واکنش هواداران الاهلی پس از ناکامی برانکو مقابل الهلال/ عدم استقبال از اولین بازی لیگ عربستان

واکنش هواداران الاهلی پس از ناکامی برانکو مقابل الهلال/ عدم استقبال از اولین بازی لیگ عربستان

10363
11:14
31 مرداد 1398
هواداران باشگاه الاهلی جده از بلیط فروشی نخست بازی این تیم در رقابت های فصل جدید لیگ عربستان استقبال نکردند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از تسنیم، پس از ناکامی الاهلی در نخستین آزمون با برانکو ایوانکوویچ و شکست مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا، الاهلی در نخستین بازی لیگ مقابل العداله قرار می‌گیرد، اما تاکنون تعداد بلیت‌های فروخته شده برای این مسابقه کمتر از 2 هزار صندلی بوده که یک رکورد ناامید کننده برای باشگاه الاهلی محسوب می‌شود.

پس از شکست الاهلی مقابل الهلال جمعی از هواداران این باشگاه علیه برانکو سرمربی کروات شعارهایی سر دادند و حتی کمپین‌هایی در فضای مجازی شکل گرفته است. به نظر می‌رسد عدم استقبال از بازی خانگی الاهلی در آغاز لیگ نیز به نارضایتی هواداران الاهلی از وضعیت این باشگاه خصوصاً عملکرد فنی تیم در دو بازی رفت و برگشت مقابل الهلال باز می‌گردد.

