واکنش تند رئیس منچسترسیتی به اظهارات اخیر رئیس لالیگا

واکنش تند رئیس منچسترسیتی به اظهارات اخیر رئیس لالیگا

11401
14:05
06 خرداد 1398
رئیس باشگاه منچسترسیتی به اظهارات رئیس لالیگا واکنش نشان داده است.

به گزارش وبسایت نود، خالدون المبارک رئیس باشگاه منچسترسیتی در مصاحبه با وبسایت این باشگاه به تندی به اظهارات خاویر تباس ٰرئیس لالیگا واکنش نشان داده است.

تباس چندی پیش عنوان کرده بود منچسترسیتی و پاریسن ژرمن با استفاده از پول نفت دولت های عربی توانستند بازار نقل و انتقالات را خراب کنند و باید جلوی آن ها گرفته شود. 

المبارک گفته:«وارد کردن بحث ملیت مالکان باشگاه به این بحث ها بنظرم واقعا اشتباه است. کار زشتی است. صحبت های آقای تباس یک مقدار دورویی است. رئیس لالیگا باید ببیند چه کسانی رکوردشکنی در نقل و انتقالات را آغاز کردند. تاریخ مشخص است. چه تیمی فیگو و زیدان را با رکوردشکنی خرید. آقای تباس باید تاریخ لالیگا را با دقت بیشتری مطالعه کند. در ۱۰ انتقال گران تاریخ نام منچسترسیتی دیده نمی شود.

ما با مدیریت و برنامه ریزی درست به اینجا رسیدیم. اجازه نمی دهم دیگران ناکامی خودشان را گردن ما بیندازند. زمانی که بیش از یک حدی موفق شوید مورد حسادت قرار می گیرید. نباید این اظهارات را جدی گرفت. من آماده هستم راجع به حقیقت ها صحبت کنیم. ۴ تیم انگلیسی به فینال رقابت های اروپایی رسیدند و این خیلی ها را اذیت کرده است. ما بهترین و جذابت ترین لیگ دنیا را داریم. این حملات تنها به منچسترسیتی نیست. لیگ برتر را نشانه گرفته اند. امیدوارم بقیه هم مثل ما از این لیگ دفاع کنند.»

