همام: با استقلال قرارداد داشتم و بازی کردن برای نیروی هوایی عراق حرفه‌ای نبود

همام: با استقلال قرارداد داشتم و بازی کردن برای نیروی هوایی عراق حرفه‌ای نبود

7671
10:16
25 مهر 1397
طارق همام، بازیکن عراقی تیم فوتبال استقلال گفت که بازی کردن برای تیم سابقش کار درستی نبوده است.

وبسایت رسمی برنامه نود - طارق همام، بازیکن عراقی تیم فوتبال استقلال گفت که بازی کردن برای تیم سابقش کار درستی نبوده است.

به گزارش وب سایت نود، طارق همام بازیکن عراقی و 22 ساله تیم فوتبال استقلال به نسبت سایر بازیکنان خارجی این تیم، عملکرد بهتری داشته است، اما تعطیلی اخیر لیگ برتر و حضور در بازی تدارکاتی تیم سابقش یعنی نیروی هوایی عراق، حواشی زیادی ایجاد کرد. باشگاه استقلال هم او را به کمیته انضباطی احضار کرد و قرار است در مورد او تصمیم‌گیری‌ شود.

با طارق در مورد مسائل مختلف صحبت کردیم که در زیر می‌خوانید:

* پس از دربی 88، مصدوم شدی و دو دیدار استقلال در جام حذفی و لیگ را از دست دادی، اکنون وضعیت مصدومیت چطور است؟

مصدومیتم برطرف شده و می‌توانم برای استقلال بازی کنم.

* کادر پزشکی استقلال خواسته بود برای درمان مصدومیتت در تهران بمانی، اما چرا تصمیم گرفتی به عراق بروی؟

این مسائل تمام شد و بهتر است دیگر به آن نپردازیم.

* می‌پذیری که بازی کردن برای نیروی هوایی عراق کار حرفه‌ای نبود؟

این یک بازی درون تیمی بود و دوستانه نبود، اما حرفه‌ای نیست وقتی با تیمی قرارداد دارید، برای یک تیم دیگر بازی کنید. قبول دارم کار اشتباهی کردم، حتی اگر تمرین ساده بود. روز قبل از آن هم، بشار تمرین کرده بود، اما فکر کنم کار درستی نبود.

 * به نسبت سایر بازیکنان خارجی استقلال، نمایش خوبی داشتی. آیا از عملکردت راضی هستی؟

راضی نیستم، من 50 درصد فوتبالم را برای استقلال ارائه داده‌ام و مطمئنم می‌توانم بهتر از این کار کنم.

* گفته بودی لیگ ایران شبیه لیگ انگلستان، فیزیکی است. چرا این تشبیه را کردی؟

برای اینکه دوندگی در فوتبال ایران بسیار بالاست و همین مسئله باعث شد تا لیگ ایران را به انگلیس تشبیه کنم.

* کار با وینفرد شفر چه دستاوردی برایت داشته است؟

کار با سرمربی فوق ‌العاده خوب بوده است. تمرینات خوبی را هم انجام می‌دهیم و امیدوارم نتیجه این تمرینات و تلاش‌ها باعث موفقیت استقلال شود.

 * چرا استقلال نتوانسته نتایج در حد انتظار هوادارانش را کسب کند؟

استقلال نیاز به زمان دارد تا بازیکنانش با هم هماهنگ شوند. شاید این صحبت برای هواداران کلیشه‌ای و غیرمنطقی باشد، اما اگر تیم «مَچ» شود، هیچ تیمی جلودار آن نخواهد بود.

* برخورد هواداران استقلال با تو چطور بوده است؟

خیلی خوب و عالی بوده و از همه آنها تشکر می‌کنم.

* حضور در استقلال چه انگیزه‌ای برای تو ایجاد کرده است؟

دوست دارم از استقلال به اروپا بروم.

 

