واکنش هروه رنار به پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران

واکنش هروه رنار به پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران

30421
21:56
25 اسفند 1397
هروی رنار، سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش به زمزمه‌هایی مبنی بر پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران به خودش واکنش نشان داد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از تسنیم، در حالی که مدتی است از هروی رنار سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش به عنوان گزینه اصلی جانشینی کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی کشورمان نام برده می‌شود، این مربی 50 ساله فرانسوی به این موضوع واکنش نشان داد.

سایت فرانسوی 360 اسپورت در این باره از قول رنار نوشت: یک شخص نزدیک به رسانه‌ها از زمان حضورم در مراکش، تلاش می‌کند تا با انتشار خبرهای دروغ، وضعیت من را بی‌ثبات کند، اما من روی اهدافم تمرکز می‌کنم. دو دیدار دوستانه در ماه مارس مقابل مالاوی و آرژانتین داریم. پس از آن باید روی آماده‌سازی مراکش برای حضور در جام ملت‌های آفریقا متمرکز شویم.

این سایت در ادامه نوشته است: ایران تنها تیمی نیست که از آن به عنوان خواهان رنار نام برده می‌شود و امارات هم امیدوار است که بتواند این سرمربی را به خدمت بگیرد.

1004

نظرات کاربران
pinar از آذربایجان
دروغ پشت دروغ وهمچنان برانکو
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۰:۵۵
پاسخ
14
36
cr7
دیوانه است مگه پاشه بیاد ایران
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۶:۳۸
پاسخ
8
39
س.سی.یو ( CQ سابق )
بسیار مربی جنتلمن و دارای رزومه قوی هست و سبک بازی هایی که ارائه میده هم هجومی هستش . مثل برخی مربیان عصبی و گستاخ نیست که تازه با جام و قهرمانی و عنوان هم بیگانه بوده باشن و همه افتخاراتشون در آمار سازی و موفقیت های روی کاغذ خلاصه می شد . هروه رنار کسی هست که در قاره سیاه با حضور اون همه تیم قلدر 2 تا جام قهرمانی با 2 کشور مختلف بدست آورده . قطعا و حتما اون وقتی به ایران بیاد نه نگاه بالا به پایین به کشور و فوتبال ما خواهد داشت ( چرا که بی شک ما از کشورهای آفریقایی کم امکانات تر نیستیم ) و اینکه اینقدر دارای درایت هست که نه تنها با باشگاه ها و مربیانش دشمنی نکنه بلکه روی حمایت و کمک مربیان و هواداران تیم ها هم حساب باز میکنه . نه شک نکنید مانند اون پیرمرد موزامبیکی بی جام رفتار نخواهد کرد ( آخه از قدیم گفتن درخت هر چه پر بار تر باشه ، سر به زیر تر هست ) .
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۲:۴۸
پاسخ
36
35
morteza
دیدین بهتون میگم الکیه میگین نه طرف تازه قرارداد بسته با مراکش ببخشید دیوانه است یهو فسخ قرارداد کنه بیاد سرمربی ایران بشه بعدشم مگه فدراسیون فوتبال مراکش اجازه میده بهش که بخواد فسخ کنه از اول تو مراکش بوده بعد یهو بیاد ول کنه مربی ایران بشه.
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۶:۴۵
پاسخ
6
150
شکسپیر
لوپتگی بیاد خوبه عملکردش در تیم ملی اسپانیا عالی بود در حدی که همه اسپانیا را شانس اول قهرمانی در جام جهانی می دانستند . با توجه به عملکرد بد در رئال هم دستمزد کمی دارد .
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۲:۲۵
9
27
کیروش ۲۹
