ولسیانی به سپاهان پیوست

ولسیانی به سپاهان پیوست

7095
17:14
22 خرداد 1398
گئورگی ولسیانی، بازیکن اهل گرجستان برای حضور در سپاهان با مسئولان این باشگاه به توافق رسید.

به گزارش وب سایت نود  و به نقل از باشگاه سپاهان، گئورگی ولیسیانی، مدافع گرجستانی با تیم فوتبال سپاهان قرارداد امضا کرد.

او فصل گذشته در تیم نساجی قائمشهر حضور داشت.

نظرات کاربران
محمد جواد
یک تیم هایی هم هستن بازیکن هاشون نجومی حقوق میگیرن و قراردادشون یک جوریه که تا چند سال بدهی میمونه تهشم وزرات ورزش خرجشونو میده امثال گولچ و رادوشویچ و پروپیچ و بویان و نویمایر و ... . از مربی ها و کمک مربی هاشونم که نگیم . تازه بعضی بازیکن های داخلیشون به دلار قراداد میبندن !! بعد تا سپاهان با بازیکن های لیگ دسته یک با ۲۰ سال سن قرارداد میبنده میریزن توی پست و میگن پرخرج ترین تیم لیگ . داداش سپاهان هرسال نصف تیمش از آکادمی خودش میاد بالا شما شماره حساب بگیر پول مربیتونو بده یه وخ نپره بره .
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۶:۴۷
پاسخ
66
51
مهدی
دروازه بان هد زن نبود جذب کنبد اقای قلعه نوعی؟همه بازیکنا قد بلند؟کدوم تیم با این روش قهرمان شده؟البته حواسم نبود نیازمند هم خداوکیلی خوب هد زد بازی با پرسپولیس!م
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۲:۲۷
پاسخ
34
56
امید
فعلا از نظر اقای قلعه نوئی فوتبال مهندسی شده نیست..وقتی همه بازیکنها رو میگیه فوتبال مهندسی شده نیست..فقط وقتی بازنده باشه فوتبال مهندسی شده هست..ادمین لطف کن
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۹:۵۳
26
45
غرش طلایی هااا
اقا من نمی فهمم اخه تاکتیک تیم ما به شماچه ربطی داره هااا!؟؟! نه خدایی یه کمی فکر کن واقعا تاکتیک تیم ما به شما چه ربطی داره این حرفا رو از روی سوزش میزنین خب باشه بسوووزید اره دروازه بانمون و تهدیدی واسه بیرانوند شما هم هد زنه تو مشکلی داری اصن نظر تو مهم نیس حالا شما که دفاع اتوبوسی دارین خوبه خخخخ نه حالا کاش خودتون یه تاکتیک درست حسابی داشتین دفاع اتوبوسی تون شُهرتش تا اون طرف مرزها کشیدهههه .ادمین کلا پیاما سپاهانی ها رو نمی زاری یاا؟!؟!!؟!
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۳:۱۲
48
35
جنگ نیست فوتباله
تنها تیم دولتی واقعی و متصل به بیت المال (کارخانه ملی فولاد مبارکه)فقط و فقط سپاهانه
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۶:۴۲
پاسخ
50
63
سپاهان یعنی هویتم
یه سوال اگه جواب دادی باشه من قبول می کنم ما به طور مستقیم از بیت المال بر میداریم .....ببینم اگه ما دولتی هست تیممون و فولاد مبارکه دولتیه پس چرا تابش مدیرعامل سپاهان مشمول قانون بازنشستگی نشد هاااا؟؟!!؟؟؟ ببین هی اینو میگین ما جواب میدیم خب بفهمین دیگهه...ادمین جان بزار لطفا شاااید ایندفعه متوجه بشوندد.
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۶:۳۳
45
36
عشقممم نیمار
سپاهان..هرچی گزینه عشق_تقلاله برد برا خودش:-\ وای ک‌پول های ۴٬٬۵ میلیاردی ..چ ها ک‌ نمیکنه ..:-P بعد ژنرال میگ‌..ما خیلی کم‌خرج‌ کردیم :-P
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۳:۱۵
پاسخ
92
42
بیت المال برای شفر
شما به فکر دلار شفر جون باشید که بابت خوابیدن در منزل و همچنین 4میلیارد هم به پسر دلبندش بابت فوتبال تماشا کردن باید .پرداخت کنید در ضمن این بازیکنو ژنرال اول وارد فوتبال ایران کرد..به عبارتی کشفیات ژنرال اره عمو جان ما اینقد از این پروندهای خارجکی تو فیفا با جریمه .دیر کرد. واسه عشق تقلالتون خبراشو خونیدم که تمامی نداره
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۶:۳۷
7
57
فوتبال زیبا
سپاهان همیشه بیشترین خرجو میکنه بعد که نتیجه نمیگیره و به همه مدعیا میبازه شروع میکنه به معرفی کردن بقیه که خرج میکنن و .... شما فوتبال علی اصغری رو ول کن حاجی نتیجه میگیری:))
