هنرنمایی دیگر از ایرانی ها در شبکه های اجتماعی

هنرنمایی دیگر از ایرانی ها در شبکه های اجتماعی

141954
13:24
10 خرداد 1394
کاربران ایرانی شماره نامزد جدید رونالدو را پیدا کرده اند !

وبسایت رسمی برنامه نود - کاربران ایرانی شماره نامزد جدید رونالدو را پیدا کرده اند !

به گزارش وبسایت نود، کاترینا کراسنوا مجری روس، که گفته می شود نامزد جدید رونالدو است، در صفحه اینستاگرام خود عکسی را منتشر کرده است که قابل تامل است.

ایرانی ها یک بار دیگر با فعالیت های عجیب و غریب خود در شبکه های اجتماعی، به نوعی دردسرساز شده اند. اخیراً خانم کراسنوا، عکسی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده، که نشان می دهد، کاربران ایرانی شماره او را پیدا کرده اند ! و پیام های مختلفی از طریق نرم افزارهای ارتباطی برای او ارسال می کنند.

در یکی از این موارد، او عکسی را از پیام های شخصی به نام آرمان منتشر کرده:

 

 

(هموطن عزیز، آرمان ، در پیامش علاقه خود را به رونالدو به کاترینا اعلام کرده و حتی از او دعوت کرده به ایران بیاید، در آخر نیز از کاترینا خواسته، به رونالدو بگوید که او را دوست دارد و البته چون پولی ندارد، نمی تواند او را ببیند.)

 

جالب این که زیر این عکس، خانم کراسنوا، اشاره کرده که تعداد زیادی از این پیام ها دریافت می کند و سوالش این است که چگونه شماره او را پیدا کرده اند !؟

 

او حتی این عکس را هم از نرم افزارهای ارتباطی گوشی خود گرفته و به اشتراک گذاشته تا نشان دهد تا چه حد پیام دریافت می کند !

 

 

 

2021

نظرات کاربران
ایمان
بیگ لااااایک هنر نزد ایرانیان هستو بس
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۴:۱۵
پاسخ
0
0
mohammad
بیشتر پیامها رو که داشتم میخوندم گفته بودن هنر نزد ایزانیان است و بس . ، این هنر نیست این بزرگترین بی احترامی به یک فوتبالیست در حد جهانیه. این یعنی شخصیت ایران رو به کلی نابود کردن، ایرانه چندهزار ساله،ایرانی که همه اونو با کوروش میشناسن. وااااااااااااااااااااای برما . به کجا داریم میریم.
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۱:۴۴
پاسخ
1
4
راضیه
عاشقتونیم ایرانیا بگو ایرانی و بس
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۹:۰۵
پاسخ
1
1
yasinarshad
همه ی ایرانیان عزیز اینطور نیست..لطفا همه رد به یک چشم نگاه نکنیم
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۲۲:۰۶
پاسخ
2
2
hamid
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ تو عکس اخری باحاله که نوشته ^ هواداران ایرانی کریستین یزارید برم بخوابم ^ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۴۷:۱۴
پاسخ
2
2
maryam
واقعا چه فکری میکنن بعضیا که اینکارا رو میکنن؟ ما جنبه هیچی رو نداریم تورو خدا اقای فردوسی پور یه بار خداقل شما توو برنامه نود اینو از مردم خواهش کنین که سر مسابقه با هر تیم بزرگی که بازیکنای معروف داره، سری نریزیم توو پیج طرف و حرفای رکیک بزنیم، یکم جتبه داشته باشیم، خداییش هیچ کجای دنیا اینطوری نیست نخندیم به این چیزا، واقعا باید تاسف خورد واسه این اتفاقا همه دنیا به ما میخندن
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۶:۱۹
پاسخ
2
6
علیرضا حریری
بعضی ها واقعا قشنگ آبروریزی میکنند که جای تقدیر داره.
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۴:۵۱
پاسخ
0
8
negin
واقعا بعضی ها با خودشون چه فکری می کنن که این کارها رو انجام میدن ادم نمی دونه به وضعیت این افراد باید خندید یا اینکه تاسف خورد
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۹:۴۰
پاسخ
3
8
مهدی
هل نده داداش. خودم زنبیل گذاشتم تو صف واسه معذرت خواهی :)
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۱:۱۷
پاسخ
4
5
CR7
عشق به سلطان چه کار کرده....CR7
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۴:۳۵
پاسخ
4
7
ولی
بر طبل شادانه بکوب....... برخیزو پرچم را ببر بر سردر خانه بکوب
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۴:۵۹
پاسخ
3
7
احمد
این نشانگر قدرت، هوش و نبوغ بالای ایرانیاست.
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۲:۴۷
پاسخ
12
4
محسن
نه هنر هستس نه دانش . دوستان زیادی اشاره به این کردن که هنر نزد ایرانیان است و بس . خواهشن هنر خودتونو جای دیگه به رخ بکشید . اروپایی میره گوشی میسازه ایرانی جماعت کارو زندگی و درس رو بیخال میشن میرن سراغ حاشیه . تلگرامو اینستاگرام نیازی به شماره تلفن نداره . . .
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۱:۲۵
پاسخ
2
17
بی نام
nasi خودت ایرانی نیستی؟
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۱:۱۷
پاسخ
3
3
ali perspolis
من موندم چجوری شمارشو پیدا کرده !!!!!!!!!!!
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۴:۵۸