2051

نظرات کاربران
عشقسلونا
یکی حرفه ای مثله بشار،یکی هم مثله این.
۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰:۳۴
پاسخ
3
6
ب
از هیچ باشگاه ایرانی نمیتونی بری اروپا عزیزم، البته اگر ترکیه یا یونان مقصدت هست خوب جایی اومدی اونایی هم که میبینی رفتند به لطف تیم ملی رفتند از دایی بگیر تا مهدوی کیا اونم فقط به لطف مربی های خوب خارجیمون بود هرگز با مربیان ایرانی و باشگاههای ایرانی این اتفاق نمیفته عزیزم خیالت راحت استقلال پرسپولیس هیچی نیستند برانکو هم اگه مونده فهدفش فقط رسیدن به تیم ملیه شفر هم اگر مونده چون قرارداد داره و بازنشسته هست و البته شاید هنوز متوجه نشده داستان چیه و به زودی میفهمه لیگ ایران چقدر درپیته : ) توشاک خیلی باهوش بود که دو پا داشت دو تا دیگه هم قرض گرفت فرار رو بر قرار ترجیح داد. برای اروپا رفتن از اسیا فقط باید بری ژاپن و کره، اینها کاپیتان اینترمیلان و منچستر رو پرورش دادند اما تو نظرسنجی ها با رای پرسپولیسی ها... پرسپولیسی ها اول میشن : ))))))))))))))))) ما فقط تو حرف زدن و رای دادن اولیم داداش استقلال پرسپولیس بی افتخار الکی الکی بزرگ شدند
۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۴:۱۳
پاسخ
15
3
Abedi
کاوه نمونه بارز بازیکنیه که از استقلال اوج گرفته رفت تو یه تیم رده 13 که به لطف کاوه رفت جزو سه تیم الان تو باشگاه اول بلژیکه قطعا سالهای بعد میره کشور دیگه توی یه تیم بزرگتر اینطرف هم مجید حسینی به درستی داره راه کاوه رضایی رو میره همه رسانه های ترکیه دارن ازش تمجید میکنن قطعا سال بعد یا تو فنر باغچه بازی میکنه و سالهای بعدش تو سطح اول اروپا
۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۰:۰۵
9
3
مسعود گل باشی
همین که میگی اشتباه کردم دمت گرم مثل بعضیا نمیای توهین کنی منظورم اصلا ازمون نیست
۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۶:۴۱
پاسخ
22
39
کی روش.مورینیو.فرگوسن
ازمون دقیقا چه اشتباهی کرده؟اصلا هم سر مردم منت نذاشت فقط گفت که خیلی دویده و برای تیم ملی با تمام وجود بازی کرده و انتقاد ها منصفانه نیست.حتی سرمربی پرتغال هم از عملکرد ازمون تمجید کرد
۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۵:۲۲
28
1
پرسپولیس قهرمان
واسه شما مصدومه واسه خودش سالمه.
۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۴:۳۳
پاسخ
13
41
مربی با کیفیتی داریم
تو هم برو مهم نیست دیگه !!!!!!!!!!!!!!
۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵:۲۷
پاسخ
12
22
6در4 دسته 3 ای
راحت باش این چه حرفیه اینجا ۶تقلاله هرچی بی انضباطی کنی بینظمی کنی فیکس که میشی هیچی تشویقتم میکنن
۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۴:۴۰
پاسخ
28
51
Abedi
اولا به عنوان یه هوادار استقلالی میخوام کهباشگاه برخورد سختی با همام داشته باشه که بدونه تو چه باشگاه بزرگی داره بازی میکنه دوم اینکه اون دسته از پرسپولیسیا میگن استقلال سخت نخواهد گرفت بشار هم تمرین کرده این گوی و این میدون ببینم شما چیکار میکنید
۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۰:۴۲
پاسخ
46
34
جعل پوليس
به جعل پوليسي ها ربطي نداره .......
۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۴:۳۴
10
2
حمید
گلم بشار اگه تمرینم کرده باشه برای حفظ امادگیشه این بازیکن شما بازی کرده در صورتی که مصدوم بوده و استراحت داشته ۲هفته.البته اینکهدمشکلاتتونو ربط میدید به بقیه نشان دهنده اینه که امیدتون به قوی شدن خودتون نیست و دنبال ضعف بقیه هستید
۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۰:۰۷
9
29
Peyman
کسر از قرارداد باید میشد، واقعا مدیران بی لیاقتی داریم. همه این چشمپوشی ها باعث عقب موندگی کشور شده.
۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۰:۴۶
2
23
Ahmad
اولا یکم خجالت بکش مثل بچه ها حرف نزن دوما بشار مشکلی نداشت و مصدوم نبود و بخاطر اینکه شرایط بدنیش حفظ بشه تمرین کرد اونم با اطلاع کادر فنی بود خبرش رو تو سایت نود هست میتونی بخونی
۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۸:۵۴
9
29
6*4
فدا سرت استقلال جاییه ک میتونی هرکاری دلت خاس کنی :)
۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۷:۰۹
پاسخ
39
75
مسعود گل باشی
هنوز پس پسو یادمون نرفته
۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۸:۱۲
2
3
عشقم استقلال دو ستاره
خخ فک کنم شانس پولیس طارمی و بیرو رو زود فراموش کردین خخخ
۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۸:۲۴
11
6
اف سی اوین
اتفاقاً برعکس گفتی... اون ۹ پولیسه ....تکرار کن ۹ پولیس یعنی بازیکن سالاری
۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۴:۲۵
37
22
پدرام
مطمئن باشید نه تنها تنبیه نخواهد شد بلکه تشویق هم میشود ، در مدیریت آقایان ، هیچ حرکتی عمل غیرحرفه ای محسوب نمیشود!!
۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۲:۲۹
پاسخ
18
61
سیاوش
هر بار که درباره این کارِ غیر حرفه ایش حرف میزنه پای بشار رسن رو هم یه جوری به حرفهاش باز می کنه . دفعه ی قبل بهش خط میداد که به فیفا شکایت کنه بخاطر پولش و حالا هم به خیال خودش داره واسه خودش شریک جرم میسازه ! اون یه جوری هم تقریبا این جوریه که انگار تمام این ماجرا یه دستاویز بوده واسه به حاشیه بردن بشار رسن ! وگرنه این آدم بر اساس ادعاهای مجموعه بخشنده استقلال توی دربی جوری مصدوم شده بود که دربی برگشت رو هم از دست داده بود !
۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۶:۴۸