ورزشگاه شهید کاظمی برای پرسپولیس

ورزشگاه شهید کاظمی برای پرسپولیس

28380
11:05
23 دی 1394
با دستور مستقیم شهردار تهران ورزشگاه شهید کاظمی برای بهره برداری به باشگاه پرسپولیس واگذار شد.

وبسایت رسمی برنامه نود - با دستور مستقیم شهردار تهران ورزشگاه شهید کاظمی برای بهره برداری به باشگاه پرسپولیس واگذار شد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از مهر، روز گذشته و در جریان جلسه شورای شهر تهران، اعلام شد که دو ورزشگاه امام رضا و شهید کاظمی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار می‌شود. 

در حالی که گفته می‌شد مسئولان باشگاه استقلال به دنبال در اختیار گرفتن ورزشگاه شهید کاظمی هستند، اما پرسپولیس برای بهره‌برداری از این ورزشگاه مذاکرات زیادی را انجام داده و خواهان استفاده از ورزشگاه شهید کاظمی است.

علی اکبر طاهری سرپرست پرسپولیس هم صبح امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که «دسترسی آسان به ورزشگاه» یکی از ملاک های باشگاه پرسپولیس برای داشتن ورزشگاهی است که شورای شهر قصد واگذاری آن را به سرخابی‌ها دارد که در واقع اشاره طاهری به ورزشگاه شهید کاظمی بود.

پافشاری پرسپولیسی‌ها برای گرفتن این ورزشگاه به نتیجه رسید و ظاهرا شهردار تهران دستور داده تا ورزشگاه شهید کاظمی در اختیار پرسپولیس قرار بگیرد.

جعفر کاشانی رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: هفته گذشته دیداری با شهردار تهران داشتم و درخواست باشگاه پرسپولیس را برای استفاده از ورزشگاه شهید کاظمی به ایشان ارئه دادم. خوشبختانه دکتر قالیباف با درخواست ما موافقت کرده و ایشان نیز دستور مستقیم داد تا این ورزشگاه در اختیار پرسپولیس قرار بگیرد.

 

2051

نظرات کاربران
مهرانه
چرا اینقدر کل میندازید؟ هرکدوم از ورزشگاه ها محاسنی دارن امام رضا دسترسی عالی بواسطه اتوبان و مترو و اتوبوس داره که کاظمی نداره طاهری واسه همین دنبال امام رضا بود کاظمی چمن طبیعی داره که امام رضا هم قراره با خرج شهرداری طبیعی بشه امام رضا زمینش گرونتره کاظمی مجهزتره
۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۹:۱۰
پاسخ
0
0
mohsen
ماشالا به مدیرهای استقلال که هیچ کاری نمیکنن و ورزشگاه خوبه و مجهزه رو مفت از دست دادن و چمن مصنوعی گرفتن
۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۰۹:۴۰
پاسخ
0
3
44444
این افشار زاده چیکار میکنه استادیوم شهید کاظمی رو ب ما داده بودن تا کی حق استقلال رو این پرسپولیسیا باید بخورن
۲۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۱۶:۴۴
2
0
امیر
اسم ورزشگاه باید به نام اسطوره فوتبال ایران و اسطوره پرسپولیس یعنی علی پروین باشه که سالیان سال واسه ایران و تیم پرسپولیس افتخار کسب کرد ، اینطوری تا خودش هست از زحماتش قدر دانی میشه
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۱:۱۷
پاسخ
3
8
شاهین
پیشنهاد میکنم اسم ورزشگاه به اسطوره باشگاه پرویز دهداری عوض بشه
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۴:۴۴
پاسخ
4
12
امیر
به نظر من باید به نام اسطوره فوتبال ایران و اسطوره پرسپولیس باشه ، تا خودش هست باید از زحماتش قدر دانی کرد نه وقتی که خدایی نکرده .....
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۴:۳۴
2
4
آیت
هرتیمی که بزرگتره وهواداراشم بیشترن باید ورزشگاه خوبه رابگیره که اونم ماله پرسپولیسه .افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۵:۴۶
پاسخ
7
20
خودمم
همون جایی که بهش می گن هوادار
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۸:۵۰
6
14
4
پرسپولیس کجاش بزرگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۷:۵۹
19
8
پرسپولیس24
بابا این باشگاه ها فک کنم برا تمرینشون باشه ها!!!!!!!!!!!!!
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۳:۲۷
پاسخ
7
31
علی
یک قدم بزرگ برا پیشرفت این دوتا باشگاه بزرگه . اقا ما حمایت میکنیم. دست خوش البته که باید استادیوم بزرگترو بدن به پرسپولیس !!!!! گرفتی که مطلبو !!؟؟؟
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۹:۱۱
پاسخ
30
50
federiko
اسمای ورزشگاهها خیلی جالبن دیگه ادم احساس میکنه میخواد بره زیارتگاه
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۵:۴۱
پاسخ
13
66
محمد666666
برای شما که بنام مرحوم حجازی کمپ ساختند داداش دیگه چی می خواید.
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۲:۱۳
پاسخ
34
42
ARYA
به قول خودتون کمپ نه ورزشگاه
۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۱۲:۴۲
4
3
matin4444444
هیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۳:۲۵
5
2
مریم
آدرس ورزشگاه کجاست ؟
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۷:۵۸
پاسخ
12
41
جوسازان 4پولیسی
بازم مافیای 4پولیسی
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۴:۵۴
پاسخ
62
39
4 توهم! شماره هاشو بگو! عقده داشتن نماد
مگه اصلا تیم های دسته 3 ای باید ورزشگاه داشته باشن !؟
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۰:۴۲
27
60
رامین تاج
بازهم سرخهای حسود با نفوذ سیاسی و حمایت دولتی و پشتیبانیه رسانه ها حق استقلالو خوردن
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۲:۱۴
پاسخ
64
45
مهدی
ورزشگاهی که به نام ناصر حجازی بوده دادن به اونا. افشارزاده چیکار داری میکنی
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۶:۳۶
پاسخ
264
220
Mahmod
خخخخخخخخ۰خخخخخخخ
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۶:۲۱
13
28
محمد666666
برای شما که به نام مرحوم حجازی کمپ ساختند داداش دیگه چی مخواید
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۷:۳۹
36
47
اس اس
سلامتی هیات مدیره استقلال که اینقدر پرکارن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۲:۱۱
پاسخ
1
1
پرسپولیسی
یعنی دیگه تو آزادی بازی نمی کنند
۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۰:۰۵
پاسخ