واکنش رسانه های عربی به شکست استقلال؛ انتقام الهلال

واکنش رسانه های عربی به شکست استقلال؛ انتقام الهلال

4167
09:44
04 اردیبهشت 1398
رسانه‌های عربی همچنان که پیش‌بینی می‌شد به پیروزی الهلال برابر تیم فوتبال استقلال واکنش نشان دادند و از شایستگی نماینده عربستان مقابل استقلال سخن به میان آوردند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، الهلال عربستان توانست در دیدار برگشت برابر تیم فوتبال استقلال با یک گل به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را به دست آورد. پیروزی الهلال برابر استقلال در رسانه‌های عربی بازتاب داشت.

اسپورت: " الهلال از استقلال انتقام گرفت و به صعود نزدیک شد"

" الهلال توانست در دیدار برگشت برابر استقلال با شایستگی به پیروزی برسد و با یک گل بازی را به سود خود به پایان برساند. هر دو تیم نیمه اول را قوی بازی کردند و الهلال در بیشتر زمان‌های بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و حملات این تیم خطرناک‌تر بود. نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید.

" با شروع نیمه دوم بازیکنان الهلال بازی دفاعی را رها و یکپارچه حمله شدند و در نهایت در دقیقه ۵۱ توانستند با ضربه دیدنی جووینکو گل نخست خود را به ثمر برسانند. تنها یک دقیقه بعد نواف العابد با دریافت کارت زرد دوم خود از بازی اخراج شد و این باعث شد تا الهلال به بازی دفاعی روی آورد اما در نهایت با وجود ۱۰ نفره شدن گل خود را حفظ کرد با شایستگی پیروز این بازی شود.

العاجل: " الهلال با شکست استقلال به روند پیروزی بازگشت"

این سایت عربستانی نوشت: الهلال با شکست استقلال به روند پیروزی بازگشت و به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه داد.

تک گل الهلال را در این دیدار جووینکو به ثمر رساند تا شرایط این تیم برای صعود بهتر شود.

سایت عربی کوره: " الهلال با گل جووینکو استقلال را شکست داد"

این سایت عربی نوشت: الهلال توانست با تک گلی که سباستین جووینکو به ثمر رساند توانست استقلال را شکست دهد. نیمه نخست این دیدار بسیار ضعیف بود. الهلال بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد. این در حالی بود که استقلال به بازی دفاعی روی آورده بود و چشم به ضد حملات داشت. الهلال در نیمه دوم توانست توسط جووینکو روی حرکت زیبای نواف العابد به گل برسد. یک دقیقه بعد داور نواف العابد را با کارت زرد دوم اخراج کرد.

" بعد از ۱۰ نفره شدن الهلال، استقلال به بازی هجومی روی آورد و فرصت‌های خوبی را خلق کرد اما المعیوف سنگربان الهلال نقش یک قهرمان را به خوبی ایفا کرد تا الهلال با یک گل برنده این بازی حساس شود.

Dmcnews: " زوران از نفرین آلمانی رها شد"

این سایت عربستانی هم نوشت: الهلال توانست در دیدار برابر استقلال با یک گل در لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی برسد تا صعود خود را به دور بعد تا حدود زیادی نهایی کند.

بازیکنان الهلال و این باشگاه رکوردهای زیادی را به نام خود ثبت کردند تا جایی که الهلال با ۱۱۹ بازی بیشترین بازی را از بین تیم‌های عربستانی در تاریخ لیگ قهرمانان به نام خود ثبت کرد و المعیوف هم با کلین شیت برابر استقلال با ۱۴ کلین شیت رکوردار در بین دروازه‌بان‌های عربستانی از این حیث شد.

الهلال با پیروزی برابر استقلال با ۵۴ پیروزی رکوردار تعداد پیروزی در بین باشگاه‌های عربستانی در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا شد و زوران مامیچ هم توانست به طلسم ناکامی خود برابر وینفرد شفر پایان دهد و بعد از سه شکست طعم پیروزی را بچشد.

