واکنش باشگاه استقلال به زمان ورود استراماچونی به ایران

واکنش باشگاه استقلال به زمان ورود استراماچونی به ایران

11946
20:50
21 آذر 1398
مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال به اخباری مبنی بر زمان ورود استراماچونی به تهران موضوعاتی را عنوان کرد.

به گزارش وب‌سایت نود، در حالی که در فضای مجازی خبری مبنی بر مشخص شدن ساعت ورود آندر‌ه‌آ استراماچونی به ایران منتشر شده است، حامد حاجیلو مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه گفت: لازم است بگویم که خبر مبنی بر مشخص شدن ساعت ورود آقای استراماچونی به ایران صحت ندارد. مطالبات آقای استراماچونی از طریق مسیر قانونی پرداخت شده و بعد از اعلام وصول و واریز این مبلغ به حساب آقای استراماچونی، مقدمات سفر ایشان و دستیارانشان به تهران انجام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال افزود: تمامی اخبار درباره این پرونده از سوی باشگاه و به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد شد. به همیل دلیل از رسانه‌های محترم تقاضا داریم که از انتشار اخبار نا معتبر پرهیز کرده و همچنین از هواداران عزیز می‌خواهیم بی توجه به شایعات و اخبار کذب، اخبار دقیق و موثق را تنها از رسانه‌های رسمی باشگاه دنبال کنند.

4416

نظرات کاربران
حسین آرسنال
این حامد حاجیلو هم آوردن توی باشگاه حقوق دولتی بگیره.
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۱:۲۶
پاسخ
1
52
استقلال
شنبه هم بدون مربی بازی می کنیم . این همه سال تیمهای ایرانی توی آسیانتیجه نمیگیرن یک سال بیایید مثل بقیه دنیا نگاهمون رو به فوتبال عوض کنیم . برای موفقیت های بزرگ بایداز مربیان بزرگ استفاده کرد . و بازیکنان موفق را پرورش داد . شفر مهدی قائدی رو بازی نمی داد استرا ازش آقای گل ساخت . اگه هزینه ای هم میشه با موفقیت درصدی از هزینه هاش بر می گرده . افتخارش واسه ایران هست .
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۵:۰۱
پاسخ
29
46
قرمز رنگ نیست،عشقه،هویته،عزت و عظمته
آفرین به نگرش شما.
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۴۰:۲۷
7
2
بیطرف
استراماچونی در بهترین زمان ممکن قهر کرد، حتی استقلال صدر نشین واقعی هم نبود با یه بازی بیشتر. پولشو گرفت. یه قرارداد بالاتر تا اخر فصل هم بست بعدشم خداحافظ... دیگه نه اون مربی قبله و نه این تیم تیم قبل میشه.
۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۸:۲۹
پاسخ
39
83
پرویز
صد درصد قبول دارم. درست است استقلال در بهترین شرایط است ولی صدر نشین واقعی نیست. ولی رفتار استراماچونی نشان داد یک مربی حرفه ای است و مدیران ما نالایق و بی سواد هستند. استراماچونی هم بدون شک می داند که دیگر آن مربی سابق نخواهد بود. این دو تیم استقلال و پرسپولیس باید از دولت جدا شوند تا مدیران سیاسی شرشان کم شود. اطمینان داشته باشید کالدرون هم در اولین فرصت با همان هواپیما خواهد رفت
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۴:۵۳
1
2
ABS
حتما صدرنشین واقعی پرسپولیسه؟ دیگه استقلال چیکار باید میکرد؟ بازی زیبا ، بردن مدعیا ، داوری هم که به ضررش اگه بازی با پیکان یا سپاهان حواشی و داوری نبود که دیگه امتیازی هم بهش نمیرسید تیمی. البته اونوقت هم یه چیزی داشتید که بگید. راستی استرا بره که شما خوشحال میشید چون میدونید که اگه برگرده هم اون مربی مربیه قبلیه و هم تیم همون تیم قبلیه
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۱۹:۴۷
0
7
من
حرس هاشو مامیخوریم،پولاشواونا
۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۲:۰۷
پاسخ
11
65
مرتضی
یعنی اون نفراتی که دیسلایک کردن یا واقعا بچه ان که تنها دلخوشیشون فوتباله حالا هر هزینه ای میخوان هدر بدن بدن فقط خوش باشن یا واقعا خدا شفاشون بده که اصلا براشون مهم نیس که این پولا داره کجا و تو جیب کیا میره پولش رو بازیکنان و مربیان مسوولان میگیرن حرصاش رو ما میخوریم که غیر از حرص خوردن چیزی گیرمون نمیاد.
