ویلموتس رسما سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد؟

ویلموتس رسما سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد؟

5437
16:57
01 خرداد 1398
برخی رسانه ها از عقد قرارداد نهایی مابین رئیس فدراسیون فوتبال و ویلموتس در بلژیک خبر دادند.

به گزارش وب سایت نود، خبرگزاری میزان در خبری نوشت: "فدراسیون فوتبال که برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران با مارک ویلموتس به توافق اولیه رسیده بود در نهایت با این مربی به توافق نهایی رسید."

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برای عقد قرارداد با این مربی روز گذشته (سه‌شنبه) راهی بلژیک شد تا در سفارت ایران در این کشور مذاکرات نهایی را با ویلموتس انجام دهد. پس از این مذاکرات در نهایت قرارداد سرمربی سابق تیم ملی بلژیک با فدراسیون فوتبال ایران امضا شد  و این مربی به زودی برای زیر نظر گرفتن تیم ملی راهی ایران خواهد شد. قرارداد ویلموتس با ایران تا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

گفته می‌شود که این خبر تا ساعاتی دیگر به صورت رسمی از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال تایید خواهد شد.

مهدی تاج هم اکنون در بلژیک حضور دارد و علی‌رغم اینکه گفته می‌شد این مذاکرات با شکست مواجه شده است اما این قرارداد نهایی شده است.

2051

نظرات کاربران
ساسان
‎نمی‌دونم چرا ولی خیلی دلم به این مربی جوان روشنه.انشالله که روند موفقیت های تیم ملی ادامه پیدا کنه و همچنان اول آسیا باقی بمونیم و در رنکینگ جهانی هم بیایم بالاتر.یک مربی جوان و بازیکنان جوان و پر انگیزه
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۸:۲۰
پاسخ
4
15
Wien
در حد کی روش نیست،کارنامه آنچنان درخشانی هم نداره،اما قضاوت زودهنگام و عجولانه هم نباید کرد،خدا رو چه دیدی شاید تیم ملی ایران بشه نقطه اوجش و نتایج خوبی بگیره،در هر حال فعلا که کارش را شروع نکرده،پس نمیشه قضاوتش کرد،تیم ملی کشورمون را باید حمایت کنیم و بهش روحیه بدیم،انتقادهای زودهنگام حتی باعث میشه بازیکنان تیم ملی هم ازش حساب نبرند،بازیکنان ایرانی را که خوب میشناسید،اگه ببینند،مورد حمایت مردم نیست،دیگه برای این مربی تره هم خورد نمیکنند.
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۷:۴۴
پاسخ
7
27
کامران
اونایی ک جو درست کردن ک برانکو رو نزارین حالا باید روزی هزاربار بنویسن اشتباه کردیم بخدا اگه قرار بود در این سطح اندیشه مربی بیاریم همون کرانچار بهتر از این بود کاش دایی یا قلعه نوعی میاوردیم نمیدونم در افکار تاج و کفاشیان چی میگذره ک ۱۳ ساله فوتبال ایران نابود کردن همش میگیم ۲بار پشت سرهم رفتیم جام جهانی ولی نمیدونن در گروهی ک سوریه ازبکستان قطر(ضعیف قبل ۲۰۱۹)و چین بودن باید تیمی غیر ایران سعود میکرد آیا،؟؟
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۱:۰۰
پاسخ
24
12
پرسپولیس سرورعشقه
آقای ناظمی لطف کنیدیه تماس بازیدان بگیرید،بگیدکنسل شد،باویلموتس بستیم. بمیرم الآن زیدان افسردگی میگیره.
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۳:۴۳
پاسخ
1
31
عشقممم نیمار
مطمئنم ک‌ ویلموتس قرارداد امضا نمیکنه :-) اول گفتن بیماری خطرناک‌داره..الانم میگن مربی پروازی ..مث اینک‌میخان ب یه بهونه ..باش قرارداد امضا نکنن ..چون فهمیدن بدرد تیم ملی نمیخوره :-P
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۷:۲۳
پاسخ
18
8
آبی به رنگ اقیانوس
من هم خودم ابتدا منتقد حضور ویلموتس به عنوان مربی تیم ملی بودم و هنوز هم معتقدم که میشد مربی های بهتری رو آورد ولی حالا این اتفاق افتاده و این آقا الان سرمربی تیم ملی ماست و فکر میکنم دیگه انتقاد کافی باشه و وقتشه که خوب یا بد ازش حمایت کنیم.درسته کارنامه خوبی نداره ولی شاید تو ایران نتیجه بگیره.پس لطفاً ازش حمایت کنید چون وقتی ایشون موفق بشه تیم ملی ما موفق شده
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵:۰۷
پاسخ
2
18
صمد
پس با این اوصاف منتظر باشیم افشین قطبی هممیشه مربی تراکتور
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۲:۵۸
پاسخ
4
5
ققنوس سرخ
من که باورم نمیشه،چون کیروش،شیشتاییا،مافیاوبی افتخاران می گفتن که برانکوئه پس چی شد؟حالا توهمتون به خودتون ثابت شد؟؟؟
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۶:۳۷
پاسخ
7
10
عشق فولاد خوزستان و آژاکس
مربی اصلی وارد کنید
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۹:۳۳
پاسخ
14
22
امبد
کیروش کجا ویلتموس کجا التماس اندیشه
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۸:۳۳
پاسخ
13
63
محمد
هر جا رفته تیم رو نابود کرده و سرنوشتش اخراج از تیم بوده..امیدوارم قرارداد نبنده.صد در صد مطمئن باشید تیم ملی رو به فنا میده..لوپتگی یا هروه رنار هر شرایطی هم که داشته باشن کاملا گزینه های مناسبی هستند..ساحل عاج که در آفریقا وضعیت ایرن در آسیا رو داره تو دوره چند ماهه حضور ویلموتس به فنا رفت چرا درس نمیگیریم آخه!!؟؟
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۳:۱۸
پاسخ
22
42
TT فراتر از باشگاه
وظیفه یه ایرانی حمایت از تیم ملی کشورشه موفق باشی فقط یکی بهش بگه از یه تیم خاص انتقاد نکنه وگرنه کله پا میشه :)
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۹:۱۴