هوادار آسیب‌دیده پرسپولیس از شکایت احتمالی خود از باشگاه سپاهان به فیفا و CAS خبر داد

هوادار آسیب‌دیده پرسپولیس از شکایت احتمالی خود از باشگاه سپاهان به فیفا و CAS خبر داد

11577
22:23
14 خرداد 1398
فرشید هوادار پرسپولیس از شکایت احتمالی خود از باشگاه سپاهان به فیفا و CAS خبر داد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از مدال، فرشید هوادار پرسپولیس برای درمان چشم خود از  اصفهان به تهران آمد؛ او تاکید کرد پزشکان گفته‌اند که بعد از کاهش تورم و خون و عکس‌برداری می‌شود درباره احتمال بینایی یا نابینایی صحبت کرد.

وی به مدال گفت: باشگاه سپاهان تازه امروز به من پیامک زده که می‌خواهیم امروز به عیادت شما بیاییم که من هم در جواب گفتم من در جاده و در حال عزیمت به تهران هستم. چند روز قبل زنگ زدم و به آنها  گفتم چرا می‌گویید همه سرپایی درمان شدند و اتفاقی نیفتاده در حالی که من چشمم معلوم نیست بینایی داشته باشد یا خیر. باشگاه سپاهان در حالی که مصاحبه و عکس‌های من منتشر شده گفتند اطلاع نداشتیم و حالا تازه امروز باقری از باشگاه سپاهان به من پیامک زده است.

این هوادار پرسپولیس در خصوص اقدامات باشگاه پرسپولیس پس از مصدومیتش گفت: از باشگاه پرسپولیس عرب می‌خواست به اصفهان برای عیادت من بیایید که با توجه به بازی پرسپولیس و داماش از او خواستم به امورات تیم برای فینال برسد. خبیری، خمارلو. اسماعیل‌بیگی و طاهری لیدر باشگاه با من تماس داشته‌اند و عرب به من گفت هر زمان به تهران آمدی به عیادتت می‌آیم و از طریق طرح شکایت در فدراسیون پیگیر این موضوع هستیم. من تهدید نمی‌کنم اما اگر سپاهان بخواهد خسارت ندهد و مسوولیت نپذیرد وکیل گرفته و به CAS شکایت می‌کنم حتی اگر صد هزار یورو هزینه کنم و بدانند در صورت اهمال‌کاری تا حکم محرومیت و خسارتی سنگین و هر حکم دیگری پیش می‌روم.

فرشید در رابطه با اتفاق تلخی که برایش رخ داد گفت: قبل از بازی در نزدیکی نقش‌جهان کتک  خوردم. بعد از بازی بالای بیست سی نفر ریختند سرم. با تیغ موکت بری، زنجیر، وسایل دیگر من را زدند. اگر جثه‌ام ضعیف بود و ورزشکار نبودم می‌مردم. من را بدجوری زدند. اشهدم را خوانده بودم. سرم خورد به اتومبیلی و آن ماشین غرق خون شد. مامور پلیس در حالی که نای بلند نشدم نداشتم و گفتم نمی‌بینم  کمکم نکرد. فاجعه وحشتناک بود. وحشیانه من را زدند و با سنگ چشمم پر از خون شد. من در جام جهانی پرچم بیست متری ایران را بردم. تاج و مسوولان فرهنگی فدراسیون و تلویزیون روسیه از من تشکر کرد و مصاحبه‌ام را پخش کرد. من ندار نیستم و چند کارگر در هلند دارم اما تا ریال آخر خسارت و حکم را از سپاهان می‌گیرم و اگر تعلل کنند به فیفا گزارش می کنم و به cas شکایت خواهم کرد تا درس عیرتی ‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: امیدوارم باشگاه پرسپولیس شکایت در فدراسیون را جدی پیگیری و همراهی‌ام کند. من پنجم خرداد به عشق پرسپولیس برای بازی مهم با سپاهان به ایران آمدم و دو جام جهانی هم رفته‌ام. همسر و دختر سه ساله‌ام دو روز قبل به ایران آمدند و دخترم می‌ترسید به سمت من بیاید. هواداران پرسپولیس برایم دعا کنند که بینایی چشمم بازگردد.

