واکنش باشگاه ماشین‌سازی به خرید امتیاز پارس جنوبی جم

واکنش باشگاه ماشین‌سازی به خرید امتیاز پارس جنوبی جم

8976
14:26
05 اردیبهشت 1396
مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی به خرید امتیاز تیم پارس جنوبی جم توسط باشگاه تبریزی واکنش نشان داد.

وبسایت رسمی برنامه نود -  مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی به خرید امتیاز تیم پارس جنوبی جم توسط باشگاه تبریزی واکنش نشان داد. 

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، پس از قطعی شدن حضور تیم پارس جنوبی جم در رقابت‌های لیگ برتر، شایعاتی مبنی بر احتمال خرید امتیاز این تیم توسط باشگاه ماشین‌سازی تبریز که به دسته اول سقوط کرده، مطرح شد.

میر معصوم سهرابی درباره اینکه گفته می‌شود ماشین‌سازی می‌خواهد با خرید امتیاز باشگاه پارس جنوبی جم بار دیگر به تیم‌داری در لیگ برتر بپردازد، اظهار داشت: این‌ها همه شایعات بی‌پایه‌واساس است. من هم آن را فقط از طریق سایت‌های مختلف شنیدم. برای اینکه امتیاز یک تیم به تیم دیگری واگذار شود،  روند اداری بسیاری باید طی شود و این‌طور نیست که ما وقتی فهمیدیم پارس جنوبی به لیگ برتر صعود کرده، خیلی راحت برویم و امتیازشان را بخریم و برگردیم.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی ادامه داد: شهرداری تبریز حامی باشگاه ماشین‌سازی است و اگر بخواهیم تصمیمی بگیریم، باید شهردار و شورای شهر تبریز در این مورد تصمیم‌گیری کند.

 

2051

نظرات کاربران
امیر
موفقیت خریدنی نیست
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۲:۵۷
پاسخ
3
47
فاطیمااستقلالی
دیدگاه شما...خداکنه دروغ باشه مدیرعامل پارس توروخدایه مصاحبه کن بگوکه ایناهمش شایعه است
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۶:۲۹
پاسخ
2
37
محمد رئال آرسنال
یه جوری حرف میزنه انگار شاهین منتظره فکراشونو بکنن اگه نهایی شد بیاد بخردش عجب!!!!
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲:۳۷
پاسخ
8
62
آرش
باز شروع شد قدغن بکنید اینکار رو یکبار برای همیشه
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲:۳۴
پاسخ
3
100
وطنم پاره تنم
اصلا آدم يه چيزايي ميبينه شاخ درمياره !!! كلي زحمت كشيدن و اين شهر به اون شهر رفتن نميفهمم چرا بايد دسترنج خودشونو راحت بفروشن!
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۴:۳۹
پاسخ
4
109
ستاره سرخ
حتی فکرش هم ادم رو عصبانی میکنه.تیم مال هوادارهاست.هوادار هایی که حداقل یک بار هم برا تیمشون رفتن جلوی سرمای بارون و گرمای آفتاب به تیمشون روحیه دادن امیدوارم هیچ تیمی امتیازش رو به هبچ شهر و استانی غیرخودش نفروشه. پاس تهران که یادتون هست؟
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۲:۱۶
پاسخ
7
127
عشقم پرسپولیس بارسا
خداکنه ک شایعه باشه
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۱:۲۸
پاسخ
9
142
علیرضا م.
اولا که تبریز همین الانم به قدر کافی تیم توی لیگ داره! یادتون باشه با قوانین مسخره ای که بود در شرایط عادی در سال های قبل 3 تیم از یه شهر نمی تونست توی لیگ باشه، اما... دوما، تیمی که با این اقتدار داره سقوط می کنه، همون بهتر که بره دسته یک! سوما، مگه الکیه یه تیم رو بندازیم، بعد تمام امیدهای یه شهر دیگه رو (که اتفاقا چند ساله تیم توی لیگ برتر نداره) با پول از بین ببریم؟! چهارما، این تیم حق مردم بوشهره! بخشی از پول منابعیه که دارن و باید برای خودشون هزینه بشه! نه اینکه همون پول بشه بیت المال و بره توی دوتا تیم پایتخت!
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۸:۵۹