واکنش قنبرزاده به خبر انتقال بیرانوند به پرسپولیس

واکنش قنبرزاده به خبر انتقال بیرانوند به پرسپولیس

29240
15:48
13 اردیبهشت 1395
مدیرعامل نفت تهران به خبر انتقال بیرانوند به پرسپولیس واکنش نشان داد.

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیرعامل نفت تهران به خبر انتقال بیرانوند به پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش وبسایت نود، منصور قنبرزاده، مدیر عامل باشگاه نفت تهران، پس از انتشار خبر انتقال علیرضا بیرانوند به پرسپولیس، در گفت‌وگو با ایلنا واکنش نشان داد.

قنبرزاده در پاسخ به صحت و سقم این شایعات گفت: بیرانوند در این فصل زحمات زیادی برای ما کشیده است. او می‌خواهد در وهله اول به تیم‌های اروپایی برود و اگر نشد به پیشنهادات داخلی فکر کند. ما در این فصل حق و حقوق او را کامل پرداخت نکرده‌ایم و بیراوند مطالبه ناحقی ندارد و از نظر من مشکلی وجود ندارد و اگر خودش بخواهد می‌تواند به پرسپولیس برود.

وی افزود: البته صبر کنید تا این دو بازی باقی مانده در لیگ هم تمام شود و بعد درباره این موضوع تصمیم بگیریم.

نظرات کاربران
حمید
فقط اگه بیرانوند رفت پرپولیس مواطب باشه از سوشا بیماری واگیر لایی نگیره
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۰:۵۱
پاسخ
2
1
محسن
اقا علیرضا منتظرتیم تا بیای پرسپولیس....
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۴۷:۲۳
پاسخ
1
5
66666666666666
دوستان اسثقلالی درست میگن هر دروازه بان خوبی میاد پرسپولیس افت میکنه...به نظرم دوتا علت داره اول اینکه چون تیم بزرگیه باید جنبه بالایی داشته باشن و دوم احتمالا مربی دروازه بان خوبی نداریم...عابدزاده استثنا بود!!!
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۳۵:۲۹
پاسخ
0
1
ایدا سادات16قیطریه
خدا کنه بیاد پرسپولیس...امسا ل واقعا پرسپولیس از دروازه بانی ضربه خورده.یه گلر خوب حتما باید به تیم اضافه بشه..6666666666
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۱:۲۱
پاسخ
2
17
Just blue
خاطرات سوشا محاله یادم بره مواظب باشین این گلر جوون سرمایه ملی محسوب میشه ازش سوشای دیگه ای نسازین
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۴:۵۲
پاسخ
38
17
ایدا سادات16قیطریه
لایه رحمتی با سر خورد محاله یادم بره 6666666666 تا یی ها محاله یادم بره
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۲:۰۹
0
2
ایدا سادات16قیطریه
اتیش گرفتین بیرانود پرسپولی سیه 66666666
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۲:۲۷
6
15
ایدا سادات16قیطریه
سوشا 4 تا تو دربی نخورده گل لایی با سر نخورده رحمتی خورده 66666666
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۱:۵۰
5
17
هوادار پرسپولیس
خاطرات 4 تایی شدن رحمتی محاله یادم بره:)....مراقب باشین بازم 4 تایی نشه ..بازی حذفی و بازی صبا رو میگم ...هر چی باشه به پرسپولیسیا نه نمیگه واسه گل خوردن:)....نزدیک به 10 گل تو دربی ها خورده ماشالا اونم چه گلایی...گل چیپی که خورده بی نظیره :)
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۳:۵۰
2
22
امیر انتی شیشتقلال
تو آسمونا نوشته ما قهرمانیم ...
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۷:۵۴
پاسخ
39
104
fatemeh 666666
عااالی بود آقا امیر ... تو آسمونا نوشته ما قهرمانیم ... پرسپولیس مظلوم تو قهرمان خواهی شد... کسی جلودار قدرت های ماورایی نیست به غیر از خود فرستاده آن که فقط خدا می باشد... و خدا هم با ماست...
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۵:۱۶
1
21
هوادار پرسپولیس
از من گفتن بود ...علی منصور به خاطر تعصبات رنگی ،بیرانوند به بهانه لژیونر شدن به تیم چینی میده ولی به پرسپولیس نمیده....این خط این نشون .....مگه پورعلی گنجی به چین ترانسفر نکرد و بعدش هم کلی افتخار نکرد؟؟؟؟؟......اگر می خواست بده نیم فصل میداد که پول ناهار و شام و هتل داشته باشن :)....بیرانوند کرد افتاده اونجا ....مگه اسیر کرد آوردن ؟؟؟...بازیکن تیم ملی یعنی نمی تونه برای خودش تصمیم گیری کنه خیلیه به مولا:)
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۶:۰۲
پاسخ
25
91
مهدیه
خخخخخ اون موقع که باید موافقت میکردین اینکارو نکردین. حالا که کاری از دستتون بر نمیاد. قراردادش تمومه و نمیتونید مث نیم فصل به پاش قفل و زنجیر بزنید. بی صبرانه منتظرتیم جناب بیرانوند. به ارتش سرخ آسیا خوش اومدی
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۵:۰۸
پاسخ
19
122
فرهاد
تو مانع پرسپولیسی شدن بیرانوند در نیم‌فصل شدی قنبر جان! خدا جای حق نشسته. حالا بشین و ببین این بچه‌ی ساده چطور میاد پرسپولیس.
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۴:۳۲
پاسخ
52
226
فقط سوشا
خدا نکنه..
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۳۶:۰۵
5
1
666666مقدس
خدایی دوستان دقت کنید شیشتقلالیها میخوان اب و گل الود کنن و حاشیه درست کنن اگه نه این چه وقت این حرفها هست مسلمان بنگر مکانی رضاییان ووو رو دارن تو حاشیه میبرن لطفا دقت کنید
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۱۰:۱۶
0
5
fatemeh 666666
تمام شد آقا ... رضایت دادن ایشون... ای کاش نیم فصل رضایت می دادی! پس مباااااارکه... آقا علیرضا واسه فصل بعد خوش اومدی... فقط تمرکز گلرای ما و تیممون رو به هم نزنین دیگه!!!
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۲:۳۵
6
37
ایدا سادات16قیطریه
به امید خدا با حل مشکل دروازه بانی تیممون بعلاوه تقویت دفاع و حفظ بازیکنان فعلی قهرمان آسیامیشیم.6666666666666
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۱:۱۵
5
28
zat
آقا من پرسپولیسی بیرانودو نمیخام ...یه دیقه پرسپولیسیه یه دیقه استقلالی .... چون میخاد جام جهانی جای حقیقی رو بگیره میخاد بیاد پرسپولیس وگرنه استقلالی به تمام عیاره با اون وقت تلف کردنش
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۵:۳۶
40
12
آبی
آقایون چهارپولیسی چرا به این بچه ساده تو بازی هفته پیش اینهمه فحاشی کردید و بهش انگ وقت کشی زدید
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۷:۵۴
42
12
آل ساندویچ
خدواند بهتون صبر بده.
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۰:۱۶
11
25
آل فندک
همین حالا که نیومده پرسپولیس این هوادارای ششتقلال کلی بهش فحاشی کردن و جالب اینکه منصوریان کاملا در قبال ‏این فحاشی ها سکوت کرد‎!‎
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۱:۵۶
25
131