واکنش باشگاه بارسلونا به خبر توافق با آنتوان گریزمن

واکنش باشگاه بارسلونا به خبر توافق با آنتوان گریزمن

7692
16:19
30 دی 1396
باشگاه بارسلونا خبر توافق با اتلتیکو مادرید بر سر خرید ستاره فرانسوی این تیم را تکذیب کرد.

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه بارسلونا خبر توافق با اتلتیکو مادرید بر سر خرید ستاره فرانسوی این تیم را تکذیب کرد. 

به گزارش وبسایت نود، باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای اعلام کرده خبر رسانه های اسپانیا در ساعات اخیر مبنی بر توافق این باشگاه با آنتوان گریزمن بر سر خرید این بازیکن حقیقت ندارد. این باشگاه از انتشار چنین اخباری ابراز نارضایتی کرده و تاکید کرده احترام زیادی برای باشگاه اتلتیکو مادرید قائل است.

رسانه های اسپانیا امروز ضمن انتشار خبر نزدیک تر شدن گریزمن به درهای نیوکمپ ادعا کرده بودند این باشگاه پیراهن شماره ۷ را برای گریزمن نگه داشته است. 

باشگاه اتلتیکو مادرید دو ماه پیش پس از انتشار اخباری مبنی بر ملاقات مدیر بارسلونا با نمایندگان گریزمن اعلام کرد در صورت تکرار چنین اتفاقی از بارسلونا به فیفا شکایت می کند. 

۲۰۳۱

 

نظرات کاربران
مسی سوارز+کوتی
آقا ان شاءالله ک نمیاد.اصلا ارزش این درد سرارو نداره ک از بارسا شکایت کنند.
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۲۸:۴۷
پاسخ
3
3
King Leo messi.
مستاجر اگه تو فوتبال نگاه نكني من ي توپ طلا از مسي ميگيرم بهت ميدم. مسي فوتبالش تموم شده ه ه؟؟
۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱:۲۹
پاسخ
2
20
hg
جان من با ی اسم دیگه کامنت بذار کینگ مسی !!!!کجا قیافش به کینگامیخوره ادم نود سانتی کینگ محسوب میشه عایا!!!؟
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۴۷:۴۹
7
4
King Leo messi
مستاجر تو اگه لطف كني فوتبال نگاه نكني. من ي توپ طلا از مسي ميگيرم بهت ميدم. تو نظر ميدي من ديگه نميتونم فوتبال نگاه كنم. فوتبال مسي تموم شده ه ه . خخخخخ.
۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۰:۵۱
پاسخ
4
28
مستاجر خدا
همه فهمیدن مسی دیگه نمیتونه بازی کنه و تو پست مسی هی دارن میخرن الا طرفدارهاش تو ایران منتظر لذت بخش ترین( دیدی گفتم )باشید با تایید نکشیدن جسمی مسی واسه بازی کردن
۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۹:۲۵
پاسخ
92
16
مستاجر خدا
من نمیدونم تعصب چه ربطی به دروغ اینچنینی داره خدایا میگه مسی ۶ قدم هافبکه خوب خود بارسایی ها بگن اصلن با این شخص میشه بحث منطقی کرد؟؟
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۲۱:۲۱
6
3
علی_
خواستم جوابتو بدم اسمتو دیدم فهمیدم تویی کلا ول کردم
۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۰:۱۷
2
25
پنالدو چینی
پنالدو تموم شده ریال نمیخوادش همین روزاست که بره لیگ چین منتظر دیدی گفتم باش :)))))))))
۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۴:۲۳
2
23
محمدرضا
میشه از این به بعد ما را از نظرات گهربارتان بهره مند نکنید خسته شدیم
۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۳:۰۴
0
24
بسوزید و بسازید
آدم حسابی گریزمن که نوکه کوتی هم وینگر چپ دمبله هم هردو وینگر مسی پست اصلیش هافبک هجومیه
۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۲:۵۹
6
25
توتي
طرفداره رعالم جدي ميگم ولي امسال مسي خيلي بهتر از رونالدو كار كرده همونطور كه بعضي سالا رونالدو بهتر كار كرده بعضي از طرفداراي بارسا رو واقعا درك نميكنم چجوري روشون ميشه بگن رونالدو بازيكن بديه؟خدايي رو چه منطقي رو يسال بد بازي كردن؟ يعني هيچ تكتيكي نداره يا همه چند ضد گلش پنالتي يا دروازه خالي بوده؟ پس واتهمه كاشته و استارت هاي سريع چي ؟همونطور كه من واقعا نميتونم از مسي انتقاد كنم چون از بهتريناي تاريخه واقعا نظراي رعالي بارسايي راجبه مسي يا رونالدو رو واقعا دوس دارم بدونم همينه واقعا نظراشون يا صرفا كريه؟ مستأجر رو كه كلا نميدونم كامنتاش شوخيه يا جدي نظرايي كه حميد مسي راجبه رونالدو و مستأجر راجبه مسي ميگن رو نميتونم واقعا درك كنم چون هر دو بازيكن اسطوره فوتبالن
۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۹:۲۷
4
30
ForCa BarCa
امیدوارم نخرنش
۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۷:۱۰
پاسخ
30
21
united for ever
انتوان رو از الان بازیکن منچستر بدونید با پیراهن شماره ۱۷ ، دوست داشتم ۷ رو بپوشه ولی ۷ دیگه مال سانچز بزرگترین تیم دنیا باز هم داره تو بالاترین سطح خودش قرار میگیره تا ۲۰ سال دیگه ام طبق روال همیشه تاریخ سازی کنه
۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹:۱۶
پاسخ
64
17
میلاد
دوست عزیز؛ متوهمی ها.... بیست سال آینده؟؟؟؟!!!
۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۱:۰۰
1
15
Amir
گريزمن منچستر نمياد بخاطر آب و هوا! يونايتد هم دنبال راضى كردن يووه براى انتقال ديبالا ست
۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۴:۱۰
2
20
شیش
از نظر ابعاد بزرگ ترین منچستر یونایتد هست ولی از لحاظ های دیگه ، که اصلا ولش کن...
۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۹:۵۹
3
24
محمدپارسا
نگیرین اقا نگیرین خسته شدیم از بس زغالیا رو تحقیر کردیم تو الکلاسیکو اخه 3 بازی 10 گل زده ینی چی بازی بعدی با کوتی و گریزمن ینی؟جلو پنالدو و بنزمای تموم شده اخه؟ نکنین این کارا رو دلم میسوزه اخه:((( پنالدو تا الکلاسیکو بعدی برو ابروتو جمع کن خخخ پنالتیوفسکی دیگه خدافظ با سطح اول فوتبال اروپا
۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۵:۳۸
پاسخ