واکنش باشگاه استقلال به شایعه دخالت وزارت ورزش در نقل و انتقالات

واکنش باشگاه استقلال به شایعه دخالت وزارت ورزش در نقل و انتقالات

5564
18:10
22 خرداد 1397
باشگاه استقلال توضیحاتی را پیرامون عملکرد نقل و انتقالاتی خود ارائه کرد.

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه استقلال توضیحاتی را پیرامون عملکرد نقل و انتقالاتی خود ارائه کرد.

به گزارش وبسایت نود، به نقل از سایت باشگاه استقلال، باشگاه استقلال ارایه توضیحاتی را در خصوص اقدامات خود در نقل و انتقالات و امضای قرارداد با بازیکنان ضروری میداند.

این باشگاه برای انجام فعالیت های نقل و انتقالاتی خود، استقلال و آزادی کامل دارد و بر اساس لیست سرمربی خود، با نفرات مورد نظر به مذاکره و امضای قرارداد می پردازد.
شایعات منتشر شده در خصوص توصیه، پیشنهاد و یا هرگونه ورود وزارت ورزش و جوانان در فعالیت های نقل و انتقالاتی استقلال، نادرست و کذب محض است.
وزارت ورزش و‌جوانان در باشگاه استقلال به عنوان رئیس مجمع، نقش نظارتی دارد و اجراییات در این باشگاه، بر عهده مسئولان باشگاه است.

 روز گذشته محمدرضا داورنی اعلام کرد اگر افتخاری مدعی شده در قرارداد تیام و شفر به استقلال کمک کرده حتما این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

 

1004

نظرات کاربران
sara
اصلا گیریم درسته این قضیه که نیست. همیشه شعبون یک بارم رمضون. سوختن نداره که پمادبزن
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۷:۱۱
پاسخ
8
19
فرشید بلومن
حالا طرفدارای پیروزی ناراحت نباشین عزیزانم
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۹:۳۶
پاسخ
11
14
✔✰✰سجاد✰✰✔
اخه این اصلا نیاز به توضیح داشت؟؟؟ اون پرسپولیسی ها چون سوختن از خریدا اینو میگفتن و الا همه میدونن کمک وزارت بیشتر به پرسپولیس نباشه کمتر نیست...
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۴:۵۳
پاسخ
57
43
وحید...
ب قول علی اقا دایی وزارت میخاد ی مدت پرسپولیس قهرمان بشه ی مدت هم استقلال.و این کار اقایونی ک اسم خودشون رو گداشتن مسلمان اصلا درست نیس و بی احترامی ب بقیه تیمها و شهرستانی ها هستش.لطفا بدون تعصب نظر بدین
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۰:۵۳
پاسخ
62
12
خطاب به ayahoo
نه اینکه شما هر سال قهرمان میشین!!!!!
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۵۸:۴۸
4
10
ayahoo
یه مدت ؟ یا یه دهه ولا پرسپولیس 10سال بدون جام بود
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۲:۳۷
39
29
قشر مرفه جامعه
واقعا استقلال را در آسیا بعنوان ابرقدرت فوتبال ایران میشناسن.بنازمت جووووووووووون
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۶:۱۲
پاسخ
68
36
میلانی اصیل
دوشب گل میخورد ابرقدرت از العین!
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۵:۲۶
13
23
ARYOBARZAN
جذب کنید ولی ستاره های که پرسپولیس میخواد هیچ تیمی جذب نکنه تا نیم فصل
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸:۵۵
پاسخ
42
28
z
مثل مرد اون گفته شما کمک کردید بعد میخوای ماست مالیش کنید
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۷:۰۲
پاسخ
25
62
تاجی دو ستاره **
اصلاح میکنم جلو نقل و انتقالات استقلال رو بگیره! :)
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۳۹:۴۶
13
7
تاجی دو ستاره **
انقد وزارت و فدارسیون هوای شیشپولیس رو تو این دو فصل داشتن و قهرمانی لیگ رو تقدیم شیشپولیس کردن که هوادارای این تیم توقع دارن چون شیشپولیس بخاطر جعل محروم شده از نقل و انتقالات وزیر هم جلو نقل و انتقالات شیشپولیس رو بگیره :) در این حد ناز پرورده شدن :) اگر وزیر نبود که الان بخاطر جعل قرار داد و بازی کردن طارمی باید تو دسته یک بودین :) الان بخاطر بدهی به ژوزه و گولیچ و.. باید بازم محروم میشدین و کسر امتیار میشد ازتون :)
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۶:۱۲
20
18
کینگ شفر
این همه پول ژوزه و وینگادا و اری هان و دنیزلی و کرانچار دادن برار یه فصل هم پول تیام بدن. در جریانی که تیام چه کرد و این لیستی که نوشتم چه کردن؟