واکنش باشگاه پرسپولیس به شکایت فولاد در ماجرای سروش رفیعی

واکنش باشگاه پرسپولیس به شکایت فولاد در ماجرای سروش رفیعی

66663
11:33
29 فروردین 1397
باشگاه پرسپولیس به شکایت باشگاه فولاد خوزستان واکنش نشان داد.

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه پرسپولیس به شکایت باشگاه فولاد خوزستان واکنش نشان داد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، در پی شکایت باشگاه فولاد از سروش رفیعی و باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه این بازیکن حق همراهی سرخپوشان را در فصل گذشته نداشت، پندار خمارلو گفت که شکایتی به دست آنها نرسیده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این‌باره گفت: ما با خبر شدیم که باشگاه فولاد در مورد حضور سروش رفیعی در پرسپولیس شکایتی را تحویل کمیته انضباطی داده اما تا این لحظه این کمیته از ما نخواسته که در این مورد توضیحاتی را ارائه دهیم و اگر این اتفاق رخ دهد باشگاه پرسپولیس نیز نماینده حقوقی خود را به کمیته انضباطی فرستاده و دفاعیات خود را ارائه خواهد داد.

 

2051

نظرات کاربران
رائول
وای بر مدیریت باکفایت آقایان طاهری، ترکاشوند، و... . الحق که دست حاج فتل و رویانیان رو از پشت بستند!!!!!
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۱:۴۵
پاسخ
15
3
United
ضمن عرض تبريك بابت بازگشت شكوهمندانه هواداران استقلال از غار زمستاني و حضور پرشور آنها در عرصه كامنت گذاري، از هواداراي اصيل و عزيز پرسپوليسي ميخوام كه با ديد باز و آگاهي كامل، توجه كنيم به شرايطي كه دارن براي تيم محبوبمون بعد از ٣سال حاكميت بلامنازع در ليگ ايجاد ميكنن و با همبستگي بيش از پيش به حمايت قاطع از باشگاهمون بپردازيم تا توطئه هاي هدفدار را خنثي كنيم. ادمين عزيز و گرامي ممنون بابت چاپ
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۷:۳۷
پاسخ
3
18
دختر سرخ*
مشکل فولاداگرمقررات قانونیه هنوزیادمون نرفته باکارت پایان خدمت غیرقانونی چه جورقهرمان شدن وحق پرسپولیس نادیده گرفته شدبریدبابادیگه بیشتر ازاین اعصابمونوخوردنکنیدبه اندازه کافی تواین سه سال از دوست ودشمن کشیدیم توایران چیزی به نام احترام وحق وجودنداره فقط تادلتون بخواد کینه های شخصی وحسادت و شایعه های دروغ پخش کردن وتهمت زدن وجود داره همینه که شوروراشتیاق مردم به فوتبال روزبه روزکمترشده
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۷:۱۱
پاسخ
3
18
امین
ندید و نخونده میگم که مثل همیشه ، همه چیز رو از دم تکذیب کردند و گفتند که اصلا شکایتی نبوده و نیست و شیب؟! شکایت؟!
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۶:۵۹
پاسخ
14
2
محمد
هروقت هر باشگاهی گفت شکایتی دست ما نرسیده مطمئن میشم که همه چیز برعلیه اون باشگاهه، اگر موی سر بازیکنی منشوری باشه ظرف ۲۴ساعت رای صادر میکنن،اونوقت همچین موضوع مهمی.... طرف بعداز سربازی ۲تا باشگاه عوض کرده سومین قراردادش رو هم داره ثبت میکنه... خسته نباشید کمیته تعیین بازیکنان خسته نباشی فدراسیون، بالاخره باید با یه موضوعی مردم مشغول بشن تا لباس تیم ملی از یاد مردم بره
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۳:۱۱
پاسخ
3
24
سام
یادمان نرفته سروش توی فولاد سرباز بود و جامشون را باید میگرفتن
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲:۱۷
پاسخ
7
29
سیانور
جعل جعل جعل،قهرمانی با جعل
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۹:۰۴
پاسخ
34
10
66
سوزش 125حله
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۹:۴۲
1
17
ابراهیم
واکنشاتون کشته ما رو ...!!!
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۷:۵۸
پاسخ
24
3
بی طرف
معلومه مثل بقیه پرونده های فوتبال ایران ، یه جوری ماس مالی میشه.
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۶:۳۵
پاسخ
25
5
خدارحم چاری زهی
کار پرسپولیس جعل و تحریک بازیکن بوده وگرنه چطور دو سال پشت سر هم قهرمان لیگ شدند فقط با دقل بازی
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۹:۳۹
پاسخ
42
11
Grand taj
قرارداد بازیکناش همه جعلی بود ولی متاسفانه فدراسیون و دولت چشمشون رو روی همه این چیزا بستن،بی عرضه ترین فدراسیون دنیا
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۸:۲۰
پاسخ
40
12
محسن اصلی
کمیته انضباطی مگه در مورد ماجرای طارمی توضیح خواست که اینجا بخواد؟مگه میشه فیفا بازیکن رو محروم کنه شما نتایج رو 0-3 اعلام نکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۷:۳۹
پاسخ
33
9
Iran
میگم یذره بری وقت بزاری مطلب بخونی بعد بیایی نظر بدی بد نیستا. از ابلاغ حکم به بعد همه چیز ممنوعه بعد فیفا بازیکنو محروم کرده اما نامه نداده به باشگاه و فدراسیون بابت بازی ها و تغییر نتایج؟یعنی شما قبلا خودتونو از فدراسیون بالاتر میدونستین الان رسیدین به فیفا حتما فردا میرین جای خدا میشینین!!!!اگر به محرومیت بود استقلالو بابت جعلو استفاده از پروپیچ محروم و نتایجو برمیگردوندن پس خواهشا بدون مطالعه نقد نکنید. یا حق
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۶:۰۱
2
16
jd.dri
مدارک رو از تراکتور گرفتن و نیازی به حضور شما نیست !!!
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۶:۳۴
پاسخ
26
5
جواد
عجب واکنشی.....
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۶:۰۶
پاسخ
20
7
بهمن دهپو
هر دم از این باغ بری میرسد،آقا میخان تیم و زمین بزنن،دیگه با چه زبونی و چجوری بگن میخان تیمی که توی ۱سال ۳قهرمانی آورده و جز ۴تیم برتر آسیا بوده و میخان امسال بزنن زمین تا تیم سوم پایتخت شاید یه جام بیاره،ادمین میلی نباش بچاپ.
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۳:۳۰