2051

نظرات کاربران
مصطفی
روزنامه های عربی رو بیخیال مهم اینه تو اروپا و آلمان همه از استقلال تعریف میکنن خخخخ
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۸:۵۸
پاسخ
9
26
پرسپولیسیم
کانون هواداران الدحیل مقیم ایران و دوست داران مکتب الهلال! دعوت می کند: شنبه، استادیوم امام رضا جهت تشویق پدیده. به امید باخت استقلال..... متشکرم
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵:۰۱
پاسخ
32
46
اژدهای آبی
تیتر رسانه های عربی: "الاهلی2 پیروزی 1. پیروزی مطابق معمول زنگ تفریح عرب ها شد. پیروزی له شد. پیروزی با ضد فوتبال هم حریف الاهلی نشد. الاهلی با بدترین خط دفاع لیگ عربستان پیروزی را قورت داد. شانس و داور هم حریف الاهلی نشدند. پیروزی مایۀ آبروریزی."
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۱:۴۱
پاسخ
63
40
دسته سه
پماد بزن انقد میسوزی یکم صبر کن الان زنگ میزنم آتش نشانی فقط ی کم صبر کن
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۶:۰۴
1
7
Eminem
عموجون! آخرین دربی ای که این دو تیم بازی کردن در نیمه نهایی جام باشگاههای عرب بود، که الاهلی یک هیچ الهلال رو برد و بازیشون به پنالتی رفت(به خاطر یک یک شدن در مجموع رفت و برگشت).الهلال مدتهاست بحران زده است.همون الدحیل که ما سه بر یک بردیمش، شما رو سه هیچ در هم کوبید و بازی برگشت هم در هم خواهد کوبید.آبروریزی باخت شما جلوی السدی که ما شکستش دادیم بود که در تهران تحقیر شدید.ما باختیم ولی در تمام آمار سرتر از الاهلی بودیم ولی شما به الهلال بحران زده که پنجاه دقیقه ده نفره بود باختید! آمارت درباره بدترین خط دفاع عربستان هم مثل باقی هوچیگری های متخصصین آسیا دروغه.الاهلی ششمین خط دفاع برتر عربستان رو داره و بدترین خط دفاع برای احده که شصت و دو گل خورده.داوری هم به ضرر ما بوده که دو گل آفساید بهمون زدند.برعکس داور بازی رفت شما گل آفساید منتظری رو قبول کرد و بازی دیروز هم سر یک خطای معمولی کارت قرمز رو به اشتباه بازیکن الهلال داد.از همه مهمتر اینکه خود پرسپولیس با چیپ فرچیپ شیشدقلال رو برد.پرسپولیس نائب قهرمان آسیاست و نباید با تیم شیشتاخور شما که جلوی العین و السد آبروی فوتبال ایران رو بردید مقایسه بشه.
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۶:۲۱
7
23
mori titan
باشه حالا بیا یه لیوان آب خنک بخور، صدای جز و ولزت کل سایت رو برداشت.
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۲:۴۸
3
12
شازده آبی
ادامه‌ش: ... در ال‌کلاسیکوی آسیا، قوی‌ترین الهلال تاریخ‌ با دفاع اتوبوسی از «غول‌آسیا» امتیاز گرفت.
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۹:۱۱
20
8
زلزله 6 ریشتری سرخ
مسؤلیت اصلی شکست این هفته سرخابیا با جناب فتاحیه این همه عجله ایشون تو سالی که تیم ملی هنوز مربیم نداره معلوم نیست واسه چیه جالبه میاد میگه لیگ عربستانم 16 تیمیه خو بنده خدا کجا تیمای لیگ عربستان با اتوبوس سفر میکنن زمینای تمرین عربستان مثل ماست عایا
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۱:۱۲
پاسخ
8
49
عمر عبدالرحمن
تیتر روزنامه ششتقلال نوشته یکی خوردیم نه چهارتا و پرسپولیس ابرو ایران روبرد!!اگه دوتابخوری ویکی بزنی ابروریزی هست پس شش تا بخوری بهش چی میگن!!!از الدحیل سه تا خوردین اگه ابروریزی نیست چیه!!من که میگم‌روزنامه دست بچه کلاس دومیه...خداشفاشون بده...ادمین جان خسته نباشی عزیزم
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۴:۳۷
پاسخ
19
53
شازده آبی
«عمر فقط «سوما» عبدالرحمن فقط «غریب
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۱:۵۶
10
5
دسته سه
العین 6 بازی اخیر فقط ی برد آورده پارسال هم میگفتن گروه ما گروه مرگه العین مقابل الدحیل 8 تایی شد استقلال هم 5 تایی شد مقابل السد آخر فینالیست غرب آسیا از گروه ما در اومد مثه 2017
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۲:۳۳
پاسخ
76
43
دسته سه
محمد آگه شما سواد داری الان جدول لیگ امارات رو ببینی میفهمی مهم الانه نه سال گذشته شما الان با العین بازی میکنی نه سال قبل. ی موقع العین سوم امارات بود 6 تا ازش خوردید
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۵:۱۷
3
9
سرخ
پرسپولیس حذف شد از آسیا ... شک نکن
