واکنش معاون باشگاه استقلال به کنار گذاشتن چشمی و اسماعیلی

واکنش معاون باشگاه استقلال به کنار گذاشتن چشمی و اسماعیلی

12216
12:00
13 آبان 1397
معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت که کنار گذاشتن دو بازیکن استقلال تصمیم سرمربی تیم بوده است.

وبسایت رسمی برنامه نود - معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت که کنار گذاشتن دو بازیکن استقلال تصمیم سرمربی تیم بوده است.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از تسنیم، هادی مباشری درباره کنار گذاشتن روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی از استقلال در دیدار برابر ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: سرمربی تیم می‌تواند درخواست کند چه بازیکنانی را بیاوریم، چه نفراتی را رد کنیم. سرمربی برای هر دیدار نیز، 20 نفر را انتخاب کرده و می‌گوید فلان بازیکنان در این لیست قرار نگیرند. برای این دیدار، وینفرد شفر لیست تیم را برای بازی با ماشین‌سازی داده و گفته این دو نفر نباشند.

وی در مورد بحث کم کاری چشمی و اسماعیلی تصریح کرد: اگر تیم نتیجه بگیرد، همه نقش دارند و اگر موفق به این کار نشود، باز هم همه دخیل هستند. بنابراین بحث کم کاری تنها برای این دو بازیکن مطرح نیست. هر بازیکنی خط بخورد، این حق را دارد که از خودش دفاع کند. پس از بازی با ماشین‌سازی، این دو می‌توانند از خودشان دفاع کنند.

معاون اجرایی باشگاه در رابطه با بحث تعویق بازی با پدیده خراسان در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه این بازی یک روز قبل از دیدار پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن برگزار می‌شود، به سازمان لیگ درخواست کردیم که بازی به تعویق بیفتد. از آنجایی که ورزشگاه دوم ما تختی است و چمن آن کیفیت ندارد، سازمان لیگ مخالفتی برای تعویق بازی ندارد، اما گفته با مسئولان پدیده کنار بیایید. تا این لحظه نیز، مسئولان پدیده موافقت نکرده‌اند. زمین تختی کیفیت ندارد و اگر بازی در این ورزشگاه برگزار شود، هر دو تیم ضرر خواهند کرد.

1870

نظرات کاربران
مهرشاد
وزیر پرسپولیسی ...........................
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۷:۵۲
پاسخ
17
32
کاج
یا خدا یک بهانه جدید اینبار زمین
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۷:۲۰
پاسخ
45
75
زرد سپاهان
ان شاالله تیم کاشیما انتلرز تو ورزشگاه آزادی برنده بشه و این همه حمایت از تیم بی افتخار پرسپولیس بی نتیجه بماند ....
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۳:۱۲
56
38
آزاد
قشنگ معلومه دیدن پدیده اماده هست و استقلال امادگی کامل نداره میخوان زمان بازی رو عقب بندازن که هم استقلال زمان لازم برای رسیدن به آمادگی رو بدست بیاره و هم پدیده کمی از اون تک و تا بیفته و جالبه که سازمان لیگ هم موافقت میکنه!!!!! و نمیدونم چرا من یاد بازی نفت آبادان و تراکتور جام حذفی افتادم که هرچی تراکتور گفت اقا ما ملیپوشامون اردو هستن سازمان لیگ نذاشت بازی عقب بیفته اما حالا به بهانه بازی پرسپولیس و کاشیما بازی پدیده و استقلال رو عقب بندازن!!!!!!!!!! جالبه نه؟!
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸:۴۸
پاسخ
81
103
مهران
حالا چی شده مدام از کنسل شدن دو تا بازی پرسپولیس حرف میزنید ؟ یعنی اینقدر بخیل هستید که چون دو تا بازی پرسپولیس به تعویق افتاده استقلال حق داره هروقت و هرجا دلش خواست بازی کنه ؟؟؟؟ اصلا کدوم بازی پرسپولیس به صورت غیر قانونی جابجا شده ؟ طبق قانون فیفا برای یه تیم نمیشه بیشتر از هر 5 روز یک بازی برگزار کنن نکنه انتظار داشتین این هفته و قبل از بازی برگشت فینال پرسپولیس بیاد بازی لیگ برگزار کنه ؟ ؟؟؟؟ اگر هم سازمان لیگ این بازی ها رو کنسل نمیکرد به صورت خودکار کنسل میشد چون زمان کافی بین دو بازی وجود نداشت وگرنه این فصل پرسپولیس فشرده ترین تقویم رو داشته و طبق قانون هر 5 روز یک بازی کرده مگر اینکه کلا لیگ تعطیل بوده
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۰:۱۷
4
14
آبی آسمونی
واقعا شما که این حرف رو میزنی منطق داری؟ اتفاقا برعکس چیزی که میگی هست، استقلال بخاطر بازی پرسپولیس باید بره توی یه زمین ناهموار، چون سازمان لیگ میگه خودتون پدیده رو راضی کنید، اگرم راضی نشد برید تختی بازی کنید!! یه سوال برام پیش اومده؟ چطور بازیهای پرسپولیس رو خود سازمان لیگ کنسل کرد وبهشون نگفت خودتون برید سپاهان را راضی کنید؟ این اتفاقا بازم داره مظلومیت تیم استقلال رو نشون میده،
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۱:۴۸
38
30
آرمن
خیلی سادست ، AFC اجازه برگزاری بازی در روز پنجشنبه در آزادی رو نمیده ، انتظار دارید بخاطر بازی پرسپولیس ، زمین بازی استقلال عوض شه ؟ بهترین راه تغییر زمان بازی به روز شنبه یا یکشنبه هستش ، دو روز تاخیر نه استقلال رو قویتر میکنه نه پدیده رو ضعیفتر
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۱:۳۴
9
46
ساسان
جالبه بخاطر بازی پرسپولیس، بازی استقلال را می خواهند به تعویق بیندازند بعد به استقلال گفته اند خودتان با پدیده کنار بیایید!! استقلال 18 آبان فقط در ازادی با پدیده بازی کند به ما ارتباطی ندارد پرسپولیس میخواهد فردایش بازی کند.. مگر برای عقب انداختن بازی های پرسپولیس اقای فتاحی رییس سازمان لیگ خودش با پیکان و سپاهان و ذوب اهن مذاکره نکرد؟
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵:۲۴
پاسخ
112
90
محمد
آخه برادر من چرا مباحث را قاطی می کنی. بازی پرسپولیس بین المللی هست و ای اف سی قانون داره که 48 ساعت قبل از بازی نیادیاز چمن استفاده بشه و بازی برگزار بشه. چه ربطی به فدراسیون و ... داره و با بازی های قبلی اصلا قابل قیاس نیست. اینکه پرسپولیس بازی داره و به استقلال چه ربطی داره دقیقا درست هست. ولی آزادی ورزشگاه شخصی تیم ما و شما نیست و بازی بین المللی اولویت داره. مطمئنا بازی شما تو اون تاریخ تو آزادی برگزار نمیشه. امیدوارم فقط تعویق بیفته که شما بهونه نیارید اگر امتیاز از دست دادین.
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۳:۱۴
27
67
ARYOBARZAN
همش دروغ میگن هیچکس به فکر استقلال نیست و هروز بدتر از دیروزه!
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۰:۲۷
43
49