۲۰۳۱

نظرات کاربران
بهرام
اینجا مبارک زرنگی کرده منظور دوپینگ مالی بوده و هیچ تیمی رو به خاطر ندارم فقط دفاع و دروازه‌بان حدود ۲۵۰ میلیون یورو خرج کرده باشه که سیتی این کارو کرده حالا پاریس که دیگ بماند لیورپول فندایک و آلیسون خریده ولی جو گومز و رابرتسون باهم ده میلیون نشدن آرنولد از پایه ها اومد سیتی درآمد لیورپول حتی با قهرمان نشدن از سیتی بیشتر یا درآمد منچستریونایتد که جامی نبرده و افتضاح بوده خیلی با سیتی اختلاف نداره فقط به جام بردن نیست دوپینگ مالی تحت نام اسپانسر و با این حال کسری بودجه و عقب کشیدن قرار داد ها منظور بوده در ضمن پاریس که مال لیگ فرانسه مبارک داره پای لیگ برتر پیش می‌کشه پشت نام لیگ برتر قایم میشه
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۱:۱۴
پاسخ
8
12
zidan
درسته امسال درست میگی ولی فصول قبل چی؟ آقای محترم از سال ۲۰۱۴ به اینور رئال و باارسا جام لیگ قهرمانان رو مثل قوطی رانی زیر پاشون دارن له میکنند شمایین که با پول نفتتون هی زور میزنین کاری از دستتون برنمیاد،ناصر الخلیفی امباپه و نیمار رو زندانی کرده در صورتی که رویای امباپه بازی برای رئال مادرید هست شما(من سیتی) هنوز حسرت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به دلتون مونده از همین میسوزین
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۹:۳۵
پاسخ
16
7
پرافتخارترین تیم قرن 21،حالا مادرید
درجواب نام کاربری فرانکو باید عرض کنم،میشه بگی منچستر سیتی چه موفقیتی داشته،قهرمانی اروپا شده مگه،در مورد هزینه هم ایشون فرافکنی میکنند چراکه زیدان و فیگو به تیمهایی رفتند که درآمد فوق العاده زیادی دارند و از راه درامد براشون خرج میشه،در ضمن طبق سایت های معتبر، سیتی در همین3سال پپ بین از800تا900 میلیون دلار هزینه کرده و طبق قوانین تیمی نمیتونه بیش از100میلیون بیشتراز درامدش در سال هزینه کنه و شیخ محترم هیچوقت تیمتو با رئال و بارسا حتی فکر قایسه هم نکن و از افتخارات تیمهایی مثل یونایتد و لیورپول استفاده نکن
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۲:۱۳
پاسخ
29
37
محمود
در اینکه تیم سیتی بازار نقل و انتقالات رو خراب نکرده من موافقم اولین تیم پاریسن ژرمن بود و متاسفانه بارسا هم اینکارو کرد با خرید کوتینیو ولی در مورد اینکه گفته قدرت ۴تیم انگلیس چه ربطی به خرید گرون داره بعدشم اقای مبارک خوبه یکساله این اتفاق برا لیگ برتر افتاده مگه پارسال رو فراموش کردین سوپرجام اروپا بین اتلتیکو و رئال مادرید...و در اخر قدرت لیگ برتر از همین لالیگا و بوندس لیگا نشعت میگیره مربی خودتون کیه از کجا امده انگلیس مربی ارسنال کیه از کجا امده انگلیس مربی چلسی و لیورپول از کجا امدن انگلیس یا خود پوچتینو مگه غیر اینکه از لالیگا امده به انگلیس یا بازیکنای تیمت چندتاشون ماله لالیگاست
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۹:۱۲
پاسخ
15
22
milad
آفرین خوشم اومد خوب جوابشو دادی. اونا از حسادت به تیمهای انگلیسی دارن این حرف ها رو میزنن
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۶:۲۰
پاسخ
25
28
حسین
شیخ شما نبودید فوتبال انگلیس، فرانسه و اروپا اینقد جذابیت نداشت
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۴:۲۲
پاسخ
38
19
مهدی
منظورش رکورد خرید نبود. مشخصه که منظورش درآمد و خرج این باشگاه بود که از طریق دلارهای نفتی مدیر باشگاه تأمین میشه نه درآمدهای قانونی خود باشگاه. ضمناً لالیگا بغیر از امسال تمام سال‌های اخیر حرف اول رو توی لیگ‌های جهان زده. خیلی به نظرم مسخره هست که منچستر سیتی رو به لیگ جزیره ربط داده. اگرچه هردو تیمی که به فینال چمپیونزلیگ رفتن با بدشانسی تیمای دیگه به اینجا رسیدن. لیورپول و تاتنهام جفتشون حتی با تفاضل از گروه خودشون اومدن بالا!
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۸:۱۶
پاسخ
7
24
عشقممم نیمار
اگ همین عمو خلیف ..و‌این عاقای مبارک نبودن ...فوتبال اروپا ب دلایل مختلفی زیاد پیشرفت نمیکردن و‌لیگ های انگلیس و فرانسه اینقد پیشرفت نمیکردن و‌جذابیت بیشتری ب فوتبال اروپا وارد نمیشد :-)
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۹:۵۱
پاسخ
129
33
غلام
اگه امری و پپ و پوچتینو که از لالیگا امدن به لیگ برتر و کلوپ که از بوندس لیگا امده ب۶ لیگ برتر رو بگیرن بعد ببینم بازم تیمهای انگلیسی حرفی برا گفتن دارن
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۳:۵۰
15
18
Cityzen
تیماتون تو لیگ قهرمانان حذف شدن هم تقصیر سیتیه بارسا مثل مرد کامبک خورد هم تقصیر سیتی خیلی جالبه:))
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۶:۳۰
پاسخ
60
89
Man United / A.C.Milan
خخخ! خیلی باحال بود» مثل مرد!!!
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲:۲۶
3
4
نیما
دروغه مگه شیخ؟
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۵:۵۴
پاسخ
44
75
مجتبی
گرون ترین خرید سیتی محرز هستش برید ببینید با چه قیمتی گرفته شده
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۳:۴۳
پاسخ
31
101
مهدی
خب باشگاهی که ده‌تا بازیکن سی چهل میلیون یورویی میخره باز خرجش خیلی بزرگ‌تر از باشگاه‌های اسپانیایی هست که هر فصل فقط دوتا بازیکن بزرگ میخرن و هزینه بعضی خریداشون هم از خرید بازیکنای خودشون به دست میارن. من‌سیتی اصلاً آکادمی نداشته و نداره همش از جیب شیوخ تأمین میشه
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۳:۰۸
7
16
آنتی کاتالان
موضوع رکورد شکنی نیست. موضوع تعداد خریدهاست و مجموع اونا که به خاطر همین مسئله سیتی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان به خاطر فیرپلی مالی هست! به تک انتقال کاری نداره قانون.
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۳:۲۲
51
51
برانکو
چ قشنگ گفته. : زمانی که بیش از حدی موفق شوی مورد حسادت دیگران قرار میگیری ......