4416

نظرات کاربران
اشکان
حتما بینایی چشمت برمیگرده و باز میتونی برای تشویق تیم مورد علاقت به ورزشگاه بری، حتما پیگیری کن تا درس عبرتی بشه برا بقیه و امیدوارم اون افرادی که این کار رو باهات کردن تاوانشو تو همین دنیا پس بدن
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۳:۳۲
پاسخ
18
398
هادی
خودش داره میگه نمیدیدم پس چجوری مامور و بقیه رو میدیده ؟ واقعا این پرسپولیسیا رو دارن هاااا
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۱:۳۰
پاسخ
504
47
مرتضی پرسپولیسی
سلام با غیرت پرسپولیس به هوادارهای مثل تو افتخار میکنه ان شاءالله به حق امیرالمومنین سلامتی رو بدست بیاری واقعا جای تاسفه برای باشگاه سپاهان لابد الان میگن از کجا معلوم کار هوارادهای پرسپولیس نباشه آیا حقش نیست سپاهان با کسر امتیاز جریمه بشه. باشگاه پرسپولیس هم باید پیگیری حق این هوادار عزیز باشه.
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۰:۴۰
پاسخ
29
337
حسین
داداش امیدوارم که هرچه زودتر سلامتی خودت رو بدست بیاری عزیز حتما از طریق وکیلت شکایت کن و لحظه ایی تردید نکن اینها اهل غرامت دادن نیستند شما حقت رو از فیفا طلب کن حتی ثانیه ایی وقت تلف نکن
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۰:۲۷
پاسخ
18
287
طوفان زرد
شکایت‌ شما به جایی نمیرسه بیرون از استادیوم این اتفاق واسه شما افتاده با ارزوی بهبودی برای شما مسبب این اتفاقات تیم خودت و هوادارای خودتونن که توو تهران هر بلایی بود سر سپاهانی ها در آوردن و بعدش حتی یک‌ نفر از باشگاهشون عذر خواهی نکرو...
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۵:۲۱
پاسخ
473
57
محمد
اقای محترم شما بیرون ورزشگاه کتک خوردی و این به نیروی انتظامی ربط دارد نه باشگاه و اگرم شکایت کنی از باشگاه چون بیرون ورزشگاه کتک خوردی بازهم باشگاه سپاهان نمی تونی محروم کنی مگر اثبات کنی داخل ورزشگاه کتک خوردی که با این مصاحبه ای که کردین نشون میده وارد ورزشگاه نشدید و این مربوط به نیروی انتظامی می شود اگه پول اضافه داری شکایت کن ولی بهتر قبلش با یک وکیل ورزشی مشورت کنی که پولت حروم نشه انشا الله که خوب بشی
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۹:۲۶
پاسخ
361
48
Redarmy
انشاا.. ک بهتر بشی داداش.بخاطر بقیه هوادارا هم ک شده برو شکایت کن محکم پای حرفت وایسا .. اینجا ب نتیجه ای نمیرسی..
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۵:۱۷
پاسخ
19
240
قرمزته
تمام زیبایی فوتبال به حضور تماشاگره و فیفا هم قطعا حمایت از تماشاگر اولویت اولشه مطمئن باشید با شکایت به فیفا عواقب وحشتناکی در انتظار باشگاه سپاهان خواهد بود چند سال پیش چشمای سرباز احمدی و ازش گرفتن امسال هم این بنده ی خدا و یه بچه شش ساله قربانیه خشونت و نارنجکهای هوادارای سپاهان شدند امیدوارم شما که تواناییشو داری به شکایت به فیفا سپاهان و بخاطر این عمل شنیع درس عبرتی برای همه کنی و به حداقل حقت برسی. با آرزوی سلامتی در این شب عزیز برای تمام بیماران سرزمینم.
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۱:۵۷
پاسخ
16
209
امیر
سلام.انشاالله خوب بشی و برگردی سر خونه و زندگیت.یه لطفی به این فوتبال و مردم بکن ،حتما شکایت کن اونم به فیفا و cas اگه امکانش و داری چون مطمئن باش تو ایران خواسته شما به جایی نمیرسه و اینجوری شاید از اتفاقای مشابه در آینده جلوگیری بشه.ممنون
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۰:۲۸
پاسخ
12
170
پرسپولیسی گرگان
هی روزگار واقعا متاسفم واسه کمیته انضباتی
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۶:۳۸
پاسخ
7
166
مجتبی ازکردکوی
من که هرروزبه فکرت هستم داداش....ایشالله که سلامتی توبدست بیاری....حتمن شکایت کن ماهوادارای پزسپولیس کبیرتاآخرپشتت هستیم....بایدازراه قانونی یه درس خوب به تیم وهوادارای سیمان سپاهان بدیم....
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۷:۲۰
پاسخ
13
172
سپهر عارفیان
مثل اینکه خیلی پولداره. برای شکایت به همچین جاهایی خیلی پول لازمه.
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۹:۳۰
پاسخ
164
16
مصی
انشاءالله بینایی چشمت برگرده داداش ... توکل به خدا .
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۶:۴۸
پاسخ
1
363
تاج کبیر
امیدوارم زودتر بینایی چشم راستتو بدست بیاری دوست عزیز. گرفتن خسارت حق طبیعیته اگر دوستانه باشه چه بهتر اگه نشه شکایت حق طبیعیته مسئولین فدراسیون نشین لطفا به فکر باشین مردم اینطوری از فوتبال زده میشن.
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۴:۴۴