واکنش مدیر رسانه‌ای استقلال به اظهارات مدیر رسانه‌ای باشگاه ذوب‌آهن

واکنش مدیر رسانه‌ای استقلال به اظهارات مدیر رسانه‌ای باشگاه ذوب‌آهن

4032
15:42
22 اسفند 1397
مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال به اظهارات مدیر رسانه‌ای باشگاه ذوب‌آهن واکنش نشان داد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت باشگاه استقلال،محمد حسین زرندی مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در واکنش به صحبت های مدیر رسانه ای تیم فوتبال ذوب آهن، عنوان کرد: من فکر می کنم ایشان جایگاه و اندازه خود را فراموش کرده اند و نمی دانند در چه مرتبه ای حضور دارند و درباره چه شخص و باشگاهی صحبت می کنند. اینکه یک مساله مالی میان دو باشگاه وجود داشت، ارتباطی به حیطه کاری ایشان ندارد.

وی ادامه داد: باز هم تاسف خود را از اینکه مسئولان باشگاه ذوب آهن با چنین ادبیاتی در روز بازی استقلال و العین در باره یک موضوع مالی صحبت کردند، اعلام می کنیم. عمده طلب باشگاه ذوب آهن پرداخت شده بود و تنها قسمت اندکی از آن باقی مانده بود که آن هم پرداخت شد. این همه شلوغ کاری برای مبلغی کمتر از یک پنجم اصل رقم، تعجب برانگیز است.

زرندی در بخش پایانی صحبت های خود اضافه کرد:کسی که باید خجالت بکشد و سکوت کند، ایشان است زیرا سطح کاری خود را فراموش کرده است. مدیر رسانه ای ذوب آهن نمی داند درباره مدیرعامل و باشگاهی صحبت می‌کند که ۳۰ میلیون هوادار دارد و ۲ بار به قهرمانی آسیا رسیده است. تجربه حضور مدیریتی امیرحسین فتحی در فوتبال بیشتر از سن ایشان است و به او تذکر می دهم که با حفظ ادب و در حیطه کاری خود به اظهار نظر بپردازد و وارد مسایل بزرگترها و باشگاه استقلال نشود وگرنه باید در نهادهای قانونی پاسخگوی صحبت های خود باشد.

