واکنش رسانه کره‌ای: بعد از ۸ سال به ایران گل زدیم!

واکنش رسانه کره‌ای: بعد از ۸ سال به ایران گل زدیم!

13031
18:01
21 خرداد 1398
یک رسانه کره‌ جنوبی بعد از تساوی یک بر یک مقابل ایران نوشت: بعد از ۸ سال توانستیم دروازه ایران را باز کنیم!

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، سایت کره‌ای MBN بعد از تساوی یک بر یک مقابل ایران در مطلبی نوشت: بالاخره بعد از ۸ سال توانستیم دروازه ایران را باز کنیم. هوانگ جو توانست به ایران گل بزند. تیم ملی ایران ۸ سال با سرمربیگری کی‌روش مقابل ما بازی کرد و نتوانسته بودیم به آنها گلزنی کنیم. امروز بعد از این مدت در ورزشگاه جام جهانی سئول بالاخره دروازه ایران را باز کردیم.

تیم ملی ایران در دیداری دوستانه در سئول مقابل کره جنوبی به نتیجه مساوی یک بر یک رسید.

1870

نظرات کاربران
رضا نستا
به نظرم بازی که 4-5 تموم شه بهتر از یک بر صفر با یک بازی دفاعیه پس تیم ملی هجومی رو عشقه نه اتوبوس کیروش
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴:۴۵
پاسخ
53
52
علی
همین که تونستیم تو زمین حریف با خستگی بازیکنا هم پایان لیگ و هم مسافت با بازی هجومی باخت رو با مساوی عوض کنیم اونم با کره ارزشش لز برد بیشتره . ممنون از کادر فتی که هتوز تازه شروع کارشونه و بازیکنا . ضمنا رفتار مربی با بازیکنا میتونه یک الگو برای مربیای ایرانی باشه
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۸:۰۸
پاسخ
20
91
تیم ملی
یکی از دوستان میگه اگه گذاشته بودند کی روش قهرمان آسیا میشد،دیگه هشت سال بیشتر زمان باید داد؟؟؟؟؟!!!! همه امکانات هم در اختیار داشت ،خدایی زمان کی روش یه خاطر داد و بیداد اون هر چی میگفت فدراسیون انجام میداد،من فقط اینو میدونم که بازی هجومی زیباتر است و باعث افتخار کشورم میشه ولی بازی دفاعی هر چقدر هم نتیجه بگیریم باهاش زیبا نیست ،هر چند بازی دفاعی کی روش هم نتیجه نداد برای ما که و عنوانی کسب نکردیم ولی نمیدونم چرا مورد حمایت بعضی دوستان است وقتی کاری خوبه ،دفاعی خوبه که بشه عنوان کسب کرد که نکرد ،تو بازی با اسپانیا خبرنگار خارجی گفته بود ایران تیم خوبی داره و خطرناک هستند ولی نمیدونم چرا حمله نمی کنه و استفاده نمی کنه از این بازی خوبش،ولی کره و ژاپن میان جلو تیم های بزرک حمله میکنند ببازن هم سربلند هستند،دعا کنید برای تیم ملی کشورمون
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۵:۴۰
پاسخ
34
63
ممد نبودی
من طرفدار کیروش بودم و هستم ولی جون مادرتون دیگه این بحثهای بچگانه و مسخره رو جمع کنید. اینقدر مقایسه نکنید. این تیم مال هممونه و برای موفقیتش باید همدل باشیم. کی میخوایم درس بگیریم؟؟؟ اگه قرار باشه ماهایی که از کیروش دفاع می کردیم بیایم و بزنیم تو سر این تیم ملی و ویلموتس که دقیقا کار پرسپولیسیای متعصب الکی رو تکرار کردیم!!! پس حرفای خودمون رو زیرپا میذاریم؟؟ بس کنید. کیروش رفت و یه دوران جدید آغاز شده. باهم متحد باشیم و پشت تیم ملیمون وایسیم. امروزم خیلی خوب بازی کردن واقعا امیدوارانه!
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۵:۱۵
پاسخ
17
75
مهدی
من نمیدونم چرا ما با یه غوره سردیمون میکنه و با یه مویز گرمیمون الویت من تیم ملی کشورمه ولی بیاین یکم تعصب رو کنار بزاریم من به شخصه هم طرفدار کیروش بودم وهم منتقدش ولی هنوزم هم تو بازی تیم ملی تفکر کیروش حاکم بود بنابراین فکر کنم هنوز یکم واسه قضاوت ویلموتس زود باشه و قطعا نمیشه خیلی این دوتا بازی رو ملاک ارزیابی قرار بدیم لطفا زود نا امید یا هیجان زده نشیم ولی از بازی تیم ملی لذت بردم هر چند که واقعا ارزو میکردم نبازیم .
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۴:۱۶
پاسخ
2
52
ebi perspolis
خوب یادمه بازیهای قبلی با تیم کره جنوبی هم دفاعی بازی میکردیم هم شدیدا ترسو بودیم.امروز اقتدار داشتیم و با شجاعت از همه لحاظ با کیفیت تر بودیم امیدوارم این روند ادامه پیدا کنه...از وقتی کیروش رفت بازیهای ملی رو کامل تماشا میکنم فقط یه مشکل جدی داریم که توی فوتبالمون نهادینه شده و دست از سر توپهای بلند و مستقیم برنمیداریم بلد نیستیم از دروازه خودمون بازیسازی کنیم شروع مجددهامون افتضاحه واقعا...بنظرم این مشکل حل بشه بازیهای تیم ملی خیلی جذابتر میشه
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۰:۴۳
پاسخ
30
30
Manam
فوتباله و اتفاق ، سینه چاکان کیروش بیاد بگن اگه این مربی بی نظیره چطور کلمبیا تیم ۱۲ جهان با سرمربیگری کیروش همین چند ماه پیش از همین کره باخت ؟ هرجوابییییی که به مغزتون خطور کنه جواب گل خوردن امروزمونم هست ، وقتی ۱۱ نفره بچسبین به دفاع نبایدم گل بخورین ، ادمای شجاع شاید گاهی شکست بخورن ولی در پایان کار همیشه شجاعان پیروز و خوشحال خواهند بود