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰:۴۵
0
1
رضا
این قصه‌ها تکراری سطح پایین و اوج بی اخلاقی رو میرسونه واقعا متاسفم برای اون کسانی که نمیتونن نگاه عادلانه به همه داشته باشن
۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۳:۰۷
پاسخ
1
41
محمد
این برنمیگرده حالا ببین کی گفتم. فقط میخواست پولشو بگیره که گرفت.
۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱:۲۴
پاسخ
25
47
Hichkasssss
خلیل زاده هسدم: فردا پول استراماچونی پرداخت میشه نگران نباشید...
۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۴:۳۱
پاسخ
6
38
عشقممم نیمار
با اومدن استراشاه....دوباره لرزه بر تیمای لیگ و شیش_پولیسیا و‌مربیش و مدیرعاملش و سرپرستش و‌مدیر روابط عمومیش و میناوند میوفته :-) فردا صبح..استراشاه در تهرانه :-)
۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۸:۲۹
پاسخ
76
32
ابیﺋبه رنگ اسمان
ازت بعیده داداش باور کنی دارن امروز فردا میکنن وقت بگزه برش نمیگردونن خدا ازشون نگزره.سناریو تیام و جبارف هس دقیقن اخرشم خلیل زاده مجبور به استعفا میشه وسلام اینم از ماموریت این فصل
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۴۴:۰۹
1
2
حامد اس اس
دقیقا دوستمون درست گفته که روند برگشت استرا و انتخاب مدیرعامل چقدر طولانی شده.حالا خداروشکر که به ظاهر وزیر و سفیر تو کارن والا موندم چجوری جناب آقای فتحی می‌خواست دوشنبه پولو پرداخت کنه و مشکلاتم حل کنه.پس نتیجه میگیرم حق با هوادارها و استراماچونی بوده.همه چیز مشخصه هوادارهای حاج آقا فتح الله زاده و استراماچونی رو میخوان.وایستادیم ببینیم به امید خدا جمعه چه خبری بیرون میاد.ایشالله همونی بشه که خواست ما هوادارهاست.
۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۴:۰۶
پاسخ
39
20
با افتخار تاجی ام
از طرف خودت حرف بزن،من هوادار به هیچ وجه با مدیریت فتح الله زاده موافق نیستم.این آدم یه عوام فریب به معنای واقعی کلمه است.
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۵۳:۵۶
16
50
شازده آبی
تاریخ فراموش نمیکنه که صدرنشین لیگ رو چطور با حذف، سرمربی، کادر فنی، سرپرست و مدیرعامل وارد حاشیه کردن....... برای همین موارد من هم بدترین آرزوها رو برای مسببین این مشکلات میکنم..... و امیدوارم در آسیا افتضاح به بار بیارن ....... و بازیکنا کلیدی شون از جمله مهدی ترابی، مصدوم بشن. تامام
۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۵:۳۸
پاسخ
87
29
حمید
این آخه چه حرفیه می زنی. یعنی چی که امیدواری کسی مصدوم بشه؟ واسه بچه مردم همچین آرزوهایی نکن. ای بابا.
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۶:۴۵
0
2
جهان
خدا ذهن مریضتو شفا بده
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۴:۳۴
0
1
من آنم که رستم بوَد پهلوان!
واقعا مشکل داری! یا دنبال بهانه هستی که یه حرفی زده باشی؟ همه میگن فتحی بدرد نمیخوره و تا دیروز خودت هم فتحی رو نفی میکردی! و حالا با حذف فلان و فلان و فلان و مدیر عامل!!! تیم رو وارد حاشیه کردن!!؟ بلاخره یکبار هم شده سنگات رو با خودت وابکنه و بگو فتحی برای مدیر عاملی خوبه یا نه!
