والورده: می‌دانم که مدیران بارسلونا حامی من هستند

والورده: می‌دانم که مدیران بارسلونا حامی من هستند

1738
00:07
18 آبان 1398
سرمربی بارسلونا نگرانی بابت آینده اش ندارد.

به گزارش وبسایت نود، ارنستو والورده که به خاطر نتایج اخیر تیمش بار دیگر مورد انتقاد زیادی قرار گرفته عنوان کرده همچنان مورد حمایت سران بارسلونا است.

والورده گفته:«نگرانی بابت آینده ام ندارم. اخیرا با مدیر باشگاه دیدار کردم. باشگاه همیشه از من حمایت کرده و من هیچ وقت احساس خطر نکردم.

بازی با سلتاویگو اهمیت زیادی دارد و ما می خواهیم صدرنشین باقی بمانیم. می دانیم که هر بار بارسلونا پیروز نشود جنجالی زیادی در رسانه ها ایجاد می شود اما باید اتحادمان را حفظ کنیم و بازی خودمان را بکنیم.»

۲۰۳۱

نظرات کاربران
محمود
منم حامیتم ارنستو مطمئنم امسال نتایج بهتری میگیری
۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۸:۳۲
پاسخ
13
5
PBA
کاری به مدیران ندارم، تو یه آدم وقیحی که جز خودت به هیچی فکر نمی کنی.. بیشتر از یک ساله #ValverdeOut کل نت رو گرفته اما به روی خودت هم نمیاری!
۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۹:۴۰
پاسخ
6
29
طرفدار تاتنهام
سنگ پای قزوین جلو تو کم آورد...
۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۳۲:۱۳
پاسخ
4
28
TT فراتر از باشگاه ✔
با این جملت منو نگران کردی :/ نمی دونم چه ظلمی کردیم این تحفه شد مربی بارسا
۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۵۶:۲۱
پاسخ
3
24
Omid
کاش اینم میدونستی که به هیچ عنوان لایق این حمایت نیستی
۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۵۰:۵۸
پاسخ
2
25
طوفان سرخ اسیا
نه بابا!!!جدی!!!راست میگی!!!
۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۱:۰۶
پاسخ
1
19
بارسایی دو آتیشه
الان باشگاه توی مقطعی نیست که بخواد سرمربی اخراج کنه و یه سرمربی دیگه بیاره الان باید از سرمربی حمایت بشه تا تیم به خودش بیاد و نتایج تیم از این بدتر نشه اگه الان سرمربی عوض کنیم شاید با همین یه تغییر توی این مقطع فصل کل فصل رو از دست بدیم و تیم از هم بپاشه و نتایج خیلی بدتر از این‌ها بشه،خودم طرفدار والورده هم اصلا نیستم خودمم دوست دارم زودتر اخراج بشه اما الان وقت اخراج و این چیزا نیست الان باید حمایت بشه و تیم از بیشتر به حاشیه نره
۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۸:۰۵
پاسخ
34
30
احسان
فقط منتظر این هستن که یورو 2020 تموم بشه سرمربی تین ملی هلند بهدش سرمربی بارسلونا میشه.
۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱:۴۱
1
17
محمد جواد
آره ازش حمایت بشه تا توی کامبک خوردن هتریک بکنه . منتهی این دفعه جلوی یک تیمی و یک جوری کامبک بخوره که دیگه بارسا نتونه رو زانوهاش بایسته .
۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۷:۲۶
8
16
یک قدم جلو
دقیقا مدیران بارسا حق دارن از شما حمایت کنن. میدانن مقصر نتایج ضعیف بارسا شما نیستید، با مسی رودرواسی دارن. وگرنه شما آقای والورده عزیز چند تا بازی از مسی بازی نگیر، ببین چه نتایج خوبی کسب خواهی کرد. مسی نیم فصل باید بره،. MLS