ویلموتس: هیچ توافق دوستانه ای بین من و فدراسیون حاصل نشده است

ویلموتس: هیچ توافق دوستانه ای بین من و فدراسیون حاصل نشده است

8978
00:35
14 آذر 1398
مارک ویلموتس سرمربی حال حاضر تیم ملی ایران اعلام کرد که هنوز با فدراسیون فوتبال به توافق نرسیده است.

به گزارش وب‌سایت نود، در صورتی که امروز در رسانه‌های ایران خبر جدایی توافقی ویلموتس و فدراسیون فوتبال ایران منتشر شده بود، اما این سرمربی بلژیکی در صفحه رسمی خود در توئیتر، این اخبار را تکذیب کرد.

او در این رابطه نوشت: برخلاف اطلاعاتی که ظاهراً در مطبوعات ایران منتشر شده هیچ توافقنامه دوستانه ای بین فدراسیون فوتبال ایران و من و همکارانم حاصل نشده است. ما در حال مذاکره برای یافتن راه حل دوستانه هستیم.

به دلیل عدم رعایت تعهدات قراردادی توسط فدراسیون فوتبال ایران و به دنبال فسخ موجه من از قرارداد پرونده موجود در اختیار وکلای من است و در این باره هیچ اظهار نظری نخواهم کرد.

