کی‌روش خواهان بازگشت آزمون به تیم ملی شد

کی‌روش خواهان بازگشت آزمون به تیم ملی شد

68104
20:00
26 تیر 1397
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که سردار آزمون را در اردوی بعدی تیم ملی داشته باشد.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که سردار آزمون را در اردوی بعدی تیم ملی داشته باشد.

 به گزارش وب سایت نود و ‌به نقل از تاس، بعد از اتمام جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، سردار آزمون اعلام کرد که به خاطر ناملایمت‌ها و بد شدن شرایط مادرش از بازی‌های ملی خداحافظی کرده است.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران، درباره این موضوع و خداحافظی بازیکن ۲۳ ساله از تیم‌ ‌ملی فوتبال این کشور که در عضویت باشگاه روبین کازان است، گفت‌: جام جهانی به اتمام رسیده است و در دو ماه آینده تمامی هیجانات این رقابت‌ها هم کمتر خواهد شد و از بین خواهد رفت. قطعا این شرایط، شرایط بد و ناپسندی است و من متاسفم که سردار تصمیم گرفته است تا از تیم‌ ‌ملی کناره‌گیری کند. در آینده نزدیک من قصد دارم تا با او صحبتی داشته باشم و امیدوارم او را در اردوی بعدی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران ببینم.

سردار آزمون در هر سه دیدار ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به میدان رفت. او در سال ۲۰۱۴ اولین بار برای تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران بازی کرد و تاکنون طی ۳۶ بازی ۲۳ گل به ثمر رسانده است.

 

2051

نظرات کاربران
تیم ملی من استقلال است
چی شد کیروش؟ ناامیدمون کردی! رحمتی بد بود؟ کلی عذرخواهی کرد شخصا از شما! فقط رحمتی بد بود؟ جام جهانی ای که حقش بود توش بدرخشه رو گرفتی ازش. ناامیدمون کردی کیروش
۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۴۹:۱۱
پاسخ
8
4
امین کرمانشاهی
قدوس . انصاری فر . طارمی . رضایی و علی پور بهتر از آزمون هستن
۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۸:۱۳
پاسخ
7
4
میثم
واقعا متاسفم برا این پیامها و کسایی که فرق خداحافظی رحمتی و امثال اون و آزمونو نمیدونن میگم فرقشو بهتون تا یادتون بیاد1.رحمتی اوج حساسیت تو بازیهای مقدماتی تیم ملی این کارو بدون مضاوره و چیزی به یکباره انجام داد چون به نظر خودش محال بود ایران بره جام جهانیو میخواست کیروش رو خراب کنه ولی ازمون وسط یه تورنومنت این کارو نکرد بعد جام جهانی اونم به دلیل فحاشی یه عده که از فوتبال چیزی نمیفهمیدن در صورتی که ازمون اون چیزی که کیروش خواسته بودو انجام میداد دقیقا مثل ژِیرو تو فرانسه که یه توپ تو چارچوب نداشت تو هفت بازی چه برسه به گلزنی ولی کاملا برنامه های مربیشو به خوبی انجام میداد
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۷:۵۰
پاسخ
2
6
saman ebrahimi
به اون چه مگه اون مربی تیم ملیه خودش هنوز معلوم نیست بمونه
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۵:۵۹
پاسخ
5
2
هدایت
خوبه دیگه حالام شما... هی... دمب ساعت اقا کارلوس بیخود اصرار نکن چون اصلا دیگه نمیتونم... ادمین عزیز مرسی
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۹:۰۳
پاسخ
3
3
علی اخوان
عجبببببببب !!!!!!!!! حیف از گوچی که گیر باند کیروش-آزمون افتاد.
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۳:۰۶
پاسخ
7
6
ایمان
آقای کی روش متاسفانه خیلی لجباز و خودرای هست چطور زمان خداحافظی رحمتی تفکر دیگه ای داشت و هزاربار اعلام کرد کسی که از تیم ملی خداحافظی کنه جایی برای برگشت نداره متاسفم برای فوتبال مون که خیلی کثیفه
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۹:۵۹
پاسخ
7
5
M.Z
آفرین به کارلوس عزیز ، این مربی حرفه ای و کاربلد که قدر و ارزش جوونای تیم ملی رو می دونه ... مرحبا جناب کیروش عزیز ... به امید موفقیت شما با همه این جوونای گل مون در جام ملت های آسیا
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۵:۱۷
پاسخ
5
8
سید
اونایی که از رحمتی و عقیلی طرفداری میکنن .این کار کاملا اشتباه خداحافظی رحتمی و عقلی کاملا متفاوت با خداحافظی سردار.زمانی که رحمتی خداحافظی کرد با عقیلی تیم ملی بهشون نیاز داشت و اگه تیم ملی نمیرفت جام جهانی مقصر اول اخر رحمتی و عقیلی بودن چون در بدترین زمان به تیم پشت کردن و یک نسل از فوتبال ایران میتونست نابود بشه شما زلاتان نگاه کن دعوت نشد چون سهمی در صعود نداشت .خداحافظی رو هم پس گرفت اما دعوت نشد .قضیه سردار با عقیلی رحمتی فرق داره به عبارتی عقیلی رحتمی به تیم ملی خیانت کردن اما سردار نه .
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷:۲۲
پاسخ
10
9
shahram
بخیال این ماجرا. مگه کیروش نگفت میرم. چرا نمیره؟ شرایط که بهتر نشده و شروطش محقق نمیشه، پس چرا هنوز مونده و داره برای اردوی بعدی دعوت میکنه؟ مرد حسابی کجا به تو 2 میلیون پوند میدن؟ 7 ساله میخوای بری و هنوز اینجایی که! برترین تیم در فاز هجومی: عنوانی که پشت دفاع ما گم شد و هیشکی بهش توجه نکرد. از گروهمون هیچ تیمی جزو 8 تیم نبود و این یعنی گروه مرگ نبودیم.
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۱:۲۷
پاسخ
7
11
AB
چی شد غرور و کاذبت آقای کیروش ؟...رحمتی هم خداحافظی کرد خواهش کرد نامه زد واسطه اومد وسط ولی قبول نکردی چی شده که ضعیف ترین بازیکن تیم ملی در جام جهانی براتون ارزشمند و مورد نیاز شده؟...تبعیض تا این حد...خدا کنه قبل از جام ملت ها تشریف ببره..شاید از دست بازی های تدافعی راحت بشیم
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۶:۱۴
پاسخ
8
11
Nima
وای نه کیروش بیخیال این بچه لوس نمیشه چرا بجای این سامان قدوس رو بازی نمیده؟
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۹:۵۱
پاسخ
6
13
فریبا
مگه کیروش نمیخواد مربی مصر بشه؟ آزمون رو میخواد ببره تیم ملی مصر؟ یا قراره سرمربی تیم اسب سواری ایران بشه که از آزمون خواسته دوباره برگرده؟!!!
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۸:۱۰
پاسخ
12
19
رضا جهان
این بازیکن بی جنبه بهتره که به تعطیلاتش برسه تا منتش رو به تیم ملی نزنه، پوشیدن پیراهن تیم ملی غیرت می خواد.
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۱:۳۷