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۴۷:۰۸
0
2
توهم ابی
پول رو میگریه و بعد شیک و مجلسی میگه خدا حافظ شیشتقلال خخخخخخ
۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۵:۳۵
پاسخ
26
50
جعلی های بی منطق
از رفتن استرا ناراحت شدم.از اتفاقات بعدش ناراحت تر!!!شان باشگاه پایین اومد.شان مربی پایین اومد.شان هوادار پایین اومد.همه باختیم اونم فقط بخاطر کم کاری چند مدیر.که الان بدون هیچ بازخواستی داره استراحت میکنه.قرارداد یکساله بشه،اخر فصل همه جدا بشن،هرچی بشه بازم هم همه پست و مقام و حقوقشون رو دارن فقط هواداره که باید همیشه استرس داشته باشه
۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۷:۱۳
پاسخ
2
48
صنعت نفت استقلال
بعد از اعلام وصول دریافت مشخص میشه کی بیاد! یادش بخیر یه مربی بود ۱۱ ماه حقوق نگرفت ولی موند و با تیمش قهرمان لیگ و حذفی و سوپر جام شد، بعدش رفت. یه مربی هم هست به علت تاخیر قسطش ول کرده رفته منتظر اعلام وصول قسطشه بعدش براش بلیط بگیرن! میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از کریمی تا مجیدیست!
۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۹:۳۰
پاسخ
24
51
ستارگان سرخ ایران
بله دیگه وقتی اخبارجعلی کانال هواداری بشه منبع خبریتون همینه. کجاعرب بعداز دوساعت از رفتن برانکو برکنارشد؟ این آقا یک ماه تا دوماه بعدش برکنارشد تازه خودش هم رفت نه برکنارش کنن
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۶:۱۳
1
1
تاجی تاجی تاجی
ﭼﻬﺎﺭﻣﯿﻦ ﺭﻭﺯ ﻫﻢ ﮔﺬﺷﺖ ﻭ ﻫﻨﻮﺯ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺑﺪﻭﻥ ﺳﺮﻣﺮﺑﯽ ﻭ ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﺍﺳﺘﻘﻼﻟﯽ ﮎ ﺑﺎﯾﺪ ﺗﻮ ﻟﯿﮓ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﻨﻪ ﺗﺎ ﺻﺪﺭ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻧﺪﻩ ﺑﻌﺪﺵ ﺗﻮ ﺣﺬﻓﯽ ﺑﺎ ﺳﭙﺎﻫﺎﻥ ﺑﻌﺪﺵ ﺩﻭﺗﺎ ﺑﺎﺯﯼ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺨﺖ ﺗﻮ ﺍﺳﯿﺎ ﻭ ﻫﻤﻪ ﺍﯾﻨﺎ ﻫﻢ ﺗﻮﯼ ﻫﻤﯿﻦ ﯾﻪ ﻣﺎﻩ ﺍﯾﻨﺪﻩ ﻫﺴﺘﺶ ... ﺳﻠﻄﺎﻧﯽ ﻓﺮ ﺧﻮﺏ ﺩﺍﺭﻩ ﻭﻗﺖ ﮐﺸﯽ ﻣﯿﮑﻨﻪ یادمون نمیره بعد از دو ساعت جانشین عرب رو یه پرسپولیسی اصیل گذاشت. تاریخ این دوران را فراموش نخواهد کرد. از اذر 95 تا اینده ای نه چندان دور.
۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۶:۴۵
پاسخ
192
163
مهریار
یک کشور بسیج شدند و دارن ناز مربی شما رو میکشندولی بازم طلبکارید رو که نیست
۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۳:۰۷
21
56
جنگ نیست فوتباله
عرب بعد از ۲ماه از اجرای سناریوی وزیرورزش برای فراری دادن برانکو و پر کردن لیست پرسپولیس با جونیور رفت بهتره دقیق تر صحبت گنی
۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۰:۴۸
14
48
حسین مهاباد
اوج هوچی گری را میشه از حرفه ای شما مشاهده کرد.اگه فدارسیون و وزیر پرسپولیسی است پس چرا همه همشون حل مشکلات استقلال است و بی خیال شکایت برانکو،بودیمیر و... از پرسپولیس شدند .تا کی میخواهید خود را پشت این ادعاهای پوچ و پایه پنهان کنید.مطمئن باشید اگه پرسپولیس هم قهرمان نشه باز استقلال قهرمان نمیشه چون بعد پرسپولیس شانس سپاهان از همه بیشتر است
۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۴:۴۳
19
55
م .د
باشه شما راست میگید بمیرم براتون که اینقدر شما مظلوم هستید آخه بسه دیگه
۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵:۲۱
9
30
مممم
یادت نره اول برانکو وفرار دادن بعد مدیر عامل تعیین کردن چون گفتن دیگه پرسپولیس نمیتونه قهرمان شه هنوزم پول برانکو رو ندادن اما برا یه مربی که فقط دنبال پوله فوری پول میفرستند
۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۰:۰۷
16
37
عارف غلامی
وزارت خارجه و شخص آقای ظریف و سفارت ایران تو ایتالیا برای بازگشت سرمربی استقلال دارن کمک میکنن و شما هنوز داری در مورد پرسپولیس صحبت میکنی. فقط موفقیت پرسپولیس رو میبرید زیر سوال؟ همین؟ دو بار حضور تو نیمه نهایی آسیا و سه جام لیگ برتر پی در پی دلایل دیگری دارد.
۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۸:۴۲
17
44
نیما تاجی
کدوم عرب؟ همونی که با همه تمدید کرد و ملی پوشها رو برگردوند؟ همونی که دو روز رفت ترکیه و مربی آورد که الان دیگه همه ازش راضی هستن؟ کارنابلد اونا صد شرف بهتر از کاربلد ما بوده. خداا شکرت از اینهمه تبعیض
۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۴:۰۶
25
14
Mohsen
حالا مثلا انصاری فر از جیبش باید و میخواهد پول تهیه کند و به سرمربی و بازیکنان قبلی و فعلی پرداخت کند؟! تا وقتی تیمها خصوصی نشود و دولتی باقی بماند و پول نباشد هیچ تغییری صورت نمیگیرد.فقط این میان پیشکسوتهایی که مدیر میشوند خودشان را خراب میکنند و همینطور هوادار برای مدتی گول میخورد
۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۲:۳۰
0
22
همایون
آره عرب رو برداشت بعد از این که کلی بدهی به بار آورد و مربی قهرمان رو فراری داد اون موقع خوشحال بودید وزیر بهتون حال داده بود یک سوال استراماچونی از زمین یهو خودش سبز شد ؟ کی بود از شفر و منصوریان حمایت میکرد اگه اون موقع عوضش میکرد که میگفتین نمیخوان ما نتیجه بگیریم علیمنصور و شیر ژرمن رو یادتون رفته دکتر خطیر ک سر کل باشگاه شیره مالید رو کی بزرگ کرد جز هوادار استقلال جوری بت ساختید که کسی جرئت نکنه بهش دست بزنه پندار تایم ها چی شد ؟ اگه گلایه شما یکیه گلایه های ما هزاره اما ما رسانه نداریم حالا که استراشاه با کم کردن مدت قرارداد و افزایش مبلغ برگشته اگه به خاطر اشتباه تون نیم فصل رفت حق ندارید اسم وزیر رو بیاری که کل مملکت رو بسیج کرد که پی استراشاه
۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۳:۴۵
6
23
پرسپولیس یونایتد
پرسپولیسا که هرچی اعتراض کردن فایده ای نداشت. برانکو رو فراری دادن. عرب موند. مربی و بازیکن خارجی ضعیف اورد. هفته اول هم عرب بود. یعنی اعتراض های هواداری پرسپولیس هیچ تاثیری در تصمیمات وزارت ورزش نداشت. عرب بعد از پایان ماموریتش برای هیت مدیره پرسپولیس انتخاب شد. هنوزم عرب منفور در پرسپولیس هست. یادمون نمیره با خرید جونیور خط حمله پرسپولیس رو فلج کردو هنوزم که هنوزه وزیر نمیخاد عرب رو کنار بزاره. هنوز که هنوزه وزیر نمیخاد پول برانکو رو بده
۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۸:۰۲
8
23
احسان
استقلالی هستی و متوهم
۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۶:۰۴
11
24
آرش سرخ
با سلام، استرا قراره تمام پولش رو بگیره! پس بازیکنها چی؟ مربی نباید از حق بازیکنان دفاع کند؟ فقط به فکر خودش، یکروز قبل از بازی هم گذاشت فرار ! عجب مربی بین المللی!!
۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۲:۱۶
12
24