وزارت برای تمدید قرارداد شفر و برانکو کمک مالی نمی‏‎کند/ سرمربی تیم ملی فوتبال به زودی معرفی می‌شود

وزارت برای تمدید قرارداد شفر و برانکو کمک مالی نمی‏‎کند/ سرمربی تیم ملی فوتبال به زودی معرفی می‌شود

5033
11:56
27 فروردین 1398
معاون وزیر ورزش با بیان اینکه تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی فوتبال دغدغه وزارت ورزش است، تاکید کرد که این وزارتخانه برای تمدید قرارداد سرمربیان سرخابی‎ها کمک مالی نخواهد داشت.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از مهر، محمدرضا داورزنی در مورد وضعیت وینفرد شفر و برانکو ایوانکوویچ، مشکلات مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای تمدید قرار داد آنها و اینکه «وزارت ورزش در این زمینه می‌تواند کمک مالی داشته باشد؟» گفت: بیش از دو سال است که منابع مالی موردنیاز دو باشگاه پرسپولیس و استقلال توسط مسئولان آنها تأمین می‌شود. البته مکانیزم این کار سخت بوده اما تا به امروز به خوبی انجام شده است. وزارت ورزش اما نه می‌تواند و نه اجازه دارد که به این دو باشگاه پرداختی داشته باشد.

او در این زمینه ادامه داد: البته وزارت ورزش به عنوان متولی ورزش نظارت لازم را روی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خواهد داشت اما کمک مالی نداریم. به هر حال این دو باشگاه هواداران قابل توجهی دارند و همین مسئله حساسیت را بیشتر کرده است. ضمن اینکه روند خصوصی سازی دو باشگاه هم در حال پیگیری است و امیدوارم زودتر به نتیجه برسد.

معاون وزیر ورزش همچنین در مورد تیم ملی فوتبال و بلاتکلیفی وضعیت سرمربی این تیم گفت: قطعاً تعیین تکلیف سرمربی برای تیم ملی فوتبال به خصوص با توجه به شرایط و جایگاه ویژه ای که در کشورمان دارد، دغدغه وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال است. می‌دانیم که مهدی تاج هم پیگیر این موضوع است. تلاش فدراسیون این است که هر چه زودتر تصمیم گیری در این زمینه انجام شود. وزارت ورزش هم در کنار فدراسیون خواهد بود تا هر چه زودتر این موضوع به سرانجام برسد اما در مجموع نگران نباشید. با توجه به فرصت مناسبی که پیش رو داریم، انتخاب سرمربی تیم ملی به موقع انجام می‌شود.

وی در مورد افرادی که به خاطر بازنشستگی از فدراسیون‌های خود کنار گذاشتند اما هنوز در ساختمان این فدراسیون‌ها حضور داشته و فعالیت دارند، تصریح کرد: هیچ فرد بازنشسته ای در ارکان فدراسیون‌ها و به عنوان رئیس، نایب رئیس یا دبیر حضور ندارد. ممکن است که همکاری با بازنشسته‌ها به عنوان مشاور و در قالب اتفاق فکر ادامه داشته باشد که بلامانع است. این موضوع خلاف قانون نیست.

2051

نظرات کاربران
عباس
برانکو نباید کنار شفر وایسه عکس بگیرن کم کمش شفر ۱۰ سال بوندس لیگا سرمربی بوده پروفسل چی اتحاد عربستان و دالیان چین
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۲:۱۵
پاسخ
13
6
طوفان سرخ
چرا به شفر پرداختی خواهند داشت ولی واسه برانکو پولی نخواهد بود
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۵:۴۲
پاسخ
7
10
حمید
پول شفر رو که کامل دادن تا ۲ فصل دیگه، کمک چی میخوان بکنن؟ نوبت برانکو که رسید کمک نمیکنن!
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۷:۵۳
پاسخ
7
11
قلب اردبیل به عشق پرسپولیس می تپد
وزارت ورزش بازیکن میخره براشون
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۲:۱۵
پاسخ
5
22
عشقممم نیمار
میگن ک‌ نمیتونیم‌کمک مالی برای تمدید کینگ شفر و‌پروفسول کنیم ..بعد اخر فصل میبینی ک با برانکو‌..تمدید و‌با کینگ شفر تمدید نشده :-)
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۰:۲۵
پاسخ
30
6
حسام
اخه مگر میشه؟!رییس مجمع هر دو باشگاه وزیر ورزش است.مدیرعامل و اعضای هییت مدیره را وزیر ورزش تعیین می کنه.تقریبا همه کار با وزارت.. یعنی مسولیت اصلی با وزارت.والبته مالکیت!پس پول هم باید بدن.مگر میشه کسی خونواده تشکیل بده ولی بهشون پول نده و رسیدگی نکنه به اموراتشون؟!باید پرداختی داشته باشند چون مسولیت دارند...
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۹:۲۹
پاسخ
4
49
فقط تیم ملی
"او در این زمینه ادامه داد: البته وزارت ورزش به عنوان متولی ورزش نظارت لازم را روی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خواهد داشت اما کمک مالی نداریم." خسته نباشید واقعا!
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۵:۳۵
پاسخ
2
50
هوادار واقعی
جالب نیست ؟؟؟وزارت پوله شفر را میده بعد که برانکو پولش را می خواد میگه وزارت بابت برانکو و شفر پول نمیده ؟؟؟ فقط بگن چطور طلب شفر را دادید ؟؟ و چطور شیشتقلال 500 میلیون بابت یک برد گروهی می تونه پاداش بده ؟؟ هر سه روز هم که تعطیل رسمی داریم فرار به ترکیه تو برنامه هست و 45نفر بازیکن تو لیست و دادن جریمه فسخ قرارداد و... این پولها را از کجا میاره ؟؟ خوب چرا شفاف سازی نمی کنید مردم بدونند؟؟؟ واقعا تیم اول ایران مظلومه .
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۱:۵۲
پاسخ
15
69
Masood
پول اسپانسر و تبلیغات محیطی رو به باشگاه بدید اصلا نیازی به کمک مالیتون نیست
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۰:۴۰
پاسخ
1
48
zhizho
تا زمانی ک این دوتیم دولتی هستن باید کمک بشه وقتی مستقیم میگید کمک نمیکنیم خب چرا خصوصیشون نمیکنین دیگه تا کی آخه؟ والا پرسپولیس خصوصی بود الان ورزشگاهه اختصاصبه خودشم داش باحمایته همین هوادارا:\
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۴:۴۱
پاسخ
0
44
ققنوس سرخ
نبودنه کمک مالی واسه ی پرسپولیس و برانکو کاملا" درسته اما در مورد شیشتقلال و شفر نمیتونه درست باشه چون در حالته عادیش شفر ی که از زمین و زمان شاکیه حتما" حق و حقوقش کامل پرداخت شده که حتی کوچکترین اشاره ای هم به این موضوع نکرده!!!
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۵:۵۷
پاسخ
16
80
پیمان
اره گلپسر حتما حق با جعلپولیس و فحاشان جعلپولیسی است:))))
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۸:۳۸
15
4
Abedi
این یعنی برای تیم سوگولی مخفیانه پول میدن که با سرمربی تمدید کنه ولی به استقلال پولی داده نمیشه چند مورد رو بیان میکنم که حق استقلال پایمال شده توسط همین فدراسیون و وزارت و کمیته ها 1- محروم کردن سه بازیکن استقلال در حالی که توی تقویم فیفا دی نبوده و به تیم ملی بازیکن ندادن و تهدید وزارت ورزش به برکناری آقایان توفیقی و افتخاری که شکایت کنن برکنار میشن 2- فرستادن تیم سوم جدول به دسته سوم جالب تر اینکه سال بعدش پرسپولیس هم طبق همون قانون باید میرفت دسته سه ولی نوبت پرسپولیس شد قانون برداشته شد 3- اعلام نتیجه 3 بر صفر قبل انجام بازی ، طبق قوانین تیمی سه بر صفر میشه که یا باید کتبی اعلام کنه بازی نمیکنه که این مورد نبوده اگه نامه ای داشتن باید رسانه ای میکرد فدراسیون اگه اینطور نبود باید پرسپولیس و داور توی زمین حاضر میشدن و داور نتیجه بازی رو اعلام میکرد 4-رخ به رخ شدن وریا که کارت قرمز گرفت و یه جلسه هم محروم انضباطی ولی در عوض بارها بیرانوند و شجاع و سید جلال همین کارو کردن دریغ از کارت زردو یه جلسه محرومیت ضمن اینکه کار شجاع به مراتب زشتتر و بدتر بود لگد زدن به تابلو تبلیغاتی و لگد به سطل آشغال و شوت بطری آب و اعتراض های مکرر به داوری رخ به رخ 5-گرفتن زمین تمرین استقلال و دادن اون به پرسپولیس و ندادن یه زمین تمرین مناسب به استقلال خیلی زیاده بخوام بگم بیشتر از 50 بند میشه سرتون درد نیارم تا همینجا معلومه تیم سوگولیه کیه