ورود کوین کنستانت به تبریز در میان استقبال هواداران تراکتورسازی+ عکس

ورود کوین کنستانت به تبریز در میان استقبال هواداران تراکتورسازی+ عکس

11403
21:23
16 دی 1397
ستاره سابق تیم میلان ایتالیا در میان استقبال مسئولین و هواداران باشگاه تراکتورسازی وارد تبریز شد.

به گزارش وبسایت نود، کوین کنستانت با استقبال مسئولین و هواداران باشگاه تراکتور سازی وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد تا از فردا تمرینات خود را در جمع شاگردان محمد تقوی شروع کند. 

پست تخصصی این بازیکن 31 ساله هافبک دفاعی بوده و علاوه بر 50 بازی در تیم‌ میلان ایتالیا سابقه حضور در تیم های جنوا ایتالیا، کیه‌وو ورونا ایتالیا و ترابزون اسپور را در کارنامه خود ترکیه دارد.

کنستانت در تیم ملی جوانان فرانسه عضویت داشت و سپس برای تیم ملی بزرگسالان گینه نیز 27 بازی انجام داده است. او سابقه بازی مقابل ایران و گلزنی به ایران در یک بازی دوستانه قبل از جام جهانی ۲۰۱۴ را هم دارد.

این بازیکن با قرارداد سه و نیم ساله به جمع شاگردان محمد تقوی ملحق شده است.

20441

نظرات کاربران
۷تراختور
چقد کامنتا بوی ۱۲۵ میده
۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۳:۱۸
پاسخ
134
143
حسین آقازاده شنداباد
چه تیمی درست کرد آقای زنوزی ب امید موفقیت تراکتور وتیم ملی در بازی جام ملت های اسیا
۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۷:۴۳
پاسخ
71
164
عشقممم نیمار
ببینم اگ عملکرد خوبی نداشت.. باز اینطور ازش استقبال میکنن ؟؟؟ :-)
۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۵:۵۹
پاسخ
149
63
قرمز رنگ نیست،عشقه،هویته،عزت و عظمته
خطاب به عشقم نیمار!!. واقعا متوجه پستی که گذاشتی هستی؟!! اینها عاشق تراکتور و موفقیت تیمشون هستند و با هرکسی که کمک کنه تیمشون موفق بشه،خوبن و ازش استقبال میکنن و اگه طرف بیاد و خوب نباشه! به نظرت باید ازش استقبال کنن؟آیا شما موقع رفتن گرو، بدرقه ش کردید؟ به خدا واجب نیست که توی هر جا مطلبی و یا پستی گذاشته شده و سرک بکشی و نظرات بچه گانه بنویسی و خدایا شکر که نه تراکتوری هستی و نه پرسپولیسی! خواهشا کمی منطق داشته باش.
۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۸:۳۴
24
205
ایمان
ایشالا فصل بعد 10 دقیقه قهرمان میشین :)))))))))))))))))))
۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۶:۰۶
پاسخ
143
132
قرمز من
یاد استقبال پارسالشون از ساغلام افتادم :)))
۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۸:۱۱
پاسخ
109
121
تهرانتراختورچیلاری
تراکتور واسه سال بعد داره برنامه ریزی میکنه زمان میبره تا هماهنگ شن .... فصل تموم شده
۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۸:۲۶
پاسخ
78
163
بگم کاشیما بیاد؟؟؟؟
خوش اومدی کوین جون،به امید موفقیت و درخشش در تراختور
۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۶:۲۳
پاسخ
178
170
جاوید
هیچ تیمی اینجوری از بازیکناش استقبال نمیکنه البته ناگفته نمونهئ پرسپولیس تو فضای مجازی اوله
۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۵:۵۴
پاسخ
326
193
قرمز رنگ نیست،عشقه،هویته،عزت و عظمته
خدا رو شکر که پرسپولیس توی فضای مجازی اوله و شما هم قبول داری .،ولی بگو شما کجا اولی د؟؟ شما توی جشن نایب قهرمانی اولین و یا توی افتخارات داخلی یا خارجی اولین و یا بعد منچستر اولین و رئال و بارسا بعد شما هستند؟ خیلی جدید نگیر که شما اول هستید ! کاری به کری فوتبالی ندارم ولی حقیقت اینه که پرسپولیس و استقلال،از نظر هوادار، توی ایران جزو باشگاههای پر هوادار هستند و اینکه شما ادعا دارید بیشتر تماشاگر دارید،،مثل ادعای دوستمون که گفت تراختور بعد منچستر تو دنیا اوله ! میمونه.
۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۴:۳۳
96
233
محمود
تیفوسی بعد چی اول منچستر بعد تراختور ...خخخخ
۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۳:۵۳
54
36
تیفوسی سرخ
بله،تراکتور هم بعد از منچستر اوله ادمین بچاپ
۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۴:۳۴
68
80
قرمزته
اول پرسپولیس بعد هم تراکتور ، یعنی هر چی تیم قرمزه ، مبارک تبریزها باشه
۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳:۱۱
پاسخ