واکنش گولچ پس از شکایت پرسپولیس به فیفا

واکنش گولچ پس از شکایت پرسپولیس به فیفا

11966
19:05
10 مهر 1395
وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع دو رگه تیم فوتبال پرسپولیس برای غیبت در تمرینات پرسپولیس و رویارویی حقوقی با مسئولان این باشگاه دلایل خاص خود را دارد.

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع دو رگه تیم فوتبال پرسپولیس برای غیبت در تمرینات این تیم و رویارویی حقوقی با مسئولان این باشگاه دلایل خاص خود را دارد.

به گزارش وبسایت نود، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در حالی از ارجاع پرونده آنتونی گولچ به فیفا خبر داده است که این بازیکن نیز استدلال های خودش را برای غیبت در تمرینات پرسپولیس دارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس پس از غیبت این بازیکن در تمرینات اعلام کرده ما به فیفا نامه زدیم و مراتب عدم حضور این بازیکن در تمرینات را به کمیته انضباطی فیفا اعلام کرده ایم.

از سوی دیگر گولچ به خاطر عدم دریافت دو ماه از حقوقش در تمرینات شرکت نکرده است. گولچ دو نوبت حقوق 20 هزار دلاری طلب دارد و مجموعا 40 هزار دلار از مطالبات خود را دریافت نکرده است و به همین دلیل بدون اطلاع باشگاه در تمرینات حضور نیافته است.

برانکو و خوردبین هم مثل باشگاه از وضعیت گولچ بی خبر هستند. جالب این که گولچ با مدیربرنامه هایش هم قطع ارتباط کرده و از او نیز به خاطر این که نتوانسته مطالباتش را وصول کند شکایت دارد.

این بازیکن گرانقیمت که در هیچ یک از بازی های پرسپولیس جایی در لیست 18 نفره نداشته یک استدلال دیگر هم دارد که آن را به فیفا ارائه می کند. گولچ تاکید دارد باشگاه پرسپولیس مبلغ رضایتنامه 100 هزار دلاری اش را به باشگاه مولداویایی پرداخت نکرده است. باشگاه شریف مولداوی براساس مدارک ارسالی باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه مبلغ را واریز کرده ایم اما به خاطر تحریم های بانکی به حساب وارد نشده است، اقدام به صدور رضایتنامه برای دریافت ITC این بازیکن کردند اما حالا گولچ مدعی است باشگاه پرسپولیس مبلغ رضایتنامه اش را پرداخت نکرده است.

گولچ سعی می کند هیچ اطلاعاتی به پرسپولیسی ها ندهد و احتمال دارد باشگاه مولداویایی نیز با ارسال نامه ای به فیفا اعلام کند این بازیکن به خاطر عدم پرداخت مبلغ رضایتنامه اش در تمرینات تیم حضور پیدا نکرده است.

 

