ورزشگاه بازی الریان و استقلال مشخص شد

ورزشگاه بازی الریان و استقلال مشخص شد

3895
23:19
05 بهمن 1398
ورزشگاه بازی تیم‌های الریان قطر و استقلال ایران در مرحله پایانی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

به گزارش وب‌سایت نود، سایت رسمی باشگاه الریان قطر اعلام کرد بازی با استقلال سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه که متعلق به باشگاه السد است برگزار می‌شود. ورزشگاه جاسم بن حمد گنجایش 15 هزار تماشاگر را دارد.

تیم استقلال امشب با کسب پیروزی 3 بر صفر برابر تیم الکویت کویت در امارات حریف تیم الریان قطر در مرحله پایانی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شد. شاگردان فرهاد مجیدی در صورت شکست الریان در گروه A این رقابت‌ها قرار خواهند گرفت.

۴۴۱۶

نظرات کاربران
دسته ۳ رفتی ارزشی نداری
در پلی اف اسیا تیم درجه سوم رو بردن عابربانک محترم نفری هزار دلار بهشون داد ( نفری ۱۰ میلیون ) ! ما طلب دو فصل قبل بشارو نداریم بدیم! متوهم هم ماییم ...
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۱:۴۲
پاسخ
164
5
حسین
یه حرف منطقی میزنم .پول ۲ سال پیش بشارو ندارین بدین چرا استوکس .گل محمدی احمد زاده وووووو غیره رو خریدین
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۰:۳۸
5
139
مهدی
قدیم قدیما استقلال با دوتا بازی قهرمان اسیا میشد الان باید دوتا بازی کنه اونم اگه شیش تایی نشد تازه باید بره تو مرحله گروهی
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۶:۱۳
پاسخ
191
4
پر افتخارترین تیم ایران
تو هم دوره که به قول شما با دو تا بازی میشد قهرمان اسیا شد یه تیم حسرت یه دوم شدن رو داشت.
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۸:۲۷
5
110
قشقایی کبیر
حالا اشکاتو پاک کن جعل پولیسی بی افتخار حسرت به دل ... ان شاالله امسال تیم استقلال همه ی بازی هایش را برنده بشه و پرسپولیس مثل سال قبل تو مرحله گروهی حذف بشه ...
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۴:۱۵
7
101
New foolder
انگار خیلی ناراحتی هم وطن.دقت کن تیم پاس که الان دسته ۲بازی میکنه هم قهرمان آسیا شد اما پرسپولیس چی؟دوست عزیز اگه پرسپولیسی هستید و سخته براتون موفقیت استقلال رو تو آسیا ببینی پیشنهاد میدم تو جمع دوستان بگید طرفدار پاس هستید و لذت داشتن یه جام آسیایی را تجربه کنید.قول میدم خیلی آروم میشید چون واقعاً لذت بخشه.
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۶:۱۸
4
103
امیر آبی دل
به زودی دربی فرا میرسه....پس چیزی نگو که بعدا توش بمونی
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۵:۳۴
4
73
عماد
شماکه باهمون ۲تابازی هم قهرمان نشدید.
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۵:۰۲
4
94
امیر
پماد بگیر. حرفهای میناوند رو حفظ کردی. شما که هی میگین ما رفتیم فینال باشگاه های آسیا . استقلال به جز اون دو تا قهرمانیش، چند بار هم نایب قهرمان شده و فینال رفته. بازی استقلال جوبیلیو ایواتا خیلی هم دور نیست سال 1378 شمسی، جام باشگاههای آسیا. من خودم بازی رو دیدم. 34 سالمه.
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۲:۱۲
5
87