واکنش نفت مسجدسلیمان به اعتصاب استقلال

واکنش نفت مسجدسلیمان به اعتصاب استقلال

12516
00:01
26 اردیبهشت 1398
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان به تمرین نکردن بازیکنان استقلال در آستانه بازی با سپیدرود رشت واکنش نشان داد.

به گزارش وب‌سایت نود، مهران نصیریان دوست، در خصوص اعتصاب بازیکنان استقلال در آستانه بازی با سپیدرود و اینکه نتیجه این بازی در سرنوشت نفت مسجدسلیمان برای ماندن یا سقوط تأثیرگذار است، گفت: من چیزی در این باره نشنیده‌ام، اما به هر حال تیم استقلال به دنبال کسب سهمیه آسیایی است و تیمی در سطح آبی‌پوشان که تراز اول به حساب می‌آید به دنبال کم‌کاری یا مسائلی از این دست نیست و به نظر من بحث تبانی در این خصوص وجود ندارد.

وی ادامه داد: از نظر فوتبالی تیم استقلال از سپیدرود سرتر است، اما سپیدرود برای بقا می‌جنگد و استقلال به دنبال سهمیه آسیایی است. از طرف دیگر ما هم فردا با همه توان به مصاف ذوب‌آهن می‌رویم و امیدوارم هر تیمی که حقش است در لیگ برتر بماند. به نظر من در این شرایط بحث تبانی وجود ندارد و اگر استقلالی‌ها تمرین نکردند به دلیل مشکلات مالی بوده است.

نصیریان دوست در پاسخ به این سؤال که تمرین نکردن استقلالی‌ها در آستانه بازی با سپیدرود نگران‌کننده نیست، افزود: ما به این مسائل کاری نداریم و سعی می‌کنیم بازی خودمان را انجام دهیم. فردا فارغ از بازی تهران به دنبال کسب سه امتیاز خواهیم بود. استقلال و پرسپولیس نماد فوتبال ایران هستند و قطعاً آبی‌پوشان برای گرفتن سه امتیاز و کسب سهمیه آسیایی بازی خواهند کرد. در این شرایط بحث تبانی وجود نخواهد داشت.