نظرات کاربران
علیرضا قربانزاده
امیدوارم به هفته پنجم نرسه و هر چه زودتر اخراج بشه تا درس عبرتی بشه که بزرگترین تیم آسیا رو تو اون شرایط رها نکنه و بره سراغ پول. پرسپولیس با این بازیکنان یه مربی ایرانی کارشو بهتر راه مینداخت و حیف شد آقای گل محمدی نتونست بیاد . یه حسی بهم میگه اگه آقا کریم قبول کنه سرمربی پرسپولیس بشه حتما مثل گواردیولا موفق میشه ولی حیف که میترسه سرمربی موفقی نشه و این قضیه محبوبیتش رو کمتر کنه
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۴:۴۹
پاسخ
6
1
کوهمره.جروق
هر گردی گردو نیست.هیچ جا هوادارهایی مثل هوادار پرسپولیس پیدا نمیشه.اون هوادار پرسپولیس بود که باعث نتیجه گرفتن برانکو میشد
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۳:۳۶
پاسخ
2
35
مستر
اون هوادار هم وزیر بود.
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۵:۵۲
12
3
عظیم شیرازی
چقدر کم حوصله هستن این عربا!!! باید به برانکو زمان بدن و حمایت کنن تا تیمشون رو بسازه.
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲:۰۲
پاسخ
8
29
محمد
به عنوان استقلالی یادم نمیره که برگشت گفت با یه تیم ایرانی هیچ وقت نمیشه قهرمان آسیا شد حالا دیدیم تو اولین بازی از آسیا حذف شد و تو چهارتام نرفت
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۷:۳۷
پاسخ
7
17
حمید
آقای برانکو مثه اینکه زودتر از حد تصور باید چمدونهاتو ببندی و برگردی واراژدین،توسط پرسپولیس به بزرگی رسیدی،بعد خودتو گم کردی،حالا باید دوباره از صفر شروع کنی تا شاید یه تیم مثل پرسپولیس دوباره این فرصت و بهت بده که بازم اسمت بیوفته سر زبونها و قیمتتو ببری بالا،البته امیدوارم ...
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۶:۴۰
پاسخ
5
15
مصطفی
اونجا اسنپ نداره ک براش جام بفرستن خخخ
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۷:۳۴
پاسخ
29
5
پرسپولیسی گرگان
خخخخ اینا هم اسمشون رو نمیشه هوادار گگذشت انگار سالای قبل همیشه فینال و نیمه نهایی اسیا بودن اوج غیر حرفه ای گری هواداران یه تیمو نشون میده
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۱:۱۷
پاسخ
10
107
عشقممم نیمار
چقد خندیدم‌:-) اخه کسی ک تو‌ایران بهش پلوفسول میگفتن ‌.تو‌ عربستان بعد فقط ی بازی ..چهره ای غیر محبوب شده:-) عیار پلوفسول ببینید :-)
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۶:۳۳
پاسخ
125
153
آشنا
آخه اونجا عشقم نیمار زیاد داره. افراد بی منطق کم حوصله.
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۱:۳۴
132
121
Armin
همین پروفسور 4 تاییتون کرد
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۷:۵۶
44
190
...
فقط تو دنیا دو سه تا مربی هست که هر جا برن موفق خواهند بود. برانکو اشتباه بزرگی کرد و خیلی زود اخراج میشه و این در حالیه که اگه با پرسپولیس امسال هم نتیجه نمیگرفت هیچکی بهش خرده نمیگرفت و راحت میتونست ادامه بده. تصمیم اشتباه میتونه ادمو نابود کنه
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۴:۴۳
پاسخ
12
138
شایان
برانکو دیگه خواب ورزشگاه پر و تشویق و حمایت مثل زمان پرسپولیسو ببینه
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۸:۲۲
پاسخ
18
156
حمید جوانرود
خخخخ ـ چی فکر کردی مستر برانکو ؟ فکر کردی همه جا هواداری پرسپولیس رو داره ؟؟؟؟
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۳:۲۰
پاسخ
20
137
پنجـعلـی کریمــی ۸۸۸۸۸۸۸۸
مگه قرار بوده از روز اول همه رو ببره . اینجا هم تو پیروزی تا دم اخراج رفت شانسی موندگار شد و با کمک وزیر تونست تیمشو جمع کنه . باید یکم هواداراشون صبور باشن تا بتونه ی لابی پیدا کنه ...
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۵:۴۵
پاسخ
141
49
A.gol
اخ اخ اخ چقدر سوزش دارند برانکو تو با اینا چکار کردی؟
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۸:۱۹
0
9
جعفری پرسپولیسی
برانکو حالا می فهمد که تنها در ایران و در ارتش سرخ این هواداران بودند که چه در برد و چه در باخت حمایتش می کردند و برگ برنده اش در لیگ بودند ما رو قال گذاشتی رفتی هرچند اگر هم می ماندی تاکتیک جدیدی نداشتی ولی به پاس زحماتی که واسه پرسپولیس کشیدی امیدوارم موفق باشی
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۳:۴۱
پاسخ
29
95
کابوسی بنام تراختور
اون از کی روش که با تیم کلمبیا داره خودی نشون میده....... اینم از البرانکو جان که داره اینو نشون میده که بدون وزیر سطحش همینه وقهرمانی هایی که باتیم پیروزی منطقه3تهران بدست آورده هیییییییییییییییییییییییییییییچ ارزشی نداره.
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۲:۴۲
پاسخ
69
96
سروش
عزیزم با کشیدن هیییییییییییییییییییییییچ خنک نمیشی. پماد آلفا رو توصیه میکنم. یا ادمین
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲:۰۶
0
27
۶
تنها نکته قشنگ اینجاس ک همین بی افتخارا و ویرانگرا بهش پیشنهاد سرمربی گری داده بودن و قبول نکرد حالا میان حرف میزنن اونم روهوا
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۴:۳۱
0
17
محمد
خوبه که فضای دیگه رو هم تجربه کردی به قول خودت و فکر کنم تو تجربه ی جدیدت متوجه شدی فرق تماشاگران پرسپولیس با بقیه ی تیم هم چیه.قطعا یادت نرفته تیم مارو تو اول های حضورت اخر جدول بردی ولی ما فقط و فقط حمایت کردیم که نهایتا به چندتا قهرمانی منتج شد.
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۲:۲۲