4416

نظرات کاربران
حسین
مستند دوباره فوتبال تو همین سایت نود قسمت پونزده 4 دقیقه ی آخر رو ببینید و کامنتاش رو بخونید تا بفهمید این اتفاق یک پروژه ی 5 ساله بوده که به ثمر نشست و کی روش اون رو پیش بینی کرده بود.ادمین لطفا چاپش کن .خواهش
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵:۲۵
پاسخ
16
50
داریوش
یکبار دیگه متحمل ضرر مالی سنگینی شدیم و چند میلیون دلار پول مردم بدلیل بی لیاقتی مدیران بی تدبیر و نامدیر به هدر رفت!!
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۷:۲۷
پاسخ
2
59
امیر
معلومه که تا قرون آخر پولشو میگیره
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۴:۴۴
پاسخ
3
96
آنتونی
حقشه.باید هم بگیره.از شیر مادر هم حلاله
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۸:۵۵
37
21
هوادار پیشرفت تیم‌ملی
وقتی مربی با دانش،دلسوز و متعصب مانند کیروش را به ناحقی و با بی احترامی کنار می گذاریم باید منتظر چنین روزهایی هم باشیم... وقتی آخرین تصویر مربی ای که مقابل تیم ملی کشور خودش از ما ایرانی تر بود را روی صفحه اول روزنامه های ورزشی تصویر مشت به صورت خورده تحقیرآمیز چاپ میکنیم باید بدانیم مربی بعدی از این بهتر نخواهد کرد...شاید ما چشمانمان را به رفتار زشت خود ببندیم ولی دیگران با چشم باز به ما نگاه میکنند... تاریخ آنقدر تکرار می‌شود تا انسان درسش را بگیرد... تا آن روز داستان فوتبال و در کل ورزش ما همین است و بس...
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۶:۴۸
پاسخ
30
137
امیر
یه سوال الان اقای مایلی کهن کجا هستن هی از کیروش انتقاد میکردن الان بیان دیگه باز به نظرات شون نیاز داریم
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۰:۴۳
پاسخ
21
121
به امید سربلندی ایران
الان دقیقا اون کمیته پربار فنی فدراسیون که فکر میکنه خدای فوتبالن و در جلساتشون که فقط موز میخورن به اقای ویلموتس از نظر کارایی و تاکتیک رای دادن کجان؟ اونا باید اخراج بشن
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۲:۲۴
پاسخ
1
111
جاوید تاج
الحق که درست گفتی ، فقط میرن تو جلسات موز میخورن و پست سر هم آبروریزی به بار میارن و بیت‌المال رو حیف و میل میکنن.
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۶:۴۱
1
47
حسین
واقعا متاسفم. این فدراسیون فقط دروغ میگه. باور کنید یجای کار میلنگه که ویلموتس داره اینطوری گربه رقصونی میکنه. حتما فدراسیون بندی توی قرارداد گذاشته که ویلموتس ازش داره سوء استفاده میکنه. تا وقتی شفاف سازی نباشه همینه و همین
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۵:۱۳
پاسخ
1
77
همراه تیم ملی
تو این وقت کم و این برهه از زمان برانکو سرمربی خوبیه . برانکو رو دیگه باید سرمربی ایرانی بدونیم .شناخت خوبی از اسیا داره. دیکه پول الکی خرج کردن و دنبال سرمربی تاپ رفتن دیره تا اشنا بشه طول میکشه‌. یا یک سرمربی توانمند داخلی رو بیاریم مثل اقای ابراهیم زاده یا یحیی یا قلعه نوعی . بحث کی روش و برانکو و این چیزا چیزیو دوا نمیکنه .بهترین چیز الان متحد بودن و برای ایران بودنه...
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۱۰:۴۵
پاسخ
77
18
Majid تاجی
خداییش کارلوس کیروش بر خلاف برانکو و ویلموتس با معرفت و مردمنش بود.
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۵۰:۲۶
پاسخ
20
100
ژنرال
همه دروغگو هستند وقتی نامه فیفامیاد همه چی روشن میشه جریمه دیرکردهم روش
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۴۶:۱۰
پاسخ
1
69
مرتضی
آقای تاج وقتی میخواستی مربی انتخاب کنی چرا نیومدی یک جلسه با مربی ها و مدیران تیم ها نذاشتی چرا خبرنگاران و فوتبالیست جلسه نذاشتی وقتی مخفیانه مربی میاری همینه وقتی سالی ۴۰ میلیارد بودجه داری برو یه مربی ایرانی بیار بقیه خرج اردو و یادگیری اون مربی کن ببین تیم چقدر رشد میکنه ما با مارکااقاجانیان همین نتیجه میگرفتیم ولی اون ۳ میلیارد هزینه میشد مربی خارجی ۳۰ میلیارد
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۱۳:۵۴
پاسخ
2
35
Sam
دوستان یکم واقع بین باشیم. فدراسیون پول نداره که مربی درجه یک خارجی بیاره، مثل امثال دلبوسکه ، خورخه فوساتی، پکرمن، لیپی و ... میدونم رویاست ولی اگه بخوان خارجی بیارن پولشون فقط در حد برانکو میتونه باشه که بهترین گزینست تو این بی پولیه فدراسیون. مربی های داخلی هم اگه بخوایم فنی ببینیم بهتر از گل محمدی و تارتار نداریم که اونا هم کم تجربه هستن و باید تو تیم های بزرگتری مثل پرسپولیس و تیم امید جواب داده باشن اونم تو جام باشگاههای اسیا و المپیک. امثال قلعه نوعی و دایی هم دانش فنی پایینی دارن هرچند با تجربه تر از دو گزینه ی ایرانی هستن
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۷:۴۱
پاسخ
39
14
یک قدم جلو
با حرفای آخرت موافقم. ولی فدراسیون بی پول نیست. یکجورایی نمیدونن کجا و چجوری خرج کنن، واسه همینم همیشه میلنگن.
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۹:۴۷
1
19
اصفهان نصف جهان
من تعجب میکنم از کسایی که میگن مربی بزرگ بیاریم مثلا کی ...؟؟ مربی بزرگ آکادمی میخواد زمین چمن میخواد امکانات روز میخواد تازه کشورایی مثل ژاپن و کره که هیچ حتی کشورایی که پول پاشی میکنن مثل قطر و امارات و عربستان هم نمیتونن مربی در سطح درجه یک بردارن بیارن ، یه عده هم فقط میگن کیروش برانکو بسه دیگه بابا من قبول دارم که ما با کیروش یه قدم به جلو حرکت کردیم ولی آیا ویژگی های مثبت تیم کیروش بر قرار موند؟؟ مثلا تیم ملی اسپانیا هر کی میشه سرمربی سبک بازیش همون تیکی تاکاست،به نظرم یه مربی درجه دو فوتبال اروپا بتونه گره کار ما رو باز کنه در غیر این صورت یه گزینه با سواد داخلی کاری که تیمای انگلیس و هلند و آلمان و فرانسه انجام دادن و نتیجه هم گرفتن نمونه بارزش دشان تو فرانسه که این تیمو قهرمان جهان کرد نمونه آسیایی هم ژاپن که تیماش با مربیای داخلی به فینال و حتی قهرمانی جام باشگاه های آسیا رسیدن تو جام ملت ها هم که با مربی داخلی تا فینال هم رفتن...ببخشید طولانی شد..یا حق
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۴۷:۵۷
پاسخ
4
25
یک قدم جلو
یادم نرفته آقای ویلموتس. تعریف و تمجیدهای شما از فدراسیون و آقای تاج. صحبتای ماه های اول حضورت، چیزهای دیگه ای میگه
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۵:۳۳
پاسخ
13
201
ِماهان
بنده خدا از اول که بهش بدقولی نشده. وقتی بهش بدقولی میشه، واکنش نشون داده.
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۱:۲۲
16
16
تراختوری
آقای تاج خیلی زحمت میکشن ولی یه مصاحبه ازشون یادمه که میگفتن ما شیفته ی نجابت ویلموتسیم...
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۱۴:۱۴
1
43
میلاد/استقلال
بعضیا فقط عقده گشایی بلدن یه عده هنوز دارن از کیروش میگن بعد یه عده دیگه سریع میان میکوبنش از برانکو میگن یا بر عکس ....اصلا به تنها چیزی که فکر نمیکنن تیم ملی هستش...پولی نداریم شاید به حرف من بخندید ولی چی میشد یه مربی مثل دلبوسکه یا یوپ هانکس داشته باشیم چه تیمی میساختن یه تیم با فوتبال تمام هجومی بازی روی زمین تک ضرب تیکی تاکا.....البته تو شرایط فعلی اینا همش فکر و خیالی بیش نیست ..ولی به نظرم ما به کسی نیاز داریم که بتونه فوتبال ما رو نظم بده مثلا ونگر!!! بر فرض محال ونگر بیاد با چی کار کنه مت لیگ بدرد بخوری داریم نه امکانات درجه یک نه تیم پایه.....
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۵:۳۰
پاسخ
25
129
سعید
خوبه که باز خودت جواب خودت رو دادی. مگه کی روش مربی کوچیکی بود. از بس اذیت کردن . امکانات ندادن فراریش دادن. هر مربی بزرگ دیگه ای هم بیاد همین کار رو میکنن. در مورد ویلموتس هم مطمئن باشید چون به موقع پولش رو ندادن باید بهش خسارت بدن.
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۸:۲۷
4
36
مرتضی
تا زیر ساخت درست نباشع بزرگترین مربی رو هم بیاری نهایت بتونه کاری که کیروش تو این هشت سال کرد رو انجام بدع انتظارتتون از فوتبال ایران درصورتیکه ما تو امکانات و زیر ساخت رده آخر هستیم خنده داره ما در درجع اول برنامه ریزی نداریم حتی اگه برنامه ریزی هم بکنیم به برنامه ای که داریم وفادار نیستیم.
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۱:۰۲
0
24
عادل
چرا رویا پردازی می کنید شما ! مگه میشه از لیگی که بیشتر بازیهاش مساوی و نهایتأ یک هیچ تمام میشه تیم ملی با سبک تیکی تاکا ساخت ! تازه با ادعای آقایان مربی که می فرمایند لیگ نباید برای تیم ملی تعطیل بشه !! مگه با دو روز تمرین تیم توانائی تیکی تاکا بازی کردن پیدا می کنه ؟؟