همون مراکش رو بچسب اینجا نیا که بیای خودتو خراب کردی...برو از کیروش دلیلش رو بپرس...اینجا ما منتظر مایلی کهن یا یکی از ساندویچ های اروپایی هستیم که در خور تیم و باشگاهای ایرانی باشه
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۹:۳۳
پاسخ
72
205
...
طرف تا 2022 قرارداد داره با مراکش، حداقل نگفتن شایعه رو یجوری پخش کنن بگنجه.
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۹:۴۷
پاسخ
6
132
Amin
تا پایان جام آفریقا قرارداد داره یعنی 28 تیر سال 1398 .
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۶:۴۲
4
16
امیر
هنوز 3 ماه تا مسابقات مونده میگه من قرارداد دارم اونوقت کی روش وسط جام به تفاهم رسیدن و جالبتر اینکه همه سکوت کردن در این قبال و هیچ کس جرات نداشت بگه فلانی چرا وسط جام مذاکره نکردی، فقط بلد بودن نازشو بکشن، کیروش وقتی فهمید مشتری پروپاقرص داره فضای فوتبال مارو مسموم کرد و رفت. قشنگ مشخص بود بعد از جام جهانی رفتن سراغش و میدونست باید چکار کنه، یه عده هم هستن که فقط طرفداری الکی میکنن
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۷:۴۳
پاسخ
160
192
حامد
یعنی شما داری منطقی حرف میزنی؟! جو فوتبال رو کیروش مسموم کرد یا اونایی ک شروع میکردن ب بهانه تراشی و گیر دادن؟!؟ کجا دیدین ک کیروش شروع کنه ب خراب کردن جو؟ همیشه فقط جواب مبداد. آقای برانکو ی چیز میگفت و کیروش جواب میداد و همینطور بقیه افراد. در آخر هم ک خیلی رسمی گفتن وزیر ورزش دوس نداره کیروش بمونه و کیروش هم با اونهمه افتخار و آبرویی ک توی سابقه داشت بهتر دید ک خودش رو سبک نکنه و زودتر بره. مطمئن باشین هیچوقت ایران نمیتونه ی مربی بهتر از کیروش بیاره. هستیم ئ میبینیم
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۰:۱۲
17
21
من
قرارداد کی روش چند روز دیگه ازش مونده بود طبیعی بود که با تیمهای دیگه مذاکره کنه
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۵۶:۰۸
5
22
کیروش فراموش شدنی نیست
واقعا عجیبه چقدر بعضیا دورغ پراکنی میکنند در حالی که همین الان فیلم مصاحبه های کیروش هست. ایشون چند بار گفت که اولویت من ایران است و همه می دانستند که قرارداد ایشون تا پایان جام جهانی است و با درخواست فدراسیون برای جام ملتها تمدید کرد و باز این کیروش بود که گفت من منتظر درخواست فدراسیون هستم و کلمیبا برای ایشون در درجه دوم بود حالا انصافا کی تمدید نکرد؟ از کاسه چه کنم چه کنم اکنون آقای تاج مشخصه چه اتفاقی رخ داده و کی الان ضرر کرده... گویا منتقدان کیروش انتظار داشتن ایشون صلواتی برای تیم ملی کار کنن... ادمین جان لطفا بچاپ
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۱۶:۱۹
5
26
توپچیهای قرمز تبریز ایلناز ایناز
خطاب ب اقا امیر کاملا موافق نظر شما هستم ایکاش اینو هم اضافه میکردی ک کیروش خودش وسط جام با کلمبیا ب توافق رسید و قرارداد نوشت و رفت خودش رفت. اونوقت بعضی ها هنوز ک هنوزه میگن خدا نگذره از کسانیکه ک کیروش رو از ایران فراری دادن.و خدا نگذره از کسانیکه ک باعث اخراج کیروش شدن. خطاب ب این دوستان میگم نه کسی کیروش رو فراری داد از ایران و نه کسیباعث اخراج کیروش شد .بلکه فقط و فقط خود کیروش بود ک گذاشت و رفت تو مصاحبه رییس فدراسیون کلمبا هم هست ک میگه ما با اقای کیروش تو وسط جام ملت های اسیا صحبت کردیم و ب تفاهم رسیدیم اما ایران در وسط جام ملت ها حضور داره. اوکی دوستان هیچ کسی کیروش رو اخراج نکرد کیروش خودش گذاشت رفت تو جام ملت ها هم بیشتر حواسش ب کلمبیا بود تا قهرمانی ایران