نظرات کاربران
999
9مهر حسسسرت 9ساله خخخخخخخ
۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۰۱:۲۰
پاسخ
11
5
قاسم
از باخت ناراحت نیستم چون این اتفاقات تو فوتبال همواره رخ می ده من از این ناراحت هستم که نیمکت قوی نداریم
۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۶:۵۰
پاسخ
4
19
اروين
واقعا حقمونه وقتي كه به جاي استعداد يابي و كشف بازيكناي خوب كشورمون توي ليگ هاي پايينتر ميريم ي مشت بازيكن درجه سه از كشورهاي خارجي مياريم همينم بايد بشه اخه بازيكني كه توي ليگ مولداوي بازي كرده به چه دردي ميخوره بهتر نيست اين صد هزار دلار خرج تيماي پايه باشگاه بشه تا فصل بعد چند بازيكن با كيفيت بسازه برامون؟؟ چرا فوتبال ما اينطوره؟؟كشور ما با اين همه جمعيت و اين همه پتانسيل و استعداد ما خودمون بايد از راه بازيكن سازي و ترانسفر به اروپا به كشورمون ثروت وارد كنيم و با اين ثروت باشگاهامون روي پاي خودشون وايسن و خصوصي بشن و از طرفيم باعث پيشرفت جوونامون بشيم ..چي از كرواسي كم داريم كه يك دهم ما جمعيت داره و اين همه بازيكن ميده ب ليگاي معتبر ..والله كه همه چي داريم جز مديريت خوب
۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۹:۲۱
پاسخ
1
27
آرش
شماهایی که با یه باخت رنگ عوض میکنین آخه وقتی پنالتیامون رو بهترین بازیکنا خراب کردن چه ربطی به بازیکنای خارجی داره که هی گیر دادین میگین خارجیها فلانن. یعنب نمیشد پنالتی ای که کامیابی نیا قرار بود بزنه رو میدادن یکی دیگه بزنه؟
۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۳۴:۰۷
3
8
شهاب
نه بگو تولی پرس بیاد
۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۷:۳۲
پاسخ
6
25
سام
جا داره که خاطر نشان کنم:قشقایی 9 نقطه دارد! پرسپولیسی ها بنویسین قـــــــشـــــــــــــقــــــــایــــــــــــــــی! بنویس پسرم!
۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۵:۱۶
پاسخ
15
7
اســــ
میگن روزی که این بنده خدا اومد 4 پولیس همه دورشو گرفتن ازش پرسیدن: جون من قهرمان آسیا شدین؟ چی هست اصلا آسیا ؟ جامش چه شکلی بود؟؟ زنگ زد مدیر برنامه هاش گف جم کن بریم بابا اینا دیگه کین
۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۰:۳۴
پاسخ
97
40
نوید
چون جامی که اون گرفت قابل قیاس با حلبی شما نیست
۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۴:۵۴
5
24
بهروز real
ایناهمه از3ماه قعرنشینی وحقارت استقلاله دوست من
۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۳۳:۵۹
5
32
امیر 6
باید از شما میپرسیدن.نه که هر سال دارین قهرمان آسیا میشین.مشدی آخرین باری که تو لیگ آسیا بودین کی بود؟بنگلادش و مالزی رو بردین هوا برتون داشته.ببین اصلا سال دیگه تو لیگ برتر هستین بعد کری بخون.
۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۳۲:۳۲
7
32
مسعود گل باشی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ عالی بود
۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۳:۰۳
17
8
nima
عزیزم اون سالی که قهرمان شودید با تیم هایی بازی کردین که تیم جوانان الان پرسپولیس هم میتونستن برنده شن اگه خیلی ادعاتون میشه توی این چند سال که تیم ها خارجی قوی شدن قهرمان میشدین
۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۹:۲۹
7
34
جام دهم
ولی وقتی دید ایرانیا چقدر بانمکن تصمیمش عوض شد!
۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۲:۲۳
4
29
hey
بگم قشقایی بیاد !؟
۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۷:۰۳
پاسخ
152
50
ایدا سادات16قرمز
بگم فراز قم بیا
۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۰۰:۵۷
4
16
حقيقت
بگو گل ابريشم بياد. آخه شما سياست داشته باشيد. در مقابل قشقايي ٥ تا اسم براتون مياريم. همين ملوان نوين هم جزء همون تيمهاست. همين سايت نود نوشته ملوان نوين تو هيچ ليگى نيست و تيم دوم انزلى هست بعد چارتقلال با تمام توان اومده دوتا به اينها زده. زير ده تا گل زدن به اين تيم از باخت بدتره. اين بيچاره ها يه استپ يا پاس درست نميتونستند بدند بعد شماها بعداز گل همجين بالا و پايين ميپريديد كه انگار به گل ابريشم گل زديد. خلاصه در موارد ديگه كرى بخونيد.
۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۴۴:۵۵
4
21
اث میلان.پرسپولیس
داش چندتا به تیم محله زدین.تیم محله خخخ.ب کل بازیکناشون دوتا زدن....بگم مرصاد بیاد
۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۰۳:۲۴
4
18
علی
خیلی بده یه قشقایی بگی اما مرصاد و تولی پرس نفتون پاراگ و دانشجویان و هنرمندان جواب بشنویی !!
۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۵۲:۴۷
8
34
ب
3ماه تابستون توقعرجدول همه تورومسخره کنن بددردی!!!!
۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۷:۰۲
9
32
بهروز real
3ماه توتابستون توقعرجدول همه ادمومسخره کنن بددردی!!!!
۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۶:۲۵
9
25
بهروز real
اینقدواسه شماشیشچهارتقلالیاوقتی 3ماه قعرنشین بودین خندیدیم دیگه خندمون نمیگیره؛!؛!!!!
۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۵:۵۰
9
41
ایمان
اینم از مدیریت دوست عزیزتون اقای وزیر
۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۵:۴۸
26
9
نوید
نه بگو گل ابریشم دانشجویان و مرصاد بیاد
۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۴:۳۰
9
50
بهروز real
بگوگل ابریشم،ارارات،تیم دانشجویان،پاس همدان،صنعت نفت،........بگواینابیان واسه تیم بی اسطورابی دوره همی بخندیم!!!!
۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۳۹:۰۹
9
50
امیر 6
منم میگم تولی پرس قزوین بیاد.
۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۹:۰۵
10
63
علیرضا
پرسپولیس سه هفته سخت رو نباخت . استقلال به تراکتور و سپاهان بخوره