واکنش ترابی به خبر توافقش با باشگاه تراکتورسازی

واکنش ترابی به خبر توافقش با باشگاه تراکتورسازی

3984
09:45
08 آذر 1396
مهدی ترابی، وینگر ملی‌پوش تیم فوتبال سایپا به شایعه توافقش با باشگاه تراکتورسازی واکنش نشان داد.

وبسایت رسمی برنامه نود - مهدی ترابی، وینگر ملی‌پوش تیم فوتبال سایپا به شایعه توافقش با باشگاه تراکتورسازی واکنش نشان داد.

 

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، بحث حضور مهدی ترابی در تیم فوتبال تراکتورسازی برای پشت سرگذاشتن خدمت سربازی‌اش، حرف و حدیث‌های زیادی را ایجاد کرده است. در روزهای اخیر هم شایعاتی در مورد توافق قطعی این بازیکن با باشگاه تراکتورسازی مطرح شده است که البته ترابی به این موضوع واکنش نشان داد.

واکنش ملی‌پوش سایپا در مورد این که گفته می‌شود برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی در نیم‌فصل دوم راهی تراکتورسازی خواهد شد گفت: من هیچ تصمیمی برای آینده نگرفته‌ام و قبلاً هم گفتم که مشکل خروج از کشور من حل شد و الان دغدغه‌ای در این زمینه ندارم. تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم هیچ مذاکره‌ای با باشگاه تراکتورسازی نداشته‌ام و هیچ تماسی بین من و مسئولان این باشگاه برقرار نشده است.

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال سایپا در ادامه افزود: اخباری را که در مورد توافق من با تراکتورسازی منتشر شده است، کاملاً تکذیب می‌کنم. این اصلاً حرفه‌ای نیست که بخواهم با تیم دیگری مذاکره کنم.

 

2051

نظرات کاربران
مهدی
تو تیم تراکتور پیشرفت میکنه بعد خدمت میره اروپا
۰۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۶:۴۴
پاسخ
3
14
گرگ های سرخ
استقلال و پرسپولیس میلیارد میلیارد از دولت بودجه میگیرن حالا خواست تراکتور 2تا بازیکن سرباز بیگیره..سرو صدا در اومد تراکتور هم نیاد باید بره تو پادگان رژه بره. عمرا هم برن ملوان یا فجرسپاسی تو لیگ 1..هم تراکتور هوادار داره هم امسال آسیا بازی میکنه.بیاد خودشو نشون بده بعد لژیونر بشه..تو سایپا که پیشرفت نمیکنه که.
۰۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۰:۵۳
پاسخ
4
19
Tractur
خوش اومدی مهدی ترابی عزیز
۰۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۴:۰۳
پاسخ
23
29
محمد
تو کشور ما شایعات به حقیقت نزدیکتره
۰۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۰:۰۳
پاسخ
3
29
مهدی صالحی
تراکتور سازی نظم نقل وانتقالات لیگ رو بهم ریخته باید یه فکری به حالش کرد.
۰۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۰:۱۹
پاسخ
44
33
ali
شما لطفا یه فکری به حال تیمت کن که میلیاد ها بدهی رو....با2تاسرباز این ور اون ور هیچی بی نظمی نمیشه که هیچ کاملاهم به ضر تراکتوره بعد رفتن اون سرباز ها باید تیم از اول شروع کنه یکی مثل اونو گیر بیاره اونم تا تو تیم جابیوفته نیم فصل شده برید خداتونو شکر کنید که این موقیت رو ندارید اگه تراکتور مثل شما بودجه داشت وسرباز نمیگرفت العان چندین مقام قهرمانی درلیگ و آسیا داشت.بازیکنی که به قول شما بهترین بازیکنه به جای این که بره تو سرما وگرما توبرجک بایسته اومده تو بهترین تیم ایران داره بازی میکنه وآماده تر میشه اگه تراکتور وامثالهم نبود العان تیم ملی مون باز تو حسرت رفتن به جام جهانی بود شک نکن ...
۰۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۳:۳۷
3
17
اورمیه
حتما یه فکری بکن :)
۰۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۹:۰۵
2
17
سولدوز تراختور
در ج مهدی بازم سوزشها شروع شد اقا مهدی نظم رو شما با پول بیت المال ریختین بهم نه ما تو کشور همه باید برن خدمت.میتونه لیگ یک یا پادگان بره به والاه قسم ما داریم بهشون خدمت میکنیم به بهترین و پرهوادارترین تیم ایران میزاریم بیاد که هم تو ایران و خارج طرفدار داره.خودشون میدونن تو تیم تا پای جان از بازیکنان حمایت میشه.
۰۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۷:۱۷
4
17
علی( بارسا تراکتور)
نه بابا؟ اونوقت چجوری و با چند روز فکر کردن به این نتیجه رسیدی ؟ خوشم میاد تراکتور چه بازیکن بگیره چه نگیره چه ضعیف باشه چه قوی باشه همیشه آتیش به جونتون انداخته . هیچوقت تو زمین حریفش نمیشین مگر با دست های پشتت پرده وداوری هاااااااااااااااا...
۰۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۷:۱۱
4
24
بهراد
ترابی باید اروپا بازی کنه بهترین استعداد رو داره