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۷:۳۹
105
83
کی روش.مورینیو.فرگوسن
کی روش خودش اعلام کرد من هنوز حاضر به همکاری با ایران بودم اما پیشنهادی از سوی فدراسیون به من نرسید!!! کی روش هرگز به توافق نرسیده بود با کلمبیا فقط بهشون جواب منفی نداده بود و شروع به بررسی کرده بود اما مثلا لوپتگی به صورت قطعی با رئال به توافق رسیده بود!
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۸:۱۵
56
109
عظیم شیرازی
به امید اومدنش به ایران. قطعا بعد از جام ملتهای آفریقا میاد واین واکنش هم طبیعیه چون طبق اصول حرفه ای نباید تا قبل از اتمام قرارداد چیزی درباره تیم بعدی گفت. الان براش فقط بازیهای پیش رو مهمه اما بعدش قراردادش تمومه و میگیریمش:)
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۷:۲۲
پاسخ
58
58
morteza
یعنی باید یه سال تیم ملی تیم ملی بدون مربی باشه تا بشه نشه این اقا قبول کنه مربی تیم ملی بشه از کجا فکر کردی نظر دادی هر روز که تیم ملی مربی نداشته باشه به ضرر خودمونه الان سه ماه گذشته جام ملت های افریقا هم که سال 2020 هستش یه سال باید وایسیم تا این اقا شاید قبول کنه دیوانه ایم خب این همه مربی خوب ریخته باید بگردن حرف بزنن تا قبول کنن ولی لفتش میدن
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۰:۳۷
0
9
Ss
خخخخ هیچ.مربی خوبی به ایران با این شرایط نمیاد پولی که به کیروش میدادن الان با دو برابرشم در سطح کیروش که هیچی نصفشم نمیتونند پیدا کنند! سرمربی منظورمه نه بازیکن معروفی که مربی شده!
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۳:۱۹
پاسخ
17
116
Solo
حالا انگار کی هست انگشت کوچیکه کی روش هم نمیشه
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۰:۱۵
پاسخ
88
128
Meysam
اره کی روش بوده حتما مراکش و زامبیا رو قهرمان کرده تو آفریقا و رنار ب بهترین تیم تاریخ رئال گند زده
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۴۸:۳۱
14
10
یک قدم جلو
ههههههههههههههه.. عجیبه دست رو هر مربی میزارن بختش بیشتر از قبل باز مبشه،،
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۸:۴۴
پاسخ
1
94
سپهر
آه آقای ناظمی از زیدان و مورینیو و کلینز من رسیدیم به رنار آخرش یهو به مربی تیم های دسته 2نرسیم خخخخخ
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۳:۰۴
پاسخ
7
142
Farshad 12
کیروش با همه بدی هاش رفت ولی اونایی ک میگین ب فکر کلمبیا بود یادتون نره ک برانکو و مسئولین پرسپولیس چه حاشیه هایی ک درست نکردن.فراموش نکنین که تمام بازیکنا اون شب بازی رو خراب کردن یادتون نره چی بروز تیم ملی و بازیکن ها و سرمربیش آوردین و دیگه این تیم ملی تکرار نمیشه بهترین مربی رو هم بیارن قهرمانی آسیا رفت تا ۵۰ سال دیگه
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۶:۵۱
12
14
طوفان سرخ اسیا
هیچی دیگه به نظرتون با پولی که اماراتی ها بهش میدن میاد ایران اگر از امارات پیشنهاد داشته باشه
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۰:۴۷
پاسخ
4
128
علیرضا اص
چرا نیاد. ایران جام جهانی می تونه بره ولی امارات شانسش کمتره.
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۹:۳۳
10
4