
23
13
امیر
ایول با این همه گل چندتا جام گرفتید. ایول آقای گل هم که از استقلال بود
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۳:۰۸
26
12
Crown
آمار شفر تو آزادی عجیب غریبه.اکثر بازیا سه یا چهار گل زده و تو اهواز هم دو بازی کرده و هفت گل زده.البته کلا بیرون خونه استقلال افت زیادی می‌کنه و این مشکل باید برطرف بشه.
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۹:۱۲
پاسخ
15
82
عادل
شفر تو همۀ خوبیا اوله... روزیکه اومد همه میگفتن این مربی اخه کخه دفاعیه چی شد حالا جماعت بی سواد؟
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۸:۵۹
پاسخ
26
87
saeed
مصطفی افندی شیرمادرت حلالت هرچند که با پرسپولیس خوب نتیجه نگرفتی اما اون بازی 10-10-3 معروف ایمون زائد بهترین خاطره از تو واسه ما پرسپولیسیاست همیشه تو قلب ما هستی افندی
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۸:۰۸
پاسخ
83
45
king ss for ever
۱۱-۱۰-۰۴ عمر پوبله رو یادت نره که با ۵ گل به پس پسی تو دوبازی بهترین بازیکن آسیا شد.
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۵:۰۶
12
30