ویلموتس: بدشانسی آوردیم/ همه ما در شکست مقصریم

ویلموتس: بدشانسی آوردیم/ همه ما در شکست مقصریم

18702
20:43
23 آبان 1398
سرمربی تیم ملی گفت:همه تلاش مان را برای بازی های خانگی و همچنین مسابقه خارج از خانه در برابر کامبوج می کنیم.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،مارک ویلموتس در نشست خبری پس از دیدار مقابل عراق عنوان کرد: ۱۵ دقیقه سخت را در ابتدای بازی داشتیم.سپس گل خوردیم و در ادامه بازی را به دست گرفتیم و کنترل کردیم.اما در نیمه دوم اشتباهاتی مرتکب شدیم و ۱۰ نفره هم شدیم‌‌.این شکست ما را ناگزیر می کند در بازی های بعدی ۱۲ امتیاز از ۱۲ امتیاز ممکن را بگیریم تا به مرحله بعد صعود کنیم.

وی درباره اینکه چه نگاهی به صعود دارد گفت:ما همه تلاش مان را برای بازی های خانگی و همچنین مسابقه خارج از خانه در برابر کامبوج می کنیم.
سرمربی تیم ملی درباره دو شکست پیاپی عنوان کرد:  ما حداقل می توانستیم در 2 بازی مقابل بحرین و عراق 2 امتیاز بگیریم اما این اتفاق رخ نداد.شاید بهتر باشد بگویم در این باره بدشانسی آوردیم و این مسابقه می توانست مساوی شود‌.
ویلموتس درباره توصیفش از شرایط بازی و اینکه آیا این شکست عواقب کارت قرمز برای کاپیتان ایران بود اظهار داشت: من ۳۰ سال است در فوتبال هستم.هیچ وقت یک نفر را نباید مقصر قلمداد کرد. همه ما در شکست مقصریم و یک نفر مقصر نیست.اشتباهاتی در این بازی داشتیم.در هنگام یارگیری دچار اشتباهاتی شدیم.در کنار آن ۱۰ نفره هم شدیم‌.
وی درباره اینکه گفته می شود رسانه های ایران این شکست را به دلیل غیبت جهانبخش و عزت اللهی ارتباط داده اند تصریح کرد:اینطور نیست. جهانبخش و عزت اللهی مدتی است بازی نکرده اند.علاوه بر این حاج صفی را به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقه در اختیار نداشتیم.

نظرات کاربران
حسام
اینو باید همین الان اخراجش کنند . نمی گه بد بازی کردیم میگه بدشانسی اوردیم! افتضاح بودی.جز همون یه حرکت انفرادی هیچ حرفی برای گفتن نداشت تیمت!بدشانس بودین؟!
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۶:۰۵
پاسخ
6
470
مسعود گل باشی
تیمت تاکتیک نداشت بعد ازشانس حرف میزنی ؟
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۶:۴۱
پاسخ
5
410
علی
تیمی که نه تنها جلوی بحرین و همچنین جلوی عراق هیچ موقعیتی نتونست ایجاد کنه..آیا این همون تیمه که برای اسپانیا و پرتقال خط و نشون کشید..این مربی بدرد جزایر فارو و.... میخوره ردش کنید بره..خودتون هم برید..کسایی که این مربی رو انتخاب کردن فقط برای رد تکلیف بوده و بس... نه تاکتیکی و نه دفاعی و نه حمله ایی..من هنوز موندم توی اون دو تا تعویض که این آقا کرد...ما میانه زمین رو از دست داده بودیم بال چپ به چ درد ما میخورد اونم نه یکی دو تا با هم!!!!
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۵:۱۰
پاسخ
6
314
روح اله
انشاءالله برانکو می اید و همه چیز درست میشه.
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۰:۰۷
پاسخ
349
74
World Cup
این بود مربی در سطح کیروش!؟ این بود بازی هجومی!؟ این بود بهتر از کیروشه دفاعی!؟ هر وقت به قدرت های اسیا سه چهار تا تونستیم بزنیم اونموقع میشه گفت تفکرات هجومی یا بهتر از کیروش.
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۸:۰۳
پاسخ
6
349
علی
یه خواهش دارم آقای تاج و سرمربی تیم مشخص که توان مدیریت و دانش فنی ندارید لطف کنید با احترام دست از سر ما هواداران بردارید و استعفا بدهید دیگه بهتر از این نمیدونستم چی بگم
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۶:۴۳
پاسخ
5
278
علی
لطفا ساکت آقای ویلموتس پول پرست یک نیمه فقط یکبار توپ‌ها بردین سمت دروازه عراق فقط تا بازی بعدی سکوت کامل کن و شرمسار باش
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۵:۵۰
پاسخ
7
247
بهراد
اونایی که کیروش و می کوبیدن حالا بیان بگن تیم چه تاکتیکی داشت نه دفاع داشتیم نه حمله بابا 4 تا پاس نتونستن بدن زمین یه دروازه داشت انگار
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۰:۲۶
پاسخ
11
293
کامیار
بهترین مربی‌ که با تمام فوتبال ما اشناست پرفسور برانکو نمیدونم چرا این تاج همیشه با انتخاب اشتباه و شخصی باعث عقب افتادن فوتبال یه کشور میشه
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۰:۱۵
پاسخ
313
35
مهدی
ویلموتس را دیدم.چیزی در او ندیدم!
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۰:۱۵
پاسخ
6
249
افتضاح بود
بحرین رو با ۱میلیون و ۴۰۰هزارتا جمعیت باختیم!!! عراق جنگ زده رو هم باختیم. این تیم اسمش تیم ملیه؟؟ کیو دیگه میخواد ببره؟! بردن نخواستیم تو این ۲تا بازی اصلا فوتبال ندیدیم ما!!! آبرو برامون نموند! مربی که میره و تیمش رو تو حساسترین بازی مقدماتی جام جهانی رها میکنه مربیه؟؟؟ نه خط دفاع نه هافبک نه حمله، هیچکدوم هیچ برنامه ای از خودشون نشون نمیدن!!! گویا بیتعصبی مربی به بازیکنان تیم هم سرایت کرده! والا بخدا یه تیم لیگ برتری بهتر از این تیم بازی میکنه! اون انرژی و تعصب کیروش کجا و این کجا؟ کیروش واقعا مرد بود
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۹:۴۱
پاسخ
9
282
محسن خوشحال
ترکیب تیم بسیار بسیار ضعیف بود دلیل باخت بازی کردن بازیکنانی هست که حقشون نیست تیم ملی باشن ،یا اگه حقشونم باشه نهایتش به عنوان ذخیره باور کنید پرسپولیسیم و عاشق پرسپولیس ولی وریا خیلی بهتر از رامینه و انصاریفردم جاش تو ترکیب نیست
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۸:۵۷
پاسخ
10
163
مارادونا
ببریم با تاکتیک ایشون بردیم ببازیم بدشانس بودیم . این شیوه پاسخگویی در ایران هست .
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۶:۵۶