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۶:۳۹
10
5
امیر
پاختاکور هم بارسلوناست حتما.. الاهلی (تیم پنجم لیگ عربستان)
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۱:۱۸
29
26
محمد
اگر سواد داشته باشی میبینی که العین قهرمان فصا گذشته امارات هست، الهلال قهرمان فصل گذشته عربستان والدحیل هم قهرمان قطر
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۲:۰۵
29
22
mojtaba
آدم وقتی تیترای روزنامه شیشتقلال رو میخونه انگار یه بچه شش ساله تیتر زده - نوشته (یکی خوردیم نه چهارتا) خب که چی؟؟ بالاخره باختین دیگه - توی همه خبرهای روزنامه شون از پرسپولیس تیتر میزنه بعد میگه توی آلمان از شیشتقلال تعریف میکنن
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۸:۴۹
پاسخ
38
90
صابر666666
مخاطبینشو شناخته . میدونه با همین تیترا آروم میشن .
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۳:۵۰
12
37
ع.ف
دقیقا منم تیتر روزنامه ها رو میخوندم به این فکر کردم چقدر تیترهای روزنامه استقلال سطحی هست.مخصوصا اینکه هرروز حداقل یه تیتر از پرسپولیس داره.
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۷:۱۰
11
39
پرسپولیسیم
یه مشت بچه ان دیگه ان واقعا تیتراشون هر روز بدترو بچه گانه تر از روز قبله.... متشکرم
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۲:۵۴
9
35
برانکو کبیر
استقلال آبروی فوتبال این مملکتو برد.
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۵:۳۷
پاسخ
36
87
نه اسمان آبیست نه آب ، ابی رنگ وهم
روزنامه شون زده استقلال 1-0 باخته نه 4-0 این متوهم ها کدوم تیمو میگن 4-0 باخته ؟ دلشون به چی خوشه ؟ دوسا هی میگن گروه مرگ درصورتیکه تیم هایی که در گروه پرسپولیسه به نیمه نهایی و فینال میرسند ، اما میگوییم شش تایی ها چون فقط خودمون 6 تا بهشون زدیم و العین 6-1 بردشون نه 6-0
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۹:۱۶
12
35
سیانور
استقلال به تیم اول غرب آسیا و تیم اول عربستان باخت اونم ۱-۰ ولی شما به تیمی که تو آسیا افتخار نداره و پنجم عربستان باختید..به الهلال هم که ۴-۰ باختید..ما توی گروهی هستیم که اگه بخوای قهرمانی های آسیاشون رو جمع بزنید اندازه عمر مبارک تیمتون میشه الهلال قهرمان آسیا العین قهرمان آسیا استقلال قهرمان آسیا اما اونور السد تیم تازه به دوران رسیده الاهلی که اصن تیم معمولی تو آسیا پاختاکور هم که تا حالا از گروهش سعود نکرده
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۴:۱۲
32
18
رضا فوتبالی
من به عنوان یکی از طرفداران پرو پا قرص الدحیل که تو ایرانم طرفدار پدیده ام، نمی دونم چرا شیفته بازی تیم الهلال شدم. فک کنم بعد برد شیرین دیشب، دو تا برد دیگه واسه استقلال داریم. اولیش شنبه تو مشهد میبریمشون دومیشم تو آزادی. الدحیله دیگه، هوادارشیم.
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۴:۱۳
پاسخ
54
56
سرخ های آذربایجان
درستع ذوب خیلی از مسیر صعودو طی کرده ولی هنوز صعودش تضمین نشده دو تا بازی آخرش بازی رو درو هستن با تیمای مدعی صعود ، بی انگیزه شدن بازیکنای ذوب میتونه واسشون دردسر ساز بشه، روی کاغذ الزورا هم میتونه بالاتر از ذوب صعود کنه، دست کم گرفتن دو بازی باقی مانده میتونه به قیمت حذف ذوب تموم بشه
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۹:۲۲
پاسخ
15
37
FC taj
گروه ذوب با دو گروه دیگه قابل مقایسه نیست. فقط نمیدونم شفر سالی یه میلیون دلار و سه جین بازیکن تاپ فقط از جام وجود نداشته محلات تهران حذفمون نکرده. مربی ترسو و بدون تاکتیک بدرد استقلال نمیخوره. سال آینده با یه مربی خارجی بزرگ. #پایان_شفر
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۲:۵۶
53
28
ققنوس سرخ
کار شیشتقلال هم مثل سرورش سخت شد و باید دوتا بازی بعدیش رو حتما"ببره با این تفاوت که کار سرورش سخت تره چون هم السد تیمه بهتری نسبت به الدوحیله و هم پاختاکور تیمه سخت تر و چغرتری نسبت به العینه،ولی بااین حال شانس کمتری برای صعود نسبت به پرسپولیس داره،البته شیشتقلال تو بازی دیشب جسارته بردن الهلال رو هم نداشت و حتی نتونست از هدیه ی طلایی داور که ده نفره کردنه الهلال بود هم به درست استفاده کنه.
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۷:۵۱