واکنش فتاحی به اهدا نشدن سوپرجام به پرسپولیس

واکنش فتاحی به اهدا نشدن سوپرجام به پرسپولیس

11465
19:11
29 مهر 1398
رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر می‌گوید به علت محرومیت تماشاگران پرسپولیس، اهدای جام به سرخپوشان در بازی با پیکان برگزار نشد.

به گزارش وب‌سایت نود، سعید فتاحی درباره تغییر چند باره مکان بازی استقلال و سایپا گفت: مرجع اخباری رسمی سازمان لیگ است. ما مکان بازی را تغییر ندادیم. اجازه دهید یک سری مسائل روال قانونی انجام شود. به خاطر اینکه ورزشگاه پاس قوامین نمی‌تواند از دو تیم استقلال و پرسپولیس میزبانی کند، سایپا باید در آزادی و تختی میزبانی کند. چون تختی آماده نبود، سایپا ورزشگاه شهر قدس را انتخاب کرد.

وی ادامه داد: بازی سایپا و شهرخودرو با پرسپولیس در همین ورزشگاه است. یک‌سری مشکلات بین باشگاه و ورزشگاه شهرقدس بود که درخواست داشتند در آزادی بازی برگزار شود، که این اتفاق رخ نداد و در نهایت در ورزشگاه شهرقدس برگزار شد. مشکل خاصی هم نبود و بازی برگزار شد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره زمان اهدای سوپرجام به پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس در آخرین درخواست خود تقاضای اهدای جام در بازی با پیکان را داشت اما چون بازی بدون تماشاگر بود، اهدای جام انجام نشد. هنوز درخواست جدیدی به سازمان لیگ ارائه نشده است.

4416

نظرات کاربران
مژده
بشنو و باور نکن!!!
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۳:۲۸
پاسخ
12
37
عشقممم نیمار
یادمه ..بچه بودم‌.. بابام ی هدیه میداد ب مدیر مدرسه ..و‌مدیرمدرسه الکی میگفت ک بخاطر اینک‌نمره های خوب گرفتم و‌شاگرد زرنگی بودم ..این هدیه معلم بهت داده ..درصورتی ک اصا نمرهام خوب نبود :-) حالا اهدای سوپرجام این مدلی هم (بدون بازی) ..مث جریان خودمه :-) میفهمید ک چی میگم‌؟؟ :-)
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۲:۲۲
پاسخ
176
49
فردین
کاس پرسپولیسی! فیفا پرسپولیسی! متوهم منم یادمه گفتی بزار پرونده بره کاس اونوقت معلوم میشه حق کیه سوپرجام!؟ چی شد؟!!!
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۴:۴۴
10
112
kamran
هنوز بچه ای بزرگ نشدی!
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۶:۲۰
10
92
سید محمود
حالا معلوم شد چرا اینجوری هستی.اینقد بهت گفتن تو خوبی تو با منطقی تو با سوادی الان باورت شده هرچی دیسلایک بهت میدن عین خیالت نیست
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۲:۵۷
10
95
فتل
اونکه از بچگی امیدی بهت نداشتن مشخصه ولی تیمت به غارهای کشور همسایه پناه برد و بعدش با خرج میلیاردی به دادگاه کاس هم بازنده شد.حالا بزن ستاره سوم رو
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۸:۴۸
12
90
جلیل
پس بخاطر همین یک میلیارد خرج کردید؟!!!!!!!!
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۷:۵۳
10
81
رامین
باز 1بازی بردین از غار اومدی بیرون؟
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۸:۰۱
11
87
کاج
هی هردفعه میایدجام جام میکنیدفکرنمیکنیدعدهای پمادلازم میشن
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۴:۱۸
پاسخ
27
83
جی اچ
فقط بخاطرگرانی پماد که عده ای بازسوزششون میگیره اینکارونکردن
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰:۱۷
پاسخ
33
93
علی
الان این جام سال 97 هست یا 98 ؟ چون در هر دو اول شدیم .. ادمین جان ارادت
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۶:۳۹
پاسخ
36
88
همیشه قرمززززز
سوزش بعضیا چقد زیاده کوه های آتشفشان اینقد نمی سوزن که اینا می سوزند خخخخخ
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۶:۰۱
پاسخ
44
86
تاج کبیر
کوه آتشفشان دیگه پمادهم اثری نداره پس
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۵:۲۹
29
48
فقط زرد طلایی
آخرین اسنپ کاپ اینارو بدید دق کردن بنده خداها ، قراره برگردن به همون غار 10 ساله . خسته نباشی ادمین
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۸:۳۸
پاسخ
158
83
من آدمم و خونم واقعا قرمزه
از ترکیه چه خبر ، فرار خوش گذشت؟
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۵:۵۳
30
73
پرسپولیس
اسنپ کاپ اینه که گل سالم ذوب اهنو قبول نمیکنه پنالتی گل گهر نمیگیرن..
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۶:۴۰
20
67
پرسپولیس
بازخوبه بازمثلامااسنپ کاپ گرفتیم اونیم که دقیقه120توخونه خودش مفتضحانه باخت هم مابودیم!
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱:۵۰
23
80
پرسپولیسی اصیل تبریز
چه خبر از فوتبال مهندسی.می چسبه.
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۱:۲۴
27
70
ما میگیم قهرمان اسیاییم اینا میگن هتریک قهرمانی
اسنپ اخه گرون شده
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۸:۴۱
پاسخ
112
62
آبی
اره باباعوضش ماکاپ امجدیه داریم،قهرمانی دسته سه داریم کی ایناروداره ها کی؟بیخیال بابا،هی...
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۹:۵۹
17
58
RED MRE:چرا جام کوپا امجدیه شبیه سماور نفتیه
شما فاتح تورنمنت ۴جانبه امجدیه ن نه قهرمان آسیا...
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۹:۰۱
46
62
امید از تفت
سوپرجام را کسی به پرسپولیس نمیده. جام توی باشگاه است و میاریم توی ورزشگاه و با هواداران جشن می گیریم به سازمان لیگ و هیچ کس دیگه ای هم ارتباطی نداره. اونم دو جام سوپرجام نه یکی
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۷:۲۷
پاسخ
96
59
حسام
منم تو خونمون جام دارم می خواید براتون بفرستم :))))
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۲:۰۵
35
49
سرخ
جام بدون انجام بازی معنا و اعتباری ندارد ... خودتو گول نزن