واکنش مدافع ملی‌پوش استقلال به ادعای دخالت استیلی درکار مجیدی

واکنش مدافع ملی‌پوش استقلال به ادعای دخالت استیلی درکار مجیدی

44882
16:40
16 مهر 1398
مدافع تیم ملی فوتبال امید می‌گوید اکنون مقطع مناسبی باری صحبت درباره اختلافات حمید استیلی و فرهاد مجیدی نیست و این موضوع باید در درون خانواده حل شود.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از ایسنا، عارف غلامی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال امید درباره شروع دور جدید تمرینات این تیم گفت: خوشبختانه اکثر بازیکنان در اردو حضور یافتند و سایر بازیکنان طی روزهای آینده در تمرینات حضور خواهند داشت. برنامه‌ریزی مناسبی از سوی فدراسیون فوتبال انجام شده تا به موفقیت دست پیدا کنیم.

او درباره سرمربیگری حمید استیلی و حواشی پیرامون فرهاد مجیدی و حمید استیلی گفت: این حواشی درباره دو پیشکسوت بزرگ فوتبال و فدراسیون فوتبال است و ما بازیکنان در حد و اندازه‌ای نیستیم که درباره این مسائل صحبت کنیم و قضاوتی داشته باشیم. ما بازیکن هستیم و هر تصمیم که فدراسیون فوتبال اتخاذ کند، قبول می‌کنیم. هدف همه ما صعود به المپیک است.

مدافع ملی‌پوش استقلال درباره اینکه آیا حمید استیلی در جلسات آنالیز حضور داشت و ادعای مجیدی مبنی بر دخالت او در کار فنی صحت دارد؟ گفت: این مسائل درباره درون تیم و خانوادگی است. مطمئنا نباید تا این حد سر و صدا کند چرا که به تیم ملی امید و به این بازیکنان ضربه می‌زند. ما آخرین حضور فوتبال المپیک را در پیش رو داریم و نباید این موضوع را در مقطع فعلی بزرگ کرد.

غلامی درباره بازی نکردن برخی از بازیکنان در لیگ برتر، اظهار کرد: باشگاه وابسته به نتایج هستند و مربیان باری بازی دادن به جوانان ریسک نمی‌کنند. این موضوع بسیار تاثیرگذار است. اگر مدیران باشگاهی مقداری آینده‌نگر باشند، خیلی از بازیکنان حاضر در این اردو در باشگاه‌ها بازی می‌کنند. واقعا اختلاف بازیکنان نیمکت‌نشین با بازیکنانی بیشتر فرصت بازی دارند، زیاد نیست و فراتر از ۱۰ درصد نمی‌رود.

1870

نظرات کاربران
رضا
چرا اینقدر رسانه ها به این موضوع دامن میزنن. بابا ول کنین..حالا استیلی مربی شده ارزو موفقیت کنیم برا تیم.امید.که ان شالله بره المپیک
۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۶:۴۱
پاسخ
15
94
علی
کل مسئولین فوتبال ایران پرسپولیسی هستن توقع دارید برا استقلال یه کار مثبت انجام بدن
۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۶:۵۲
پاسخ
107
78
عشقممم نیمار
ب این میگن سیاست:-P چرا؟؟ اخه غلامی الان میدونه حق با شا_فرهاده ..ولی چون شیش_پولیسیا ..تیم ملی امید در اختیارشون گرفتن ..چیزی نگفت ک از تیم امید ..اخراج نشه :-)
۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۴:۱۴
پاسخ
161
121
۶
این ینی بزرگترین خیانت!!! ترجیح دادن منافع شخصی ب منافع ملی
۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۷:۵۲
44
60
سرخ
خدا رو شکر بین این همه به اصطلاح پیشکسوت و آدم بالغ و باتجربه که همگی فقط بلدند حاشیه درست کنند و فکر آبرو و منفعت خودشون هستند، یک جوون واقعا بالغ و عاقل پیدا شد که دنبال حاشیه نباشه و نذاره جو درست بشه. کاش لااقل این بزرگترها یه کم از همین جوونا یاد بگیرن
۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۵:۳۷
پاسخ
0
176
حسین
از بازیکن سوال می کنی توقع داری چی بگه.اگه حرف مجیدی دزست باشه وبازیکن تایید کنه فوتبالش به فنا میره.
۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۱:۰۹
پاسخ
19
114
زانیار
این از بازیکن دوم که گفت مجیدی فرافکنی کرده
۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۷:۵۳
پاسخ
128
23
علی
نمیدونم چند سالته که بخوام بدونم چجور باید جوابتو بدم احتمالا سن سال کمی داری تجربه نداری توقع داری بر علیه مربی تیم امید که خودش تو اون تیم بازی میکنه چی بگه
۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۹:۳۷
15
49
توهم قرمز
الان جمله ای مبنی بر فرافکنی دیدی؟؟؟ عجب
۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۴:۰۳
12
44
مهران آبی آبی اناری
داداچ اصلا متن رو خوندی؟؟
۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۵:۴۹
10
43
علیرضا م.
جواب ها رو بخونی دقیقا به نظر میاد چیزهایی هست ولی از ترس خط خوردن و نیمکت نشینی گفته نمیشه.
۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۸:۰۳
پاسخ
31
125
hamed ss
از اولش هم بخاطر پول کرانچار رو بیرون کردن. اگه مونده بود الان وضعیت بهتری داشتیم. اگر به المپیک صعود نکنیم فدراسیون باید جوابگو باشه.
۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۳:۰۲
پاسخ
4
147
حسین
نیم قرن اینا جواب نمیدن بنظرت این بار جواب میدن!!!
۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۷:۱۰
0
71
پرسپولیس محبوب دلها
افرین به این بازیکن واقعا.الان وقت جنگ نیس
۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۳:۲۳
پاسخ
7
161
رامین اهری
آخه مجیدی رو چه به سرمربی گری؟ ایشون باید اول برن دسته یک دستیار بشن چند سال تجربه کسب کنند با کتاب خوندن و کلاس رفتن کسی تا حالا سرمربی نشده
۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۱:۴۸
پاسخ
156
87
رضاتاجی
میشه بفرمایین استیلی کجا تجربه کسب کرده؟؟؟اها یادم رفت با گل زدن به امریکا بهترین روزومه دنیا رو داره و میتونه موفق بشه
۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۸:۵۸
17
80
ما قرمزا همیشه غار نشینیم
نکنه کریمی مربی خوبیه ها؟؟؟
۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۰:۲۲
15
70
آبی ترین پسر آذربایجان
ماشاالله پسر آبی دل، چقدر حرفه ای از حاشیه دوری میکنه الحق که شایسته کاپیتانی هستی
۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۷:۰۵
پاسخ
12
142
سید
یک کلمه میگفتی که آیا دخالت میگرده یا نه .نهایت از تیم امید اخراج میگردنت و به نظر من شرافت داشت به اینکه یه آدم نترس وعادل شناخته بشی شاید هم طرف فرهاد رو میخواستی بگیری و واقعیت این بوده که دخالت نمیگرده.ولی ما از بازیکنان تیم امید توقع داریم که بیان حقیقت رو بگن و بگن آیا دخالت بوده یا با خواست خود فرهاد بوده تمام.
۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۷:۰۳
پاسخ
115
24
سرخ
نظر شما خیلی غیرحرفه ای و مصاحبه ایشون کاملا حرفه ای و درست هست.
۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۷:۰۱
4
63
محسن
غیر مستقیم تایید کردی حالا باید منتظر باشی استیلی بازی بهت نده...