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۶:۴۳
پاسخ
46
99
پدرام
تیم ملی زمان کی روش بعد از چند سال از نظر دفاعی به نقطه ای رسید که قوی ترین تیم های ملی هم حداکثر یه گل بهش میزدن. خیلی تیم ها 11 نفره دفاع میکنن اما نه تنها گل میخورن بلکه توو گروهشون آخر هم میشن. نمونش پرسپولیس برانکو توو لیگ قهرمانان آسیا که علی رغم بازی دفاعی تیم آخر گروه شد. دفاع کردن یه اصولی داره که تیم ملی واقعا تووش حرفه ای شده بود و از این به بعد کم کم شاهد از بین رفتن دستاورد دفاعی تیم ملی هم خواهیم بود. در مورد نسبت شجاعت و خوشحالی و پیروزی در پایان کار هم باید صبر کرد و نتیجه بازی های تیم ملی توو مقدماتی جام جهانی آینده رو دید.
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۹:۰۲
47
40
پارسی
آفرین به تیم ملی و ویلموتس و هاشمیان :)
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۸:۴۸
پاسخ
10
88
کیروش یکی بود رفت.
بعد از 8 سال به قطر و... هم می بازیم. در هر صورت کیروش بود دیگه اگه گذاشته بودن قهرمان آسیا هم می شد خودشم فهمیده بود دارن از پشت بهش خنجر میزنن که دیگه چنین مصاحبه هایی می کرد.
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۰:۰۰
پاسخ
102
55
یورگن
به نظرم گل خوردن مهم نی گل زدن مهمه اگه دقت کنین بازیه تیمای بزرگ پر گله کلین شیت براشون مهم نیست
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۶:۲۱
پاسخ
24
90
ایلیا
یه ستاره بزنید روی لوگوتون
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۴:۵۴
پاسخ
37
24
ممد 123
هدف از فوتبال صرفا گرفتن نتیجه نیست . هدف ، لذت کافی از بازی هست . ممنونم از ویلموتس که این لذت رو به ما داد . درسته نتیجه نگرفتیم ولی از نمایش ایران راضی هستم .
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۳:۵۰
پاسخ
19
58
کیومرث
کی روش کبیره دیگه و تا ابد هوادارشم و ممنونش . خوشحالی کره ایها بعد گلی که زدن طوری بود انگار قهرمان جام ملتها شدن . ولی به هر حال الآن سرمربی ویلموتسه باید ازش حمایت کرد به شرط اینکه سالم کار کنه و اجازه نده مافیای فوتبال تو تیم ملی رخنه کنه . اگر سالم کار کنه به شخصه همون حمایتی که از کی روش کردم از ویلموتس هم خواهم کرد هر چند خدمات کی روش به فوتبال ایران بی نظیر بود .
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۸:۳۸
پاسخ
99
119
شهروز
تو یکی حمایت نکن اون از حمایت های بی دلیل و بی منطقت از کی روش زمانی که سرمربی مون بود، این هم نامه فدایت شوم برای کیروش حالا که رفته! بعد نوشتی ویلموتس مافیا راه نده و سالم کار کنه؟ استاد کی روش مافیا راه نداد و خیلی سالم بود کارهاش؟؟!
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۸:۵۴
46
44
شمس
کیروش هم خوب رگ خواب یه عده رو فهمیده بود
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۵:۵۴
26
51
تیم ملی کمان 99
بازی هجومی گل زدن داره گل خوردن هم داره قرار نیست تیمها کلا تا 100 سال گل نخورن بازی هجومی زیباتره و حتی بااختش هم قابل قبوله ولی بازی دفاعی پلن هجومی نداشتن و 11 نفره دفاع کردن چیزی نداره در کل بازی هجومی را ترجیح میدم حتی اگر ببازیم
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۷:۰۲
پاسخ
47
115
عشقممم نیمار
اونم چ‌چیپ‌خوشکلی بیرانوند خورد :-) بازی طبق قولم‌ ندیدم‌ ولی خلاصشه‌ک‌دیدم‌..دیدم شیش_پولیسیا چ‌دسته گلی ب اب دادن و چ چیپ‌خوشکلی بیرانوند خورد :-)
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۰:۰۴
پاسخ
159
46
ال نینو
چیپ فقط فرچیپ،منم باشم یادم نمیره ،الو 125
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۱:۱۶
11
25
Armin
توپ هایی که بیرانوند گرفت ندیدی؟ بازی خوب نوراللهی ندیدی؟ سانتر رامین رضاییان که گل شد و ندیدی؟
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۸:۵۶
14
55
Manam
بنظرم که محترمه نظرت اصلا محترم نیست خخخخ بعدشم چیپ خورد لایه که نخورد یا ۴۰ متری هروقت خورد بیا باهم حرف میزنیم ، فعلا هم برو به تعطیلات تابستونیت برس حذب باد
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۸:۲۸
13
44
گلادیاتور های سرخ
بی منطقیت ملسه عزیز، تو این بازی به این سنگینی و با اون سرعت و پاس کاری های سریع کره، حسینی جونت بود چهار تا خورده بود.مخصوصا که واقعا عدد چهار برازنده شماست.
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۱:۵۱
16
43