2051

سایت باشگاه استقلال
نظرات کاربران
امیر
ماشالا زرندی.دقت کردین زرندی بیشتر از مسیولین باشگاه جواب دشمنای استقلالو میده؟ماشالا غیرت
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۱:۲۴
پاسخ
15
16
امیر رحیمی
عجب. مگه باشگاهی اگه سی یا چهل میلیون هوادار داشته باشه نباید چک ش رو پاس کنه؟!!! مثل مربی هاشون استدلال میکنند. مربی شون هم گفته بود: من که کلی هوادار دارم چرا باید مدارک ماشین و گواهی نامه یا تست به مامور قانون بدم؟ با این استدلالها آدم متنفر میشه از کسانی که سمت دارند توی این فوتبال یا اسطوره به شون لقب داده میشه، درحالیکه هنوز جنبه ی بزرگی رو ندارند.
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۰:۳۱
پاسخ
19
47
Davood
حالا چرا گریه میکنید خو پولشونو دادید تموم شد دیگه شلوغ کاری واسه چی آخه. البته حق دارید اون 3 بر 0 و بازی دیشب اذیتتون کرد.
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۹:۰۹
پاسخ
21
47
Hadi
یک پنجم مبلغ تازه انقدر بوده کلش پس چقدر بوده از کجا‌ میاد این پولا برای این تیم
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۰:۴۵
پاسخ
16
43
هومن
این استدلال شما مثل این میمونه که آمریکا بوده ما کشور 260 میلیونی هستیم، قدرتمندیم، وسیع هستیم و ثروتمند و کسی حق ندارد و در جایگاهی نیست که راجع به ما حرف بزند. ‌‌‌ شم ببین در چه موقعیتی هستی، ادبیات یک مدیر روابط عمومی نباید اینگونه باشد.
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۲:۴۵
پاسخ
17
40
پرسپولیس ایران
بیا باشگاه ذوب اهن بیانیه دادید. اسدقلال نتونست 7 بر صفر ببره.از این کارها نکنید نگید الهلالو 7 صفر ببره.ادمین جون
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۴:۱۰
پاسخ
16
41
سپاهان قهرمان
عجب رویی داری خب پولشونو میخوان بازی داشتن استقلال چه ربطی به اینا داره اینا همه برا این چک ها اینا رو معطل کردین اینا هم نباید چیزی بگن خیلی رو داری به قرآن
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۵:۱۲
پاسخ
51
49
6در4 دسته 3 ای
این جماعت هوچیگر ۶تایی سوگولی از همه طلبکاران
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۶:۱۱
پاسخ
48
45
مسعود گل باشی
باشه تو خوبی
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰:۰۷
25
37
تاج بازنشسته شاغل
اینطور که ایشان میگویند تمام بدهکاران دنیا اگر سنشان و یا موقعیتشان و سابقه شان بیشتر باشد میتوانند بدهی خود را هر وقت خواستند پرداخت کنند و قرارداد و قانون و مسایل دیگر بی اهمیت است و معنا پیدا نمیکند. اگر اینطور هست همه تیمها بهترین بازیکنان را بخرند و هر وقت دوست داشتند مبلغ را پرداخت کنند. البته از فوتبال و تیمهای دولتی بیشتر از این انتظاری نیست فقط اسم لیگ ما حرفه ای هست وگرنه الان تکلیف بازنشسته ها مشخص میشد ولی از انجا که فدراسیون زیر نظر دولت هست با سلام و صلوات و تعارف همه چیز ختم به خیر میشود
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۵:۰۲
پاسخ
41
33
عشقممم نیمار
مث اینک سوزش ۳ گله ..هنوز خوب نشده :-)
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۲:۲۰
پاسخ
28
42
جاوید
هیچی سرجای خودش نیس... آذری هرچی هم کاردرست باشه دلیل نمیشه شب بازی آسیایی تاج چنین حرفایی ب زبان بیاره وتاجو به حاشیه بکشه. پول وحقشو میخواد قانون داریم وپیگیری کنه نه اینکه توزمین العین بازی کنه
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۵:۰۶
پاسخ
26
46
حامد سپاهان
30 میلیارد طرفدارم که داشته باشید مقام شما و مقام اوشون به یک حد و اندازه است
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۳:۵۳
پاسخ
47
25
سپاهان=پنجمی جهان در 2007
نایب قهرمانی ذوب اهن در فرمت جدید لیگ قهرمانان اسیا به اون دوتا قهرمانی بی ارزش شما که با 4 تا بازی مثلا قهرمان می شدید بدون کره و ژاپن می ارزه. شما بدون رسانه ها و پول بیت المال هیچی از خودتون ندارید.من فکر میکنم تعداد هواداراتونو اشتباه فرمودید ،درستش اینه، نصف دنیا استقلالیند و نصف دیگش پرسپولیسی . خخخخخخخخ
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۱:۵۶
پاسخ
45
25
ساوالان
30 میلیون هوادار را از کجا اوردید؟ ما نمی توانیم در یک مسابقه که بلیط فروشی کردیم جمعیت یک ورزشگاه را بر اورد کنیم انوقت شما بر چه اساسی هوادرتان را 30 میلیون اعلام می کنید نه کارتی صادر کرده ایدو نه فراخوان داده اید؟ الکی هر کسی یک عددی می گوید؟اگه در ایران 40 میلیون هوادار فوتبال داشته باشیم انهم با ارفاق می گویم.25میلیون طرفدار پرسپولیس هستند بقیه سایر موارد؟
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۹:۱۹
پاسخ
42
26
امیر رحیمی
سی میلیون هوادار استقلال داره. چهل میلیون هم پرسپولیس. ده میلیون دیگه اش شامل تمام کودکان و نوزاردان و هواداران تمام تیمهای دیگه حساب میشن. مدیرانی که سواد حساب و کتاب ندارند، فکر میکنند ایران به اندازه ی چین جمعیت داره.
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۴:۲۰
2
17
فوتبال تمیز و زیبا
درود به آقای زرندی استقلال دوباره داره شخصیت خودشو به دست میاره. ۳۰ میلیون طرفدار پشت شما هستیم و حمایت میکنیم