4416

نظرات کاربران
آرش
این مصاحبه میتونه یه درس اخلاق واسه اون دسته ازمدیران ومربیان وبازیکنان دیگرتیمای لیگ باشه که همیشه دنبال حاشیه وبه چالش کشیدن وتهمت زدن به دیگرتیم ها هستن وهدفشون ازاین توهمات فریب هواردارانشون ازکم کاری وناتوان بودن خودشون هست ایشون بااینکه تیمشون درآستانه سقوط به لیگ پایینتر قرار داره اما خیلی حرفه ای وبدور ازفریب کاری وتهمت مصاحبه کرده وهمه چیزو نرمال بیان کرده مطمئن باشین اگه شرایطی شبیه به این برای تیمای مثل مثلث ژاپنی پیش میومدچنان هوچیگری میکردن که حتی سازمان ملل وفیفا روهم متهم به تبانی میکردن.همیشه یادبگیرن وقتی کسی ازسطح شمابالاترهست سعی کنیدسطح خودتون رو بالاببرین تابه اون برسین نه اینکه چنگ بزنیدوباهزارمدل طرفندزشت اونو همراه خودتون به پایین بکشین
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۰:۲۶
پاسخ
30
7
رضا
نفت با داور تو خونه به زور از سپیدرود مساوی گرفت حالا چه رویی داره میاد اعتراضم میکنه
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱:۲۴
پاسخ
21
3
Maani
وقتی کامنتارو میخونم میبینم مخالفای استقلال یه حرفایی میزنن که فهم و درکش برای خودشونن سخته ..‌ بابا خیلی مونده تا به افتخارات استقلال حتی نزدیک بشین ... و یه سری از شما دوستان نظر ندین بخدا کسی کاریتون نداره ... آخه اینا چیه میگین ...
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۲:۳۶
پاسخ
5
35
ققنوس سرخ
نفت این فصل نیفته سال بعد باید سقوط کنه.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۰۹:۱۴
پاسخ
12
4
jd.dri
استقلال سهمیه آسیائی تو دستشه حتی اگه به سپیدرود ببازه ... مگر اینکه تراکتور تو اهواز 7 تا به فولاد بزنه که محاله این اتفاق بیوفته و پدیده هم حتمآ ببره و امتیازش از استقلال بیشتر بشه که اونوقت استقلال پنجم میشه وگرنه حتی با باخت به سپیدرود و حتی در صورت برد پدیده حداقل چهارم میشه و با توجه به قهرمان شدن یکی از تیمهای سپاهان و پرسپولیس تو جام حذفی تیم چهارم هم سهمیه آسیائی خواهد گرفت مگر اینکه داماش دسته دومی و بحران زده سپاهان یا پرسپولیس رو تو فینال جام حذفی ببره و آسیائی بشه که از محالاته اونوقت تیم چهارم لیگ نمیتونه سهمیه آسیائی بگیره ... پس خودتون باید ذوب آهن رو ببرین تا بدون اما و اگر تو لیگ بمونین تمام ... چون استقلالی من می بینم نمیتونه سپیدرود رو ببره و احتمال باختش هم زیاده ...
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۳:۲۱
پاسخ
46
133
ازارد
نکته جالب اینکه استقلال بیشتر از برد خودش دوست داره سپاهان ببره و پرسپولیس نتیجه نگیره، یعنی خودشم واسه سهمیه سال بعد بره پلی آف رو ترجیح میده به قهرمانی سپاهان .خداروشکر شیشتقلالی نیستم
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۵:۲۵
پاسخ
173
54
طرفدار
خطاب بازارد:این دیگه نهایت حسادت وسوزش است،یعنی خودش توان رقابت نداشته وامید داردسپاهان قهرمان شود؟اونوقت چه باستقلال میرسه؟!!!!!!!!!!!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۰:۰۵
20
5
آبی ها
روی گلهای اقاقی با یک مداد آبی / هزار دفعه نوشتم زنده باد استقلالی
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۳:۲۴
پاسخ
187
119
jd.dri
آخه واسه چی دیسلایک زدی پرسپولیسی نمای بی سواد ؟!!! زنده باد استقلال شعار خوبیه واسه یه استقلالی چون کاری هم به پرسپولیس نداره و داره تیم خودشو تشویق می کنه ... خوب چی بگه که شما لایک بزاری براش ؟ بگه نابود باد استقلال خوبه ؟ استقلال نباشه اونوقت شماها که از فوتبال فقط کری خوندن و فحاشی شو دوست دارین به چه امیدی میرین استادیوم ؟!!! به کی میخواین بد و بیراه بگین ؟!!!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱:۲۷
0
20
پرسپولیسی ام و مهمتر ایرانی ام
الکی میگی!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۹:۳۴
25
2
(((PersePolis)))
با مداد روی گل نوشتی؟؟؟؟
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۲:۳۳
27
3
6 محسن 24
روی گلهای اقاقی با یک مداد آبی / هزار دفعه نوشتم زنده باد استقلالی آبی اینجوری قشنگتر هست نه پرسپولیس زلزله محبوب هرچی دله لیگ ایران با پرسپولیس و استقلال که معنا پیدا می کنه و گرنه لیگ بدون رقیب دیرینه یا ضعیف نه کل کلی داره نه لذتی
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۲۹:۴۴
4
10
فقط یوونتوس
ما فردا خودمونو آماده میکنیم واسه قهرمانی اینا چی چی میکنن یکی بگه
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۳:۳۱
پاسخ
56
140
محمد
استقلال 3 تا میزنه. آقای تارتار که تیمش با پیروزی بازی دارن گفته امیدوارم تیم پیروزی قهرمان بشن. مثل اینه که شاه فرهاد بگه امیدوارم سپید رود بمونه تولیگ. چقدر زشت. واقعا آقای تارتار که خودشون رو مربی مثلا حرفه ای میدونن چرا باید اینو بگه؟!!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۶:۵۲
پاسخ
187
68
کوهمره.جروق
منصوریان هم گفت امیدوارم استقلال قهرمان بشه بعدش تیمش سه گل از استقلال خورد ولی استقلال قهرمان نشد
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۷:۲۲
2
11
hb
تو یاد بگیر اسم تیم سرورت رو درست بگی تکرار کن پرسپولیس
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۷:۳۳
4
9
سعید
البته وقتی میگی باید جمله قبلشم بگی.گفته امیدوارم ما ببریم و پرسپولیس قهرمان بشه.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۵:۳۱
1
6
Perspolis
اقای محمد زشت اینکه داری تهمت میزنی جمله تارتار کامل شنیدی؟؟؟ تارتار گفت دوست دارم پرسپولیس قهرمان بشه البته قبل از بازی با ما قطعی شده باشه چون ما برای بردن به زمین میریم ( مصاحبه هفته قبل بوده ) البته از شما دسته ۳ ای های هوچیگر انتظاری نداریم داوری بازی ما با ماشین رو دیدی؟؟؟ اون همه تهمت زدین دیدی کی ضرر مرده بود؟؟ قهرمانی رو از ما گرفتن صدامون دراومد؟؟؟ بسه بابا جمع کنید
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۱۰:۲۰
1
6
فرح
سابقه تارتار با تیمایی که داشته مقابل پرسپولیس مشخصه، یادآوری می کنم اون فصلی رو که پنالتی رو داد فروزان بزنه تا یه دروازه بان استقلالی با گل کردن پنالتیش مثلا پرسپولیس بزرگ رو تحقیر کنه که اونجوری خودش و تیمش تحقیر شدن پس انقد با این حرفا جوسازی نکنید!!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۷:۰۳
43
148
تراختور یاشاسین
انشالا ببره استقلالو
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۳:۰۱
پاسخ
60
84
O+
واقعاً که مدیریت زیبنده شماست نه مثل بعضی ها که تیم شون سال گذشته به لطف داوری مونده تو لیگ و میاد میگه سه سال جام از ما میگرن میدن به یه تیم دیگه یا به زور میان پارس جم تحت فشار میزان که باید پرسپولیس ببرین کاری وگرنه تبانی کردین یا مربی به تیم میاد میگه چون داور اشتباه کرده اوت گرفته فوتبال کثیفه و ...... نمی‌دونم چرا وقتی اشتباه داوری به نفعشون بود مثل بازی رفت دربی یا ماشین سازی اون موقع فوتبال تمیز بود ادمین طاعات قبول
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۲:۵۶
پاسخ
37
121
محسن قرمز
تعجب میکنم استقلالیا به همه تیمها تهمت کم کاری میزنن ولی خودشون برای بازی باسپیدرود مشکلی نمیبینن اگه حالاپارس جم اینکار رو میکردبه تبانی و فوتبال کثیف متهم شده بود. معنی فوتبال پاک رو کاملا نشون دادین
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۸:۴۶
پاسخ
35
111
نیما تاجی
دوست عزیز خیلی خوبه ادم مثل شما یا دید باز و فارغ از رنگها به قضایا نگاه کنه. پس به یاد داشته باش که دو سال پیش وقتی پرسپولیس قهرمان شده بود چجور با تیم دومش رفت مشهد و به سیاه جامگان باخت و صبا رفت دسته یک. اما استقلال سال بعدش با یه فوتبال پاک همون سیاه جامگان رو فرستاد اونجایی که باید سال پیشش می رفت.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۸:۰۹
3
1
هوادار
چه جالب اگه این قضیه برای تیمای دیگه میافتاد هم همینو میگفتید استاد ارجمند
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۸:۰۷
پاسخ
20
71
امیر آبی دل
مگه ما بیکاریم با سپیدرودی تبانی کنیم که تو خونه ی خودش 5-0 بردیمش؟
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۶:۱۸
پاسخ
86
58
علیرضا
استقلال نه اهل تبانی است نه قهرمانی به هر قیمتی میخواد.در شرایط معمول پرسپولیس قهرمانه ومبارکشون باشه اما کاش آقای تار تار اون مصاحبه رو نمیکرد چون در صورت کسب هر نتیجه ای به جز باخت پرسپولیس دوباره بحث تبانی شروع میشه.ما فقط اسم فوتبالمون حرفه ای وگرنه از آماتور هم پایین تره روحت شاد ناصر حجازی که سالها پیش فرمودی ما حرفه ای نیستیم.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۶:۵۱
3
0
kamran
حالا فردا هم میبینیم چند چند می بازید