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۳:۵۵
پاسخ
54
83
کابوسی بنام تراختور
مبارکه.بااینکه تراختوری هستم.ولی امسال سال سپاهان هس بعدش تراختور بحران وارد تیم پیروزی شده
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۳:۵۵
پاسخ
83
63
سپاهان عزیز
خوش اومدی اقای ولسیانی .امیدوارم بهترین لحظات رو داشته باشین .. و اخرفصل شما هم مث کومان یه عالمه تعریف از اصفهانی ها کنین ..
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۱:۵۴
پاسخ
47
52
فقط زرد طلایی
هوادار تیم وزارت ورزش چرا اینقدر پیگیر اخبار سپاهان هست ؟ سپاهان دو فصل با بازیکنان گمنام در لیگ شرکت کرد و جوانترین تیم لیگ بود نیومدید بگید احسنت به این تیم کم هزینه ! سپاهان مهره میگیره چرا اینقدر ناراحت میشید ؟! سپاهان یک باشگاه حرفه ای هست و در رشته های ورزشی مختلف تیم داره و بازیکن به تیم ملی رشته های مختلف ورزشی داده و میده ، تیم وزارت ورزش فقط یک تیم فوتبال آقایان داره و 120 میلیارد تومان در شرایطی که در تحریم هستیم خرج کرده ! نکنه بازیکنان شما از تیم های لیگ یک اومدن ؟! بازیکن چهره و نامی نگرفتید ؟! یا از اینکه تیم رقیب بازیکن خوب بگیره ناراحت هستید ؟! سپاهان در فصل گذشته اونقدر هزینه نکرد که بتونه با داوری های عجیب و نامردی ها مبارزه کنه ، سپاهان مجموعه ی کوچکی نیست و اگر سنگ اندازی نکنند به شکوه دهه ی هشتاد برخواهد گشت ، در شرایطی که 24 میلیارد تومان برای سرمربی پرداخت میشه نمیتونید به تیم های دیگه ایراد بگیرید ، هر زمان دست از گرفتن مهره های تیم ملی و اسم دار برداشتید میتونید توقع داشته باشید دیگران بدون سلاح به میدان مبارزه بیان . ادمین خسته نباشی ، لطفا منتشر کن
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۳:۱۹
پاسخ
73
64
پرسپولیس سرورته
ای کاش قانون جوانمردی مالی در ایران هم اجرایی میشد.
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۷:۴۱
پاسخ
43
59
سپاهان سرورته
اره واقعا بعد دیگ اونوقت ۲۴ میلیارد نمیدادن برانکو
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۲:۵۷
42
56
سپاهان عزیز
رو تو نو برمممممم !!!! شما دیگه حرف از عدالت و قانون نزنین که امسال یه درصدم قهرمانی حقتون نبود.
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵:۲۹
37
39
زرد سپاهانی
طرفدارای پیروزی که به اعتراف مدیرعامل خودشون ۱۱۰ میلیارد تومان هزینه‌شونه، مربیشون فقط ۲۴ میلیارد تومن قیمتشه، مدیرعامل سابقشون هم ۶۴ میلیارد بدهی برای باشگاه به ارث گذاشته و رفته، لطفاً در مورد هزینه‌های سپاهان صحبت نکنن.
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۳:۴۶
پاسخ
65
64
hb
بازیکن گرفتن مهمه ولی مهمتر سرمربی هستش که با قلعه نویی همون بردن به کناره ها و سانتر و هد زدن فایده نداره
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۷:۵۴
پاسخ
41
39
6*4
کپی برابر اصل استقلال فصل پیش :) بازم میجنگید برا سهمیه
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۷:۴۰
پاسخ
41
42
ستارگان سرخ ایران
استقلال و سپاهان و تراکتور این همه خرید آخرش یکی میگه مهندسی شده است یه عده هم میگن تبعیض خدایا ما چقدر مظلومیم ولی به امید حق علیه باطل ضربه سنگینی خواهند خورد و پرسپولیس پوکر قهرمانی و قهرمانی آسیا را خواهد گرفت
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۶:۵۹
پاسخ
49
56
محسن قرمز
فعلاکه تابش داره هی عکس میگیره
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۳:۵۹
پاسخ
30
37
طوفان زرد
خوبه یه مدافع با کیفیت به جای یزدانی. فقط مونده قرارداد کیروش و کومان و یه مهاجم دیگه تا تیم ترسناکمون لرزه بر اندام هر حریفی بندازه.
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۳:۰۳