وضعیت نامشخص مدافع تراکتورسازی

وضعیت نامشخص مدافع تراکتورسازی

3537
10:37
28 آبان 1397
وضعیت مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی که مدتی است در اختیار کادرفنی قرار گرفته همچنان نامشخص است.

وبسایت رسمی برنامه نود - وضعیت مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی که مدتی است در اختیار کادرفنی قرار گرفته همچنان نامشخص است.

 

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، علی عبدالله زاده مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی که در ابتدای فصل از نفت آبادان به این تیم پیوست به دلیل انضباطی از سوی کادرفنی در اختیار باشگاه قرار گرفته است.بعد از گذشت 3-4 هفته از این اتفاق همچنان وضعیت مدافع تراکتورسازی نامشخص است.

این بازیکن در کنار آنتونی استوکس و لی اروین که بعد از گذشت یک هفته از شروع تمرینات به ایران بازنگشتند یکی از غایبان این تیم است.

حتی در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر جدایی عبدالله زاده شنیده شده اما تاکنون باشگاه واکنشی در این مورد نداشته است.

 

2051

نظرات کاربران
mahdi
بعد جلسه کمیته انضباتی معلوم میشه بخشیده میشه ویانه تراکتور مشکل بازیکن نداره
۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۷:۵۵
پاسخ
0
6
رائول
ی دسیسه قدیمی ، بی انضباطن کن تا بتونی راحت جدا بشی احتمالا نیم فصل میره سپاهان یا ذوب آهن
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۴:۱۲
پاسخ
0
9
تراکتور4بر1 پیروزی
هواداران پیروزی در بازی با پیکان هم در لحظاتی از بازی به هواداران و پرچم تیراختور فحاشی کردند و این نشان میدهند از حضور تیراختوری ها در 4 آذر در استادیوم آزادی وحشت پیدا کرده اند
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۶:۵۷
پاسخ
0
11
تهران تراختورچیلاری
بره به همون تیمی ک پاس داد...سلیمی جایگزین خوبیه
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۵:۴۷
پاسخ
3
39
ققنوس سرخ
یکی از بی انضباط ترین تیمهای لیگه!یکشنبه بهشون ثابت می کنیم که جایگاه بی افتخارهای لیگ همون دسته یکه!!!!!!
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۷:۳۲
پاسخ
55
8
طاهر تراختوری
شجاع خلیل زاده بازی با استقلال خوزستان حرکت غیرورزشی توبیخ بازی با استقلال تهران حرکت غیر ورزس توبیخ بازی با سایپا حرکت غسر ورزشی توبیخ کیانی شش ماه محرومیت قبل از بازی پیروزی بهخ خاطر چاقو عدالت ارزوست حالا کدوم تیم بی انظباط هست ادمین خواهشا چاپ
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۵:۱۵
0
11
Tt
شما بازیکنانتون جلو دوربین حرکات غیر اخلاقی میکنن ما بی انضباتیم ؟ شما تیمتون قرارداد جعل میکنن آبروی کشور را می برند .تماشاگرانتون از جنوب کشور گرفته تا شمال به اقوام ایرانی توهین میکنید و جنجال درست می کنید ما بی انضباتیم؟؟ داورها و کمیته انضباطی به سوی شما غش می کنن ما بی انضباتیم؟!!
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۶:۵۶
1
23
بینام
اونقد سازمان لیگ و فدراسیون بهتون رو دادن که انقد پررو شدین بی انضباط ترین تیم اونیکه بعد بازی جنگ راه میندازه بعدشم آخرین باری که میخواستین قدرتتونو ثابت کنین رفت و برگشت بد جوری ضایع شدین پس یکشنبه مواظب باشین همون اتفاق دوباره تکرار نشه.
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۷:۴۴
1
19
محمد
حیف این بازیکن با این استعداد عالی بیا پرسپولیس برانکو تبدیل به ی مدافع طراز اولت کنه