هوینس: نویر از تراشتگن بهتر است

هوینس: نویر از تراشتگن بهتر است

2402
14:01
28 شهریور 1398
اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که تیم ملی آلمان باید با مانوئل نویر به کارش ادامه دهد.

به گزارش وب‌سایت نود، مارک آندره تراشتگن سنگربان بارسلونا در چند هفته اخیر عملکرد بسیار درخشانی از خود به نمایش گذاشته است و به اعتقاد بسیاری از کارشناسان وقت آن رسیده است که او به دروازه‌بان شماره یک آلمان تبدیل شود.

تراشتگن در آخرین اظهارات خود نیز از نیمکت نشینی در تیم ملی آلمان ابراز نارضایتی کرده بود. حال هوینس به اشپورت 1 گفت: "تراشتگن جوک گفته است! رسانه‌ها در غرب آلمان خیلی از تراشتگن حمایت می کنند که انگار او 17 قهرمانی جهان دارد. من در رسانه های جنوب آلمان هم حمایت خاصی از نویر نمی بینم. تراشتگن هیچ حقی برای بازیز کردن ندارد."

4416

نظرات کاربران
علیرضا قربانزاده
اینکه نویر فوق‌العاده هست شکی توش نیست ولی بعد از مصدومیتش دیگه نویر سابق نیست و چند سالیه که ترشگن واقعا درجه یک شده . هیچ ماست بندی نمیگه که ماستش ترشه
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۷:۳۳
پاسخ
0
17
Man United / A.C.Milan
اصلا من خودم عاشق مانوئل نویر هستم و خیلی هم قبولش دارم... ولی خیلی مسخره ست که تراشتگن توی این سه سال بهترین دروازه بان آلمانی بوده و همیشه آماده بازی های مهم ولی آخر نویر میره تیم ملی... نویر بعد مصدومیت داغون شده این تلاش ها واسه چیه من نمیفهمم... جام جهانی رو هم سر همین بحثا باعث شدن از گروه نیان بالا... میخوان حق خوری نشه باید تر اشتگن دروازبان اول آلمان بشه تا وقتی که نویر بتونه دوباره عنوان بهترین دروازه بان آلمانیش رو پس بگیره!
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۳:۳۶
پاسخ
3
23
عشقممم نیمار
قضیه نویر و‌تراشتگن ..شبیه قضیه دو‌ دروازبان‌ پارسال عشق_تقلاله :-P دیگ خودتون تا تهشه بخونید :-)
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۷:۴۶
پاسخ
26
7
Mdi
احسنت
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۸:۱۴
پاسخ
33
11
بارسلونا❤
تو رئیس بایرن مونیخی ، تیم ملی آلمان چه ربطی به تو داره ؟؟ درضمن تو کی هستی که میگی ترشتگن هیچ حقی نداره ... به قول ترشتگن آنها حق ندارند احساسات مرا قضاوت کنند
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱:۱۹
پاسخ
11
58
کریستوفر نولان
ترشتگن سرعت عمل بالا تری داره
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۷:۳۳
پاسخ
9
61
رئال مادرید❤
خدایا ببین جای اولیور کان کیا نشستن....سال ۲۰۰۶کلینزمن فقط به دلایل مشکلاتی که خودش با کان داشت به لمن میدان داد..ولی کان ذخیره بودن رو پذیرفت و هیچی نگفت..الان این دوتا دارن باهم دعوا مرافعه میکنن که کی بهتره....ولی در کل نویر بافاصله بهتره از ترشتگن...
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۴:۱۱
پاسخ
59
22
ناشناس
اتفاقا همون موقع هم کان و لمن کلی باهم سر فیکس بودن اختلاف داشتن.
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۰:۰۸
2
28
کهکشانی ها
تیم های معمولی مثل بارسلون دروازه بانشون خوبه رئال هم کورتوا . من یه سیو از این دروازه بان ندیدم
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۱:۰۹
پاسخ
49
9
Man
دوران نویر دیگه تموم شده.هوینس چرت میگه
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۹:۰۲
پاسخ
14
53
مهدی
شکی در این نیست که نویر بهتره. نویر سبک جدیدی تو گلری بوجود آورد.کسانی مثل کان و لمن و بوفون معتقدند نویر همچنان بهترینه
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۷:۳۳
پاسخ
47
17
میلاد
من خودم بایرنی هستم اما باید قبول کرد تراشتگن در حال حاضر اماده تر از مانو هست هوینس هم به بی منطقی در المان معروفه
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۷:۰۸
پاسخ
11
53
Hadi
یه درصد فکر کنید رئیس باشگاه بایرن نظری غیر